مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اولین فروشگاه تن ماهی سالمون

اولین فروشگاه تن ماهی سالمون

موارد مصرف تن ماهی سالمون

سالمون (Salmon) یا ماهی آزاد دریای شمال در رده آزاد ماهیان قرار دارد و نوعی ماهی روغنی است. گوشت آن سفت و پرچرب بوده و چربی در تمام قسمت‌های گوشت پراکنده است. آزاد ماهی‌ها به طور معمول در آب‌های شیرین به دنیا می‌‌آیند، سپس به اقیانوس‌ها رفته و برای تخم‌گذاری دوباره به آب های شیرین بازمی‌‌گردند.تن ماهی یک ضد التهاب، برای افرادی که از درد مفاصل و روماتیسم رنج می برند، می باشد. چرا که سرشار از امگا3  و آنتی اکسیدان می باشد که با رادیکال های آزاد هم مقابله کرده و از پیری زودرس سلول های بدن پیشگیری می کند.در میان ماهی‌های مختلف، ماهی سالمون یکی از مغذی‌ترین غذاها در جهان است. این ماهی چرب محبوب، سرشار ازمواد مغذی است و می‌تواند عوامل خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد. گوشت ماهی سالمون بسیار لذیذ است و می‌توان آن را به روش‌های متفاوتی طبخ کرد.

اولین فروشگاه  تن ماهی سالمون

خرید تن ماهی سالمون از عمده فروشی

ماهی سالمون ماهی بسیار خوشمزه‌ای است. این ماهی مزه‌ای خاص و لذیذ دارد که با مزه‌ی بسیاری از ماهی‌های چرب دیگر مانند ساردین متفاوت است. می‌توانید این ماهی را به‌شکل‌های متفاوتی ازقبیل بخارپز، سرخ‌کرده، کبابی یا آب‌پز مصرف کنید. در غذاهایی مانند سوشی و ساشیمی نیز از این ماهی به‌صورت خام استفاده می‌شود. به‌علاوه کنسرو ماهی سالمون، غذایی سریع است که همان فواید سلامتی شگفت‌انگیز ماهی تازه را دارد.همانطور که اشاره شد این دو ماهی از یک خانواده هستند. اما گوشت بدن ماهی سالمون صورتی است. با توجه به اینکه ماهی سالمون منبع مناسبی برای ویتامین D و E محسوب می‌شود و نسبت به ماهیان دیگر امگا ۳ و پروتئین بیشتری دارد، تقاضای نسبتاً زیادی برای آن وجود دارد و شما برای خرید راحت می توانید از عمده فروشی هایی که عرضه می کنند تهیه کنید.

اولین فروشگاه  تن ماهی سالمون

بازار فروش تن ماهی سالمون درجه یک

ماهی سالمون، منبعی غنی از مواد مغذی است که فواید سلامتی شگفت‌انگیزی دارد. مصرف دست‌کم ۲ وعده ماهی سالمون در هفته موجب می‌شود تا نیازهای تغذیه‌ای خود را برآورده کنید و خطر ابتلا به بیماری‌های بسیاری را کاهش دهید.این ماهی خوشمزه را امروز رستوران ها و آشپزخونه ها میتوانند بنا به سلیقه مشتری های خود انتخاب کنند و آن را هم از جنوب کشور و هم از شمال کشور که دریا وجود دارد تهیه کنند و از خوردن تن ماهی سالمون درجه یک لذت ببرند.

اولین فروشگاه  تن ماهی سالمون

عرضه مستقیم تن ماهی سالمون به سراسر کشور

تن ماهی سالمون به صورت جزئی و عمده در مراکز فروش تن ماهی به خریداران و طرفداران این محصول عرضه می‌شود.برای افرادی مانند آشپز خانه داران و صاحبان رستورانها  که متناسب با کار و حرفه خود به تعداد و حجم بیشتری از تن ماهی نیاز دارند خرید عمده از لحاظ قیمت و هزینه به صرفه تر خواهد بود و بنابراین برای خرید تن ماهی سالمون و انواع تن ماهی ها همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند تا یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.

اولین فروشگاه  تن ماهی سالمون

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.