مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تهیه فوری کنسرو ماهی اورگانا

تهیه فوری کنسرو ماهی اورگانا

برندهای برتر در حوزه کنسرو ماهی

اگر بخواهیم امروز برای شما از کیفیت و قیمت مناسب کنسرو ماهی صحبت کنیم و شما را راهنمایی کنیم که یک کنسرو ماهی اعلا با جدیدترین متد روز دنیا را انتخاب کنید باید بگوییم کنسرو ماهی اورگانا با استفاده از ماهی هوور و یک کیفیت عالی امروز بهترین برند ایران است در کنار برند اورگانا شرکت آوین کنسرو بقیه برندها را نیز روانه بازار کرده است که در اینجا به شما معرفی میکنیم:

  • کنسرو ماهی گراتیس
  • کنسرو ماهی درج
  • کنسرو ماهی شیوه
  • کنسرو ماهی چیلک
  • کنسرو ماهی نومینه
  • کنسرو ماهی شونتون
  • کنسرو ماهی جنوب آبروشن
  • کنسرو ماهی ریمو
  • کنسرو ماهی ساحل طلایی
  • کنسرو ماهی اصالت
  • کنسرو ماهی طبیعت

این ها بهترین و باکیفیت ترین و به نسبت قیمت کنسرو ماهی های بازار ارزان ترین کنسرو ها می باشند.

تهیه فوری کنسرو ماهی اورگانا

 

شرکت وارداتی کنسرو اورگانا در سراسر کشور

در کشور ما، کنسرو ماهی تن طرفداران زیادی دارد. «تن» نام یک نوع ماهی نیست بلکه نام گروهی وسیع از ماهی‌هاست؛ در ایران از ۴ نوع ماهی تن استفاده می‌شود؛ گیدر (زردباله)، ماکرل و «هَوور» (مسقطی، خطی، بندری و معمولی)، زرده و اسبک (بادبان ماهی) که  هوور و گیدر انواع مرغوب و گران تر و و زرده و اسبک انواع نامرغوب تر هستند. کنسرو ماهی تن به دلیل، طعم، مزه، رنگ، بو، کیفیت و ارزش تغذیه متفاوت، قیمت های متفاوتی دارد که متاسفانه تشخیص نوع ماهی تن با نگاه کردن، برای افراد غیرمتخصص ممکن نیست.به همین دلیل بعضی از این ماهی ها به این دلیل که در ایران صید نمی شوند مجبوریم از کشورهایی که قطب تولید ماهی هستند وارد کنیم و همین امر واردات باعث افزایش بی رویه در قیمت تمام شده کنسرو ماهی می شود.

تهیه فوری کنسرو ماهی اورگانا

صادرات کنسرو ارگانا به کشورهای اروپایی

صادرات محصولات و خدمات سبب می‌گردد کمپانی‌ها و کارخانه‌های سازنده درون کشوری ، مرغوبیت  محصولات خود را هماهنگ با معیارهای بین المللی ارتقا دهند. صادرات باعث ایجاد موقعیت‌های کاری تازه ، پیشرفت و اعتبار اقتصادی ، به وجود آمدن سود و بهره مالیاتی برای کشور می‌گردد. یکی از با اهمیت‌ترین مزایای صادرات کنسرو ماهی اورگانا برای فرد صادرکننده رشد و فزونی حجم پول تجارت او خواهد بود.و به ارز آوری آن کشور کمک می کند در همین راستا کنسرو اورگانا امروز با بالاترین درجه کیفیت و خواص فوق العاده بالا در بین کشور های اروپایی علاقه مندان زیادی دارد.

تهیه فوری کنسرو ماهی اورگانا

 

خریدار کنسرو اورگانا با کیفیت ارزان

فروش مستقیم یک نوع متد فروش کالا و خدمات است که با حذف واسطه ها و به طور مستقیم از شرکت به خریدار نهایی و تنها با دخالت بازاریابان صورت می گیرد.اگر به دنبال یک کنسرو ماهی ارزان هستید و دوست دارید در حین ارزان بودن کبفبت بالایی هم داشته باشد کنسرو ماهی اورگانا نمونه بارز یک کنسرو ماهی اعلا است.برای ثبت سفارش با نماینده فروش ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند.

تهیه فوری کنسرو ماهی اورگانا

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.