مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه کنسرو لوبیا با قارچ

کارخانه کنسرو لوبیا با قارچ

انواع کنسرو لوبیا موجود در بازار

محتویات داخل کنسرو لوبیا با قارچ لوبیا چیتی،قارچ،رب گوجه فرنگی،روغن گیاهی،سرکه،نشاسته،شکر،فلفل پاپریکا،نمک حداکثر ۲%
لوبیا چیتی دارای مواد مغذی بسیار زیادی می باشد. این حبوبات غنی از ویتامین های مختلف،فیبر،آهن،مواد معدنی و پروتئین ها هستند.بنابراین خواص لوبیا چیتی برای سلامت پوست،مو بسیار عالی هستند.این ماده غذایی فاقد کلسترول بوده و قند موجود در آن در مقایسه با انواع لوبیا کمتر است.لوبیا چیتی به دلیل داشتن پروتئین فراوان،منبع غذایی مفیدی برای تأمین پروتئین روزانه و پیشگیری از ابتلا به اختلالات کلیوی و پوکی استخوان به شمار می‌رود.بسیاری از خوراک های گیاهی مثل کنسرو لوبیا و عدس سرشار از پروتئین و ویتامین هستند و می توانند به عنوان یک وعده غذای اصلی مورد استفاده قرار گیرند. که دارای مواد مغذی بوده و نقش زیادی در پایین آوردن چربی خون ایفا می کند، همچنین به دلیل دار بودن فیبر و پروتئین برای سلامتی بدن مفید بوده و جایگزین مناسبی برای گوشت قرمز محسوب می شود.

کارخانه کنسرو لوبیا با قارچ

قیمت کنسرو لوبیا با قارچ

منظور از کنسرو کردن، پختن حبوبات یا سبزیجات و قرار دادن آنها در محیط استریل شده است کنسرو به روشی برای نگهداری از غذا و هم‌چنین به خوردنی‌های نگهداری شده به این روش گفته می‌شود. در روش کنسرو، ماده خوردنی در یک قوطی یا ظرف قرار می‌گیرد و پس از بستن سر قوطی یا ظرف، هوا دیگر به ماده غذایی راه نمی‌یابد و این باعث طولانی‌تر شدن مدت نگهداری مواد درون قوطی می‌شود. قوطی‌های کنسرو می‌توانند بزرگ، کوچک، دایره‌ای، بیضوی، مکعبی، پلاستیکی، شیشه‌ای، گالوانیزه یا آلومینیومی باشند.عدم استفاده ازمواد نگهدارنده در كنسرو فرايند توليد محصولات كنسرو شده متفاوت از غذاهاي آماده ديگر مي باشد . اين مواد غذايي پس از دربندي قوطي ها در دستگاهي به نام اتوكلاوقرار مي گيرندكه مرحله استريل كردن تجارتي ناميده مي شود.در اين پروسه كليه ميكروارگانيسم هاي بيماري زا و غير بيماري زا از بين مي روند بنابر اين نيازي نيست كه از مواد نگهدارنده در اين محصولات استفاده شود.به همین دلیل امروز کنسرو لوبیا با قارچ طرفداران خاص خود را دارد و امروز در مراکز فروش با قیمت درب کارخانه و ارزان عرضه می شود تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

کارخانه کنسرو لوبیا با قارچ

کارخانه کنسرو لوبیا با قارچ

شرکت تولیدی صنایع غذایی آوین کنسرو با ظرفیتی بسیار زیاد جهت تولید انواع کنسرو های گوشتی و غیرگوشتی و محصولات دریایی تازه در حرکتی هدفمند و مشتری مدار با پشتوانه بالا و تجربه با متخصصین امر و استفاده از جدیدترین دستگاه ها و تکنولوژی روز، به کیفیتی مطلوب در تولید محصولات خود دست یافته است. این شرکت ضمن احترام به (حق) مصرف کنندگان و با بهره گیری از آزمایشگاه های مجهز به منظور انجام تست های کیفیتی مربوطه موفق به دریافت استانداردهای ملی ایران و گواهینامه های معتبر دنیا درامر مدیریت کیفیت گردیده است.

کارخانه کنسرو لوبیا با قارچ

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *