مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار تون ماهی فلفلی با کیفیت از درج

بازار تون ماهی فلفلی با کیفیت از درج

پیشگیری از سکته مغزی با تون ماهی فلفلی

رژیم غذایی یکی از عوامل اصلی در ابتلا به بیماری عصبی‌عضلانی محسوب می شود. یک رژیم غذایی خوب از محتوای بالای غذاهای فرآوری شده، قند افزوده، نمک و چربی های هیدروژنه برخوردار است و یکی از سریع‌ترین مسیرها برای تجربه بیماری قلبی و سکته مغزی محسوب می شود.هنگامی که یک رژیم غذایی کامل طبیعی را دنبال می کنید، در مسیر مصرف چربی های سالم و مفید گام بر می دارید و با در نظر گرفتن این نکته که حدود 60 درصد مغز از چربی تشکیل شده است، این مساله اهمیت خود را هرچه بیشتر نشان می دهد.اسیدهای چرب امگا-3 در ماهی های چرب مانند سالمون، ساردین، تن، روغن ماهی و همچنین دانه های چیا، دانه های کتان و گردو یافت می شوند. این چربی ها از عملکرد مطلوب سیستم عصبی پشتیبانی می کنند و بخش بزرگی از غشا سلول های عصبی در مغز را شکل می دهند.استرس یکی از شایع‌ترین بیماری‌هایی است که سبب بروز سکته مغزی و قلبی در افراد می‌شود.از همین رو مصرف تون ماهی فلفلی در هفته باعث پیشگیری از سکته مغزی می شود.

بازار تون ماهی فلفلی با کیفیت از درج

تامین انرژی با مصرف تون ماهی

اما ارزش تغذیه ای ماهی تن چه میزان است؟ آیا نوع گونه این ماهی در افزایش کیفیت و ارزش تغذیه ای آن تاثیرگذاراست؟ چرا برخی کنسروهای تن ارزان و برخی گران قیمت هستند؟ چرا برخی قسمت های گوشت این ماهی قهوه ای رنگ است؟ سطح جیوه در گوشت تن چه میزان است؟رنگ گوشت این ماهی برخلاف رنگ سفید ماهی های آزاد، صورتی مایل به قرمز بوده و علت آن هم میزان زیاد میوگلوبین (پروتئین محتوی آهن) در عضله است که می تواند با افزایش خونرسانی و حمل سریع اکسیژن به بافت ها به حرکت سریع ماهی کمک کند. بنابراین استفاده از گوشت این ماهی تا حدود زیادی برای تامین آهن بدن نافع است. ویتامین B6 آن نیز سطح هموسیستئین خون را کاهش و از آسیب به دیواره رگ ها پیشگیری می کند. این ماهی به دلیل داشتن ویتامین D برای کسانی که در مناطق کم نور زندگی می کنند، مفید و فسفر آن برای تقویت حافظه دانش آموزانی که کارهای فکری انجام می دهند، موثر است.ماهی تن اگر از دریا صید شود سدیم بالایی داشته و در مقایسه با انواع ماهی های پرورشی سالم تر و غنی از ید است. ماهی های پرورشی به دلیل آن که در تراکم بالا در استخرهای کوچک رشد می کنند پرورش دهندگان مجبور به استفاده از برخی داروها و مواد ضد عفونی کننده، البته در حد مجاز و استاندارد هستند. متاسفانه برخی افراد غیرمتعهد این مساله را رعایت نکرده و با به کارگیری داروهای غیرمجاز در دوزهای بالا موجب ایجاد مسمومیت شیمیایی در گوشت این ماهی ها می شوند.

بازار تون ماهی فلفلی با کیفیت از درج

 

صادرات تون ماهی فلفلی درج به خاورمیانه

یکی دیگر از بحث های داغ این روزهای بازار ایران بحث رقابت در صادرات تون ماهی فلفلی است.همه می دانندکه عده کمی هستند و یا افراد خاصی امروز تون ماهی با طعم فلفل را مصرف می کنند و در برنامه غذایی خود قرار داده اند.از این رو صادرات تون ماهی فلفلی کمی مشکل می شود و چون رقابت در بازار آن کم است امروز باید با کیفیت ترین تون ماهی با ماهی هوور درجه یک در بازار تولید شود و در بسته بندی های شکیل و زیبا وارد بازار ایران شود از این رو اهمیت بالایی صادرات تون ماهی فلفلی درج پبدا کرده است و کشور های حاشیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی خاورمیانه امروز عمدتا مشتری های خوب تون ماهی فلفلی درج هستند. اگر دوست دارید یک بار این محصول را امتحان کنید فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

بازار تون ماهی فلفلی با کیفیت از درج

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.