مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مشخصات و قیمت خرید کنسرو ماهی

مشخصات و قیمت خرید کنسرو ماهی

نحوه جوشاندن کنسرو ماهی

این مسئله که حتما تن ماهی قبل از مصرف جوشانده شود، به تاریخ انقضای آن دقت شود و بررسی شود که ظرف آن باد نکرده باشد،از نکات کاملا مهم در مصرف کنسرو ماهی است. «هنگام جوشاندن تن ماهی دقت کنید که حتما بعد از اینکه آب جوش آمد زمان جوشیدن تن ماهی را درنظر بگیرید. به این ترتیب است که ۱۰ الی 20 دقیقه جوشاندن تن ماهی در آب در حال جوش، باکتری را از بین می‌برد و سلامت مصرف کننده را به خطر نمی اندازد. البته دقت کنید که حتی اگر تن ماهی را باز در یخچال نگه دارید باعث فاسد شدن آن می‌شود.متخصصین شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو می گویند: «اکثر تن ماهی‌هایی که در ایران تولید می‌شود به لحاظ کیفیت و عاری بودن از عوامل میکروبی از برترین‌های دنیا می‌باشد. تن ماهی که فاسد شده باشد یا شرایط فاسد شدن را علی‌رغم باز نشدن نشان دهد مثل تن ماهی که باد کرده باشد ممکن است به بیماری یا مرگ ختم شود.توصیه می‌شود که پس از این که کنسرو به مدت ۲۰ دقیقه جوشانده شد، مصرف شود. اگر به هر دلیلی قادر به مصرف کامل آن نیستید، می‌توانید در محیط خارج یخچال (بین دمای ۵ تا ۶۵ درجه سانتی‌گراد) به مدت دو ساعت نگهداری کنید. اگر کنسرو را در یخچال داری کنید بین ۲۴ الی ۴۸ ساعت قابل استفاده است.
مشخصات و قیمت خرید کنسرو ماهی

آیا کنسرو ماهی خوب را می شناسید؟

برای تشخیص این موضوع که یک کنسرو ماهی که خریداری کرده اید سالم است یا خیر پس از توجه به تاریخ انقضای تن ماهی بیست دقیقه آن را جوشانده اگر طعم، رنگ و بوی طبیعی نداشت آن را دور بریزید، چون قطعا خراب شده است.قوطی تن ماهی باید کاملا سالم، بدون زنگ زدگی و نشتی باشد. اگر قوطی تن ماهی دارای نشتی یا زنگ زدگی باشد قطعا خراب است و اصلا از آن استفاده نکنید. اگر کنسرو ماهی در جا‌های تاریک و خشک مثل کابینت نگهداری شود دچار آسیب نخواهد شد، اما اگر در محیطی مثل یخچال نگهداری شود ممکن است به علت رطوبت داخل یخچال دچار زنگ زدگی شود و خراب و غیر قابل استفاده شود.همه غذاهای کنسرو شده از جمله کنسرو ماهی به دلیل شرایط تولید آن ها و نبود هوا درون قوطی کنسرو می توانند نوعی باکتری تولید کنند که سم خطرناکی را وارد غذا می کند. بنابراین قبل از باز کردن قوطی کنسرو باید از سلامت آن مطمئن شوید. راه های مختلفی برای تشخیص سالم بودن تن ماهی وجود دارد. امروزه غذاهای کنسرو شده به دلیل سرعت بالای آماده شدن بسیار استفاده می شوند. مخصوصا دانشجوها که وقت زیادی برای درست کردن غذا ندارند به خوردن کنسرو رو آورده اند.

مشخصات و قیمت خرید کنسرو ماهی

مشخصات و قیمت خرید کنسرو ماهی

با توجه به موارد گفته شده در نگهداری کنسرو ماهی و مصرف آن امروز این غذای آماده به پرفروش ترین غذا در بین ارگان های دولتی از جمله سپاه و ارتش و نیروی انتظامی شده است و در بین سربازها نیز طرفداران خاص خود را دارد.ماهی هوور درجه یک،روغن گیاهی تازه،قوطی آسان بازشو،وزن قوطی ها از90،120،180 و240گرمی است و دارای تاریخ تولید و انقضا و برچسب سلامت محصول است که این اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت خرید کنید.

مشخصات و قیمت خرید کنسرو ماهی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *