مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارزان ترین قیمت تن ماهی

ارزان ترین قیمت تن ماهی

بهترین خاصیت تن ماهی برای ورزشکاران

تحقیقات انجام شده نشان می دهد یکی از مهم ترین خواص روغن ماهی در بدنسازی ، تقویت قلب و جلوگیری از بیماری های قلبی است. مشکلات قلبی منجر به حملات قلبی ، سکته قلبی و نهایتا مرگ می گردد. بدنسازان به منظور افزایش حجم توده های عضلات خود باید بدنی سالم داشته باشند.جلوگیری از بیماری قلبی عروقی باید یک هدف اصلی بدنساز باشد. روغن ماهی یک منبع عالی از اسیدهای چرب امگا 3 است ، که استفاده از آن برای سلامتی قلب بسیار ضروری است. روغن ماهی با کاهش میزان تری گلیسیرید ، کاهش تولید پلاک خونی در شریان ها و کاهش فشار خون به جلوگیری از بیماری قلبی کمک می کند. مصرف امگا ۳ بر بدن ورزشکاران تاثیر مثبتی دارد. برخی از تمرینات ورزشی شدید موجب بروز آسیب بافتی در عضلات اسکلتی و کاهش عملکرد جسمانی ورزشکاران می‌شود که مصرف امگا ۳ به افزایش مقاومت بدن در برابر این اتفاقات منجر می‌شود.روغن کلزا، دانه‌های کتان، ماهی‌های چرب مانند ماهی آزاد، ماهی مارکو، شاه ماهی، ساردین، ماهی تن، ماهی قزل آلا، مار ماهی، ماهی کولی، ماهی فلتان، ماهی ریش دار و ماهی نیزه و همچنین گردو، فندق، بادام، بادام هندی، پسته، روغن گردو یا سویا و تخم مرغ‌های غنی شده با امگا ۳ از جمله مواد غذایی حاوی این ماده هستند.

ارزان ترین قیمت تن ماهی

بهترین برندهای تن ماهی

سخت شدن زندگی های امروزی و بالا رفتن قیمت ماهی و دستمزد صیادان برای صید ماهی و همچنین افزایش قیمت بی رویه قوطی آسان باز شو کنسرو تن ماهی باعث شده که تمام کارخانه ها امروز با احتیاط کامل تولیدات خود را انجام دهند و یا قیمت های خود را بالا ببرند که این بالا رفتن قیمت ها قدرت خرید مردم را کم می کند.در میان تمام برندهای معروف و برندهایی که چند صباحی است به بازار آمده اند بهترین برندها با بالاترین کیفیت و قیمت فوق العاده عالی را می توان به برندهای زیر اشاره کرد که امروز در بازار هم طرفداران خاص خود را دارند:

  • تن ماهی اورگانا
  • تن ماهی گراتیس
  • تن ماهی تاپسی
  • تن ماهی هیلاج
  • تن ماهی چین چیلا
  • تن ماهی به پذیر
  • تن ماهی خوشیخت
  • تن ماهی چینود
  • تن ماهی پولک
  • تن ماهی کیمبال
  • تن ماهی شبنم

ارزان ترین قیمت تن ماهی

ارزان ترین قیمت تن ماهی

قیمت تن ماهی در سال های اخیر با نوسانات بالایی روبه رو بوده است و نمی توان امروز با قطعیت در مورد قیمت تن ماهی اظهار نظر کرد شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو که امروز یکی از پرفروش ترین صنایع عرضه تن ماهی با انواع برندهای معروف بازار است انواع تن ماهی را با ماهی هوور و گیدر درجه یک ببا طعم های شویدی،فلفلی،دودی و در روغن گیاهی را در قوطی های 120 و180گرمی به قیمت درب کارخانه و با پایین ترین قیمت نسبت به قیمت بازار به فروش می رساند.

ارزان ترین قیمت تن ماهی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *