مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده کنسرو ماهی 180گرمی

فروشنده کنسرو ماهی 180گرمی

بهترین تولیدکنندگان کنسرو ماهی

  • حتما برای شما هم پیش آمده است که زمان یا انرژی کافی برای تهیه غذا نداشته باشید. برند اورگانا برای این مواقع محصولی مغذی و زود مصرف تهیه کرده‌است. یعنی می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن یک غذا با ارزش غذایی بالا داشته‌باشید. ماهی یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی است که توسط شرکت آوین کنسرو به‌صورت کنسرو درآمده است.و وزن آن مقدار 180 گرمی است. این محصول سرشار از امگا 3 است و یک غذای کامل و مقوی به حساب می‌آید. اسیدهای چرب امگا 3 از آن دسته از چربی‌های مفید برای بدن ما هستند و کنسروهای تن ماهی سرشار از امگا 3 هستند. تن ماهی غنی از پروتئین است. سطح پروتئین موجود در تن ماهی تقریبا 2 برابر تخم مرغ است. از فواید کنسرو تن ماهی می‌توان به خاصیت سم زدایی، حفظ سلامت قلب، پیش‌گیری از سرطان، کمک به سلامت بینایی، پیشگیری از فشار خون بالا و سکته مغزی و حفظ سلامت ماهیچه‌ها اشاره کرد.
  • امروزه کنسروها مشکلات بسیاری از افراد و بانوان شاغلی که زمانی برای پخت و پز ندارند را حل کرده است. وجود انواع کنسروها با طعم های مختلف موجب ایجاد تنوع در سبد غذایی خانواده شده است. کنسروها همچنین قیمت پایین‌تری از سایر مواد غذایی دارند. حمل آن‌ها راحت است، دور ریز زباله پایینی دارند، یکی از هدف‌های اصلی کنسروها رساندن مواد غذایی سالم در طولانی مدت است. همچنین یکی دیگر از فواید کنسروها دسترسی به تمام مواد غذایی در تمام فصول است.که کنسرو ماهی تاپسی تمام این خواص را دارا است.
  • وقتی زمان یا حوصله‌ی درست‌کردن غذا ندارید اما غذایی پرخاصیت و پرانرژی می‌خواهید، بهترین گزینه کنسرو‌ ماهی تن است. کنسرو ماهی تن برای مزه بهتر و ماندگاری بیشتر در روغن نگهداری می‌شود. روغن تن ماهی گراتیس گیاهی است. در هر 90 گرم از این ماهی تن 223.40 کیلوکالری انرژی وجود دارد. با ماهی تن می‌توان غذاهایی به شکل‌های مختلف درست کرد و حتی می‌توانید در این زمینه خلاقیت به خرج دهید.

فروشنده کنسرو ماهی 180گرمی

بهترین کنسرو ماهی موجود در بازار

امروز پیدا کردن یک برند و خرید آن کار بسیار سختی شده است چون امروز در تولید تن ماهی ماهی هوور و گیدر درجه یک ودو استفاده می کنند و حتما باید لیبل روی قوطی مطالعه شود و سپس اقدام به خرید کنید.برندهای زیادی در ایران کنسرو ماهی تولید می کنند که بهترین و با کیفیت ترین آنها کنسرو ماهی اورگانا،تاپسی،گراتیس،کیمبال،هیلاج و به پذیر هستند که به نسبت بقیه کنسرو ماهی های بازار فروش بالاتری دارند البته برندهای قدیمی تر مانند اصال،طبیعت،چینود،شبنم و..هم هستند که جایگاه خود را بین مردم پیدا کرده اند.

فروشنده کنسرو ماهی 180گرمی

فروشنده کنسرو ماهی 180 گرمی

کنسرو ماهی در شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو در قوطی های جدید وارداتی و ایزی اپن با طراحی فوق العاده جالب و مشتری پسند در وزن های 90،120و180گرمی پر می شود و روانه بازار می شود.برای خرید عمده کنسرو ماهی 180 گرمی فقط کافیست فرم پرکنید و یا با ما تماس بگیرید و قیمت ها را مقایسه کنید.

فروشنده کنسرو ماهی 180گرمی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *