مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع عمده تن ماهی+ قیمت خرید

انواع عمده تن ماهی+ قیمت خرید
صنعت بزرگ تن ماهی توانسته بسیار خوب در بازار ظاهر شود و تولیدات خوب و عالی را با قیمت های بسیار مناسب و کیفیت های عالی راهی بازار کند. بهترین تولیدات عمده تن ماهی در بازار ایران تولیدات روز کارخانه های جنوب کشوذ هستند که مشتری های بسیاری را دارند.
  • بیشتر بخوانید: تن ماهی

انواع عمده تن ماهی+ قیمت خرید

همیشه در بازار افرادی هستند که وقت کافی برای پخت و پز ندارند و به دنبال یک غذای آماده مقوی و کامل هستند تا خریداری کنند و مصرف کنند که ما به این افراد تن ماهی را معرفی می کنیم که هم دارای ویتامین و هم املاح معدنب بسیار زیادی می باشد و بازار فروش خوب و عالی را دارا می باشد. مشتریان بازار خرید و فروش تن ماهی به دنبال خرید عمده تولیدات عمده تن ماهی با کیفیت ها و قیمت های مختلف در بازار هستند.

جدیدترین انواع تن ماهی

انواع عمده تن ماهی+ قیمت خرید

تمامی کارخانه های تولیدی تن ماهی در ایران به دنبال تولید روز تن ماهی با کیفیت های بسیار خوب و بالا هستند تا بتوانند در بازارهای داخلی و خارجی فروش های بالایی را داشته باشند. انواع تن ماهی موجود در بازار ایران عمدتا با ماهی های هوور و گیدر درجه یک و اعلا هستند که هم دارای قیمت های عالی و هم دارای کیفیت های بالایی هستند و با قوطب های روز یعنی قوطی درب شفاف و درب کلیددار درجه یک به بازار عرضه می شوند.

  • بیشتر بخوانید: انواع تن ماهی

انواع عمده تن ماهی+ قیمت خرید

تمامی تولیدات و برندهای تن ماهی موجود در بازار ایران با ماهی های هوور٬گیدر٬زرده٬مارلین٬ساردین و کیلکا هستند که در کارخانه های مختلف طبق جدیدترین استانداردهای روز دنیا تهیه و تولید می شوند و مشتری های بسیار زیادی را دارند. برای خرید عمده انواع تن ماهی درجه یک و صادراتی در بازار ایران می توانید همین حالا با ما ارتباط بگیرید و پر فروش ترین و بهترین تولیدات ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی بازار را از ما خریداری کنید.

جدیدترین انواع تن ماهی ساده

انواع عمده تن ماهی+ قیمت خرید

بیشترین فروش تن ماهی در بازار ایران را تن ماهی های ساده دارند و تن ماهی های طعم دار در بازار فروش های پایینی را دارا می باشند. انواع تن ماهی ساده موجود در بازار ایران که با ماهی هوور و گیدر و زرده تهیه و تولید می شوند بیشتری فروش را در بازارهای داخلی و خارجی به نسبت تن ماهی های طعم دار دارا می باشند. برای خرید عمده انواع تن ماهی ساده با وزن های مختلف و ماهی های مختلف می توانید با کارشناس فروش ما مشورت کنید و بهترین تولیدات را خریداری کنید.

تن ماهی ۱۸۰ گرمی

انواع عمده تن ماهی+ قیمت خرید

این روزها عمده تولیدات تن ماهی که در بازار فروش های بالایی را دارند و مشتری های بسیار زیادی را دارا می باشند با وزن های ۱۸۰ گرمی هستند که در عمده کارخانه های ایران نیز تن ماهی ها را با وزن ۱۸۰ گرم تولید می کنند چون بیشترین فروش و بیشترین مشتری را دارا می باشند.مشتری های بازارهای کشورهای همسایه ایران مانند عراق و افغانستان٬پاکستان و عمان به شدت به دنبال خرید تن ماهی های ۱۸۰ گرمی گران و ارزان قیمت بازار ایران هستند تا بتوانند در کشورهایشان با مبالغ بالا به فروش برسانند.

تن ماهی ۱۸۰ گرمی درب شفاف

انواع عمده تن ماهی+ قیمت خرید

این روزها کارخانه هایی را در ایران می بینیم که طرج جدید و نویی را در خط تولید خود انجام داده اند که باعث شده بازار فروش تن ماهی رونق بسیار بالایی را داشته باشد. تن ماهی ۱۸۰ گرمی با قوطی درب شفاف که باعث شده تا فروش تن ماهی چندین برابر شود و مشتری های تن ماهی به دنبال خرید عمده تن ماهی ۱۸۰ گرمی با قوطی درب شفاف در بازارهای داخلی باشند و این امر باعث شده تا کشورهای همسایه ایران نیز به شدت به دنبال خرید عمده تن ماهی ۱۸۰ گرمی با درب شفاف در بازار ایران باشند.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *