مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده برتر خوراک لوبیا چیتی تازه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارزش غذایی خوراک لوبیا چیتی تازهفروش خوراک لوبیا بسته بندی شده ارزان

لوبیا چیتی جزۀ حبوبات ارزان قیمتی است که از آن بیش تر از همه برای تولید آش استفاده می شود، همچنین در انواع غذاهای مکزیکی بسیار محبوب است. خوراک لوبیا چیتی تازه را می توان تقریبا در هر استانی به راحتی یافت. فروشنده برتر آن می تواند در هر نقطه از کشور به ارائه خدمات بپردازد و افراد خریدی راحت تر را داشته باشند.

فروشنده برتر خوراک لوبیا چیتی تازه

ارزش غذایی خوراک لوبیا چیتی تازه

ارزش غذایی خوراک لوبیا چیتی تازه از آنجا که لوبیا چیتی، منبع خوبی از پروتئین گیاهی، فیبر و آنتی اکسیدان است، استفاده از آن می تواند در  رژیم غذایی بسیار موثر باشد.

در 172 گرم از لوبیا، ارزش غذایی زیر وجود دارد:

  • کالری: 245
  • چربی: 1 گرم
  • سدیم: 2 میلی گرم
  • کربوهیدرات: 45 گرم
  • فیبر: 15 گرم
  • پروتئین: 15 گرم

لوبیا چیتی دوز مناسبی از کربوهیدرات های پیچیده را فراهم می کند. در یک وعده لوبیا چیتی، نزدیک به 30 گرم نشاسته وجود دارد. کربوهیدرات ها به شکل نشاسته، انرژی بدن را تأمین می کنند.

لوبیا چیتی منبع خوبی از فیبر است. فیبر به ثبات قند خون، تقویت سیری و سلامت دستگاه گوارش کمک می کند. 

در حالی که برخی از کارشناسان تغذیه در مورد استفاده از غذاهای فرآوری شده کم چرب برای کاهش وزن یا حفظ وزن، توصیه می کنند، در لوبیا چیتی فقط 1 گرم چربی وجود دارد که آن را به غذایی کم چرب تبدیل کرده است.

انواع فرآوری شده لوبیا چیتی نیز دارای چربی هستند، مثلاً حبوبات سرخ شده کنسروی دارای بیش ترین میزان چربی هستند. گفته می شود که لوبیا چیتی حاوی ۱۵ گرم پروتئین است و مصرف آن ها می تواند گزینه ای عالی برای گیاهخواران باشد.

لوبیا چیتی مملو از مواد مغذی است. فولات، به تقویت تولید گلبول های قرمز کمک می کند. اگر یک فنجان لوبیا چیتی مصرف کنید و رژیم روزانه 2000 کالری داشته باشید، 74٪ از مقدار توصیه شده روزانه فولات (294 میکروگرم) را دریافت خواهید کرد. 

حبوباتی مانند لوبیا چیتی، سال ها توسط محققان تغذیه، مورد مطالعه قرار گرفته اند، چرا که معمولاً در سراسر جهان مصرف می شوند و به جلوگیری از چاقی کمک می کنند. همچنین خطر مرگ ناشی از بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهند.

فروش خوراک لوبیا بسته بندی شده ارزان

فروش خوراک لوبیا بسته بندی شده ارزان خوراک لوبیا ارزان به دلیل استفاده بسیاری که دارد، در هر نقطه از ایران تولید می شود و افراد می توانند براحتی آن را در اختیار داشته باشند. قیمت روز خوراک،  با توجه به بالا رفتن نرخ دلار، بیش از پیش شده است و افراد برای تهیه آن باید متقبل هزینه بیش تری شوند.

اما می توان با تهیه لوبیا به صورت عمده خرید را به صرفه تر کرد و دست واسطه را از معامله حذف کرد که فروش خوراک لوبیا بسته بندی شده ارزان به این صورت بسیار رایج است.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *