مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین تولید کننده تن ماهی استاندارد

بهترین تولید کننده تن ماهی استاندارد

فروش تن ماهی درجه یک

ماهي ها كلا جزء دسته غذاهاي پر خاصيت به حساب مي آيند و به خصوص در سالهاي اخيرو با افزايش نتايج مثبت حاصل از تحقيقات جايگاه مناسبي هم در برنامه غذايي روزانه افراد باز كرده اند.ماهي تن از آن غذا هايي است كه به دليل سادگي تهيه،در فهرست غذاهاي اغلب خانواده جاي دارد ، اما ماهي تن چه خواص ويژه اي دارد؟ انواع ماهي هاي تن Tuna Fish زير مجموعه اي از خانواده بزرگ ماهي هاي اقيانوسي به نام Scombridae هستند و در زير شاخه Thunnus دسته بندي مي شوند  بعضي از انواع تن خون گرم هستند. بر خلاف انواع ديگر ماهي كه گوشت سفيد دارند ،ماهي تن گوشت صورتي يا قرمز تيره دارند. علت قرمزي گوشت اين نوع از ماهي ميزان زياد ميوگلوبين (پروتئين محتوي آهن در عضله )است از اين رو گوشت سفيد ماهي تن داراي پروتئين و ويتامين هاي بسياري است.ماهي تن منبع بسيار خوبي براي پروتئين،مواد معدني نظير سلنيوم ،منيزيم و پتاسيم و همچنين ويتامين هاي ب 1 ، ب6 ، ب3 است.با این خصوصیات می توانید تن ماهی درجه یک را از فروشگاه آوین کنسرو با انواع برندهای بازار خریداری کنید.

بهترین تولید کننده تن ماهی استاندارد

نمایندگی فروش تن ماهی در سراسر کشور

شرايط كنوني جامعه به گونه اي است كه اكثر خانواده ها زمان كمتري براي تهيه غذا در منزل دارند.اشتغال پدر و مادر …از جمله دلايل اين مسأله است.امروزه عرضه طيف گسترده اي از غذاهاي آماده و كنسروي اين مشكل خانواده را حل نموده است.در اين بين غذاهاي اصيل و سنتي ايران كه از لحاظ تأمين مواد مورد نياز بدن بسيار مغذي مي باشند تن ماهی است که شما می توانید از طریق مراکز پخش و نمایندگی های معتبر ما در کل کشور تهیه کنید ما با زدن نمایندگی در اکثر استان ها به دنبال بالا بردن عرضخه فروش تن ماهی برای استفاده عموم مردم هستیم.

بهترین تولید کننده تن ماهی استاندارد

صادرات تن ماهی استاندارد

صادرات و واردات کالا بین کشورها و قاره های گوناگون موجب میشود تا شرکتها در سراسر دنیا به بازارهای گسترده تری دسترسی داشته باشند و ارزش افزوده بیشتری را برای کشور خود و اقتصاد جهانی تولید کنند.مزایای صادرات توسط واحد های تولیدی است.زیرا واحد تولیدی برای تولید کالاهای استاندارد ناچار می شود دانش کارکنان خود را افزایش دهنئ.افزایش سهم بازار و جلوگیری از کاهش فروش محصول در صورت فعالیت رقبا در داخل از دیگر مزایای صادرات توسط شرکتها است. زیرا در صورت رکود در بازار داخلی شرکت دارای بازار مناسبی در خارج است. استفاده از ارز حاصله از صادرات برای واردات کالاهای مورد نیاز شرکت،دریافت جوایز صادراتی از دولت از دیگر مزایای صادرات کالا است و به همین دلیل امروز ما یکی از صادر کنندگان تن ماهی به کشورهای دیگر هستیم تا به اقتصاد کمک شایانی کرده باشیم.

بهترین تولید کننده تن ماهی استاندارد

بهترین تولید کننده تن ماهی استاندارد

کارخانه های فراوانی در زمینه تولید تن ماهی دارند. در این میان بهترین و موفق ترین شرکت تولید کننده، آن مرکزی است که کالا های مرغوب را به بازار ارائه دهد.این شرکت های تولید کننده از بهترین نوع مواد اولیه در تولیدات خود استفاده می کنند و خواص آن ها را حفظ می نمایند. بازده تولید آن ها بالا است و قیمت محصولات شان نیز مناسب می باشد. بدیهی است که هرچه قدر کیفیت کالا ها بالا تر باشد، قیمت آن ها نیز به تناسب آن افزایش می یابد.و اگر شما هم به دنبال یک تن ماهی استاندارد هستید ما با برندهای معتبری همچون چینود،شبنم،اورگانا،درج،ناگیان،سیحون،شیوه،چیلک،گراتیس و……..بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت عرضه میکنیم فقط کافیه تلفن را بردارید و با یک تماس بهترین ها را از ما بخواهید.

بهترین تولید کننده تن ماهی استاندارد

 

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.