مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تن ماهی جنوب در تهران

قیمت تن ماهی جنوب در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید… تن ماهی ارزان قیمت کارخانه انواع تن ماهی
قیمت تن ماهی جنوب در تهران

بارها در منابع متفاوت علمی تاکید شده است که مصرف ماهیان دریایی جهت تضمین سلامتی بشر موثر بوده و جایگاه بالایی در سبد غذایی مردم به خود اختصاص داده‌‌اند. علاوه بر ویتامین ها،انواع تن ماهی جنوب دارای املاح و مواد معدنی مورد نیاز بدن نیز می باشد،تن ماهی حاوی روی،ید،سلینیوم،پتاسیم،سدیم،منگنز وفسفراست. از طرف دیگر ماهی هوور منبع غنی از پروتیین و امگا 3 بوده که برای زنان باردار،شیرده،کودکان و سالمندان مفید می‌‌باشد و توصیه می‌‌گردد به طور منظم در وعده‌‌های غذایی آنها حضور داشته باشد.از مشخصات ماهی تن یا هوور لذیذ و خوشمزه بودن آن است. این ماهی منبع غنی از پروتئین و مواد مغذی بوده و برای سلامت قلب و بدن مفید می‌‌باشد. ماهی هوور برای سرخ کردن انتخابی بی‌‌نظیر است و طعم بسیار دلچسبی دارد. هوور در میان تن‌‌ماهیان بالاترین میزان امگا 3 را دارا می‌‌باشد.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با انواع تن ماهی ارزان قیمت و کارخانجات تولید تن ماهی بیشتر آشنا کنیم.

قیمت تن ماهی جنوب در تهران

این روز ها اگر سری به سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای یا مراکز پخش و عمده فروشی ها بزنید متوجه می شوید که تنوع در برند و طعم های تن ماهی بسیار زیاد است و تن ماهی امروز کیفیت بالا دارد که در جنوب کشور و با ماهی هوور و گیدر درجه یک تولید می شود و روانه بازار ها می شود.

قیمت تن ماهی جنوب در تهران

تن ماهی ارزان قیمت

قیمت تن ماهی جنوب در تهران

کنسرو تن ماهی ارزان باید دارای استاندارد ها و ضمانت نامه های لازم برای مصرف باشند و هنگامی که قیمت کنسروتن ماهی ارزان را دریافت می‌کنید حتماً بایستی از استاندارد و کیفیت اصل بودن آن به تعداد لازم و اطمینان کافی داشته باشید.و حتما در هنگام خرید تن ماهی ارزان به لیبل روی قوطی کنسرو دقت کنید و مطالعه کنید که نوع ماهی استفاده شده و نوع روغن آن مرغوب و با کیفیت باشد تا با اطمینان خاطر بیشتری مصرف کنید.بر ای خرید تن ماهی ارزان به قیمت درب کارخانه و بدون دخالت واسطه به صورت مستقیم فقط کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

کارخانه انواع تن ماهی

قیمت تن ماهی جنوب در تهران

از قدیم گفته شده سود در خرید خوب می باشد زیرا اگر خرید با قیمت مناسب داشته باشید قدرت مانور خوبی روی محصولات خود خواهید داشت.به عبارتی می توانید تخفیفاتی را برای مشتریان ثابت خود داشته باشید و علی رغم سود خوب مشتریان خود را راضی و خشنود نگاه دارید.ولی لازمه این کار این است که بتوانید از کارخانجات با کیفیت بهترین تن ماهی را بدون دخالت دلال ها خریداری کنید و به دست مصرف کننده برسانید تا با مصرف آن مشتری همیشگی شما باشد.آوین کنسرو با تولید انواع کنسرو تن ماهی با برندهای اورگانا،درج،تاپسی،شبدیز،گلکسی،میرو تن،گلدن مکس و گلدن لوکس توانسته نشان دهد که همواره می تواند با کیفیت ترین ها را با قیمت مناسب و به صورت عمده در اختیار  شما قرار دهد.

 

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *