مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تن ماهی دودی

قیمت تن ماهی دودی

طرز تهیه تن ماهی دودی

ماهی دودی نوعی ماهی نمک سود شده است که به منظور خراب نشدن و طعم بهتر ماهی، آن را در نمک میغلتانند و در یک اتاق حاوی دود برای چند ساعت نگهداری می‌کنند.فرآیند دودی کردن برای نگهداری طولانی مدت و جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی انجام می‌شود. یکی از موادی که به وفور دودی می‌کنند ماهی است که پس از صید یا باید فریز شود و یا دودی شود تا بتوان آن را در دراز مدت مورد استفاده قرار داد. برای دودی کردن ماهی، پس از اینکه شکم ماهی را خالی کردند آن را در مقدار زیادی نمک غوطه ور می‌کنند، سپس آن را با کاه یا ساقه برنج می‌بندند و به سقف اتاق دود آویزان می‌کنند. کف اتاق دود را با خاک اره پر کرده و آتش را روی خاک اره روشن می‌کنند تا حسابی دود کند. سپس هنگامی که ماهی به رنگ طلایی رسید آن را از سقف جدا و در اندازه‌های مختلف بسته بندی می‌کنند. همانطور که اشاره شد، قبل از پخت باید کمی از شوری ماهی دودی را گرفت. اگر شوری ماهی را گرفتید می‌توانید آن را همانند دیگر ماهی‌ها در تابه سرخ کنید. دودی کردن یا دوددهی روند طعم دادن، پخت‌وپز، یا نگهداری مواد غذایی با روش قرار دادن آن در برابر دود حاصل از سوزاندن یا مواد سوختنی، بیشتر چوب است. گوشت و ماهی رایج‌ترین غذاهای دودی هستند. در اروپا، برای دود دادن، چوب درخت و درختچه توسکا چوب سنتی بوده،اما بلوط و راش هم در حال حاضر استفاده می‌شود.

قیمت تن ماهی دودی

خرید تن ماهی دودی ارزان قیمت

همانطور همه بازاریان و کسبه از انواع برندهای تن ماهی و طعم های موجود در تولید تن ماهی مطلع هستند باید بگوییم که تن ماهی دودی یکی از تن ماهی های پرطرفدار است که افراد خاصی آن را استفاده می کنند و همه مردم تن به خرید تن ماهی دودی نمی دهند.ولی بازار بزرگ تهران امروز با کیفیت ترین تن ماهی های شرکت آوین کنسرو را با برندهای روز بازار ایران عرضه می کند تا افراد خاصی که تن ماهی دودی مصرف می کنند نگرانی نداشته باشند.

قیمت تن ماهی دودی

قیمت تن ماهی دودی

تن ماهی در بازار ایران با قیمت های متفاوتی بسته به نوع ماهی استفاده شده و نوع بسته بندی آن متفاوت است تن ماهی دودی با روش های خاص و پیچیده با مدرن ترین و به روز ترین دستگاه ها تولید و به قیمت درب کارخانه در بازار ایران و کشورهای همسایه به فروش می رسد برای ثبت سفارش و یکبار تست کردن با ما تماس بگیرید.

قیمت تن ماهی دودی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *