مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تن ماهی صادراتی ایرانی

قیمت تن ماهی صادراتی ایرانی

تفاوت تن ماهی صادراتی و معمولی

ماهی مخصوص تن ماهی صادراتی می‌تواند ماهی گیدر یا تون زرد باله باشد که از مرغوب‌ترین نمونه‌های ماهی تن به شمار می‌رود. این ماهی دارای بدنی بسیار بزرگ است و از مشخصه‌های آن باله‌ها و پره‌های زردرنگ آن است که در وسط و نزدیکی دمش قرار دارد. اندازه این ماهی به‌طور متوسط بین ۱۵۰ تا ۱۹۵ سانتی‌متر است. ژاپنی‌ها برای آماده‌سازی سوشی از ماهی گیدر بسیار استفاده می‌کنند اما به دلیل محبوبیت بسیار زیادی که دارد برای آماده‌سازی کنسرو ماهی هم از این ماهی استفاده می‌شود. گیدر عموماً از طریق بندر چابهار صید و عرضه آن دنبال می‌شود.در تولید تن ماهی از ماهی گیدر یا هوور استفاده می‌کنند که به دلیل صید سنتی ماهی در ایران امکان تامین ماهی تن در تمام فصل‌های سال در داخل وجود ندارد به‌طوری که به گفته صنعتگران این حوزه تنها ۵ درصد از ماهی‌های داخلی برای تولید تن ماهی استفاده و بقیه از کشورهای کره‌جنوبی و اسپانیا وارد کشور می‌شود اما آنچه باعث شده تا تولیدکنندگان تن ماهی با ۵۰ درصد ظرفیت اقدام به تولید کنند، کاهش قدرت خرید مردم و گران بودن ماهی است که سبب شده ماهی از سبد خرید خانوار حذف شود و به جای آن ما تن ماهی را جایگزین ماهی کنیم.

قیمت تن ماهی صادراتی ایرانی

کارخانه تن ماهی صادراتی

شرکت صنایع بسته بندی آوین کنسرو با قوطی های درب آسان بازشو  با بیش از چندین سال سابقه در تامین و تولید ملزومات بسته بندی کنسرو ماهی از جمله به عنوان اولین وارد کننده درب آسان بازشو و توسعه بازار آن در صنعت کنسرو و راه اندازی، چاپ و قوطی سازی واحد صنعتی در شهرک صنعتی چغادک با هدف تولید و معرفی کالاها و مواد خام جدید به صنعت بازرگانی، واردات و صادرات محصولات دریایی در حال فعالیت است. و امروز انواع طعم های تن ماهی را در برندهای مختلف وارد بازار کرده و توانسته تولیدات انبوهی را به کشورهای همسایه و اروپایی صادر کند امروز برندهای بی نظیری همچون اورگانا،تاپسی،گراتیس و…..برندهای معروف تولیدی ما می باشند.

قیمت تن ماهی صادراتی ایرانی

قیمت تن ماهی صادراتی ایرانی

ماهی هوور به دلیل داشتن خار کم طرفداران بسیار زیادی دارد. این ماهی منبع بسیار خوبی از پروتئین، مواد معدنی نظیر سلنیوم، منیزیم، پتاسیم و ویتامین‌های گروه ب به شمار می‌آید. سالمندان و کسانی که رژیم منع مصرف گوشت مرغ و قرمز رادارند به‌راحتی می‌توانند این نوع ماهی را به‌صورت کنسروی آماده و نوش جان کنند. همچنین کسانی که در مناطق بدون نور خوشید زندگی می‌کنند بهتر است این نوع ماهی را در رژیم‌های غذایی خود جای داده و مصرف کنند.برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.تا با برند شما این بار تولیدات خود را انجام دهیم.

قیمت تن ماهی صادراتی ایرانی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *