مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ

بهترین کنسرو های لوبیا

در کنسروهای لوبیا از بهترین نوع لوبیای تولیدی کشور، لوبیای تازه خمین با رب گوجه فرنگی منطقه فارس تولیدی از گوجه فرنگی با کیفیت، ادویجات تازه و بهداشتی استفاده شده است. همچنین محصول حاضر در مدرن ترین کارخانجات تولید کنسرو ایران تولید می گردد. این محصول منبع غنی از فیبر بوده که در سلامت و عملکرد بهتر دستگاه گوارش (خصوصاً پیشگیری از یبوست) بسیار سودمند است. بالا بودن درصد فیبر این محصول در کنار منیزم و پتاسیم قابل توجه خود، می­تواند در پایین آورن سطح هوسستیین که عامل افزایش خطر حمله قلبی است، تاثیر مستقیم بگذارد. لذا میتوان گفت این محصول در کاهش خطر حملات قلبی نیز سودمند است.خوراک ها از جمله غداهایی هستند که مواد متنوع و مفیدی را شامل می شوند. خوراک هایی چون: خوراک لوبیا با قارچ،خوراک قارچ، خوراک عدس،خوراک بادمجان، خوراک لوبیا سبز، و همچنین انواع خوراک های گوشتی از شناخته شده ترین خوراک ها هستند. این دسته از غذاها، بسیار کامل و مغذی هستند و انواع مواد غذایی را بدون محدودیت می توان در این دسته جای داد.علاوه بر خوراک های گوشتی، استفاده از خوراک های گیاهی برای بدن بسیار سودمند است چرا که مقدار زیادی از ویتامین و پروتیین مورد نیاز بدن را فراهم می آورند و همچنین می توان آن ها را در هر یک از وعده های غذایی روزانه استفاده کرد؛ اما باید دقت کرد که در خوراک هایی چون خوراک لوبیا با قارچ که در آن ها از حبوبات یا غلات زیاد استفاده شده است مدت زمانی را برای خیساندن غلات و حبوبات در نظر بگیریم چرا که این کار نفخ موجود در این مواد را از بین می برد.

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ

قیمت کنسرو لوبیا با قارچ

همانطور که در بالا گفته شد و به اهمیت کنسرو لوبیا با قارچ اشاره شد می توان روی این کنسرو خوشمزه و پرطرفدار به عنوان یک وعده غذایی کامل اشاره کرد.انواع کنسرو جات صنایع غذایی آوین کنسرو امروز در بازار ایران در قوطی های روز و 350،380 و420گرمی با برندهای معروف بازار همچون اصالت،اورگانا،چینود،قشقایی،سیحون،دلپذیر،شهدین و شایان با قیمت های فوق العاده عالی و پایین تر نسبت به قیمت بازار عرضه می شود برای خرید بهترین کنسرو لوبیا با قارچ فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ

شرکت آوین کنسرو به دلیل محبوبیت و پرطرفدار بودن در زمینه تولید انواع کنسرو های گوشتی و غیر گوشتی و محصولات دریایی امروز پرفروش ترین شرکت تولید و توزیع کنسرو لوبیا با قارچ در ایران به شمار می رود شاید امروز بخواهید محصولات ما را خریداری کنید و تست کنید می توانید از طریق نمایندگی های ما یا از طریق مراکز فروش معتبر و پخش ما در سراسر کشور اقدام به خرید کنید و یا آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *