مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تن ماهی عمده

فروش تن ماهی عمده
آنچه در این مقاله می خوانید…

کارخانه عمده تن ماهی

نمایندگی فروش تن ماهی

فروش تن ماهی عمده

تن ماهی دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد که به چند مورد اشاره خواهیم کرد.از ویژگی های مفید کنسرو ماهی می توان به میزان چربی و كلسترول پایین آن است. وجود اسید چرب امگا ۳ یكی دیگر از ویژگی های مهم این نوع فرآورده به حساب می‌آید. از دیگر مواد مغذی این نوع ماهی می توان انواع ویتامین های محلول در آب و محلول در چربی و انواع مواد معدنی مانند سدیم، آهن، فسفر، سلنیوم، روی، منگنز و مس را نام برد.بر اساس تحقیقات به‌ عمل آمده، مصرف انواع ماهی حداقل ۲ تا ۳ بار در هفته توصیه می‌شود كه یكی از انتخاب‌ های مناسب، در دسترس بودن و طعم مورد قبول از ویژگی های مناسب كنسرو ماهی می‌باشد.استفاده متناسب از کنسرو ماهی در پیشگیری بسیاری از امراض از جمله مشکلات قلب و عروق ،فشار خون بالا و نیز مشکلات مربوط به مفاصل بسیار مفید بوده و به ایجاد تعادل در سیستم ایمنی بدن کمک بسیار شایانی می نماید.فروشگاه ما همواره یکی از بزرگترین تامین کنندگان تن ماهی با کیفیت در ایران می باشد که هدف از آن تامین نیاز داخلی و برطرف نمودن دغدغه مردم جهت خرید آن با قیمت مناسب می باشد. تن ماهی های مجموعه آوین کنسرو یکی از با کیفیت ترین نوع کنسرو ماهی در کشور می باشد.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را بیشتر با کارخانه عمده تن ماهی و نمایندگی فروش تن ماهی در بازار آشنا کنیم.

فروش تن ماهی عمده

این روزها تن ماهی بسیار طرفدار دارد و فروش بسیار بالایی را در بازار پیدا کرده است و کشورهای همسایه عمدتا به شدت به دنبال خرید تن ماهی از بازار ایران به صورت عمده هستند.

کارخانه عمده تن ماهی

فروش تن ماهی عمده

تن ماهی این روزها در مدرن ترین و به روزترین کارخانه های ایران با دستگاه های روز دنیا با بالاترین کیفیت ها تولید می شود و مشتری های عمده بسیاری را دارد که انواع تولیدات کارخانه ها را به صورت عمده از درب کارخانه به صورت عمده خریداری می کنند و در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسند.قطب عمده تولیدات کارخانه های ایران در شمال و جنوب ایران قرار دارند و فروش بسیار بالایی را این روزها دارند و بازارهای ایران پر شده اسا از انواع طعم ها و وزن های تن ماهی که از درب کارخانه با قیمت های بسیار عالی به صورت عمده به فروش می رسند.

نمایندگی فروش تن ماهی

فروش تن ماهی عمده

فروش تن ماهی از درب کارخانه باعث شده تا خیلی از خریداران عمده تن ماهی به دنبال زدن نمایندگی فروش تن ماهی باشند تا انواع تولیدات کارخانه ها را با قیمت های مختلفی به فروش برسانند.عمده تولیدات کارخانه این روزها از طریق نمایندگان فروش برندها در استان های مختلف به فروش می رسد و این یک کمک بسیار بزرگ به فروش کارخانه می باشد.برای گرفتن نمایندگی فروش برندهای تولیدی آوین کنسرو با ما تماس بگیرید.

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *