مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

با کیفیت ترین تن ماهی ایران

با کیفیت ترین تن ماهی ایران

خرید تن ماهی عمده

بازار داغ این روزهای کرونایی ایران و باز و بسته شدن مرزها به خاطر ترس از کرونا باعث شده تا تولیدات کارخانه ها فوق العاده کم شود.تن ماهی به دلیل داشتن خواص فوق العاده زیاد و کیفیت بالای ماهی استفاده شده در تولید آن امروز مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است صنایع غذایی آوین کنسرو به عنوان پیشرو در صنعت کنسروسازی کشور امروز بهترین محصولات را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهد ما امروز هرکسی که خرید تعداد باکس زیاد تن ماهی یا تناژ بالایی از تن ماهی را سفارش دهد از تخفیفات و جوایز هفتگی ما بهره مند می شود برای خرید بهترین ها فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

با کیفیت ترین تن ماهی ایران

بهترین مارک تن ماهی بازار

تن ماهی یک ضد التهاب، برای افرادی که از درد مفاصل و روماتیسم رنج می برند، می باشد. چرا که سرشار از امگا3  و آنتی اکسیدان می باشد که با رادیکال های آزاد هم مقابله کرده و از پیری زودرس سلول های بدن پیشگیری می کند.تن ماهی یک تغذیه خوب برای ورزشکاران است، چون در هر وعده غذایی این ماده غذایی در حدود 100 گرم پروتئین وجود دارد که برای عضله سازی و حجیم شدن بافت بدن ورزشکاران بسیار ایده آل است.مصرف ماهی تن برای دانش آموزان به خصوص در ایام امتحانات هم بسیار توصیه می‌شود، زیرا عملکرد مغز را افزایش می‌دهد.البته باید بدانید که توصیه متخصصان تغذیه آن است که کودکان بین 5 تا 11 سال بیش از 150 گرم تن ماهی در هفته مصرف ننمایند. بهترین میزان مصرف تن ماهی در کودکان زیر 5 سال هم مقدار 75 گرم در هفته می‌باشد.و بهترین مارکی که می توانید استفاده کنید و به راحتی از بازار تهیه کنید مارک های تاپسی،پولک،گلکسی و اورگانا است.

با کیفیت ترین تن ماهی ایران

با کیفیت ترین تن ماهی ایران

اغلب کنسروهای تن ماهی موجود در بازار حاوی گونه هوور یا گیدر بوده که بهترین نوع آن گیدر است. گیدر و ماکرل گوشتی ترد، تکه‌ای و روشن با طعمی ملایم، هوور گوشتی پرخون و شکلاتی رنگ با طعمی گرم و گونه زرده و اسبک هم به دلیل رنگ تیره‌تر و مزه‌ای تلخ، کیفیت پایین و قیمت ارزان‌تری دارد.تن ماهی که کیفیت فوق العاده بالایی دارد باید از ماهی هوور درجه یک،روغن گیاهی اعلا،قوطی درب آسان بازشو و لیبل وزارت بهداشت را داشته باشد تا بتوان استفاده کرد و سالم بودن آن مطمعن بود.اگر به دنبال برندهای عالی بازار هستید همین حالا از ما مشاوره بگیرید و کیفیت و قیمت ها را مقایسه کنید و از خرید خود لذت ببرید.

با کیفیت ترین تن ماهی ایران

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *