مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تن ماهی عمده

خرید تن ماهی عمده

کارخانه تولید تن ماهی

شرکت های تولید ماهی در ایران زیاد هستند که امروز با کیفیت ترین و بهترین تن ماهی ها را تولید می کنند جنوب کشور قطب بزرگ تولید تن ماهی در کشور است که عمده تولیدات تن ماهی در کارخانجات جنوب کشور تولید می شود.ماهي ها كلا جزء دسته غذاهاي پر خاصيت به حساب مي آيند و به خصوص در سالهاي اخيرو با افزايش نتايج مثبت حاصل از تحقيقات جايگاه مناسبي هم در برنامه غذاييروزانه افراد باز كرده اند.

ماهي تن از آن غذا هايي است كه به دليل سادگي تهييه،در فهرست غذاهاي اغلب خانواده جاي دارد ، اما ماهي تن چه خواص ويژه اي دارد؟ انواع ماهي هاي تن Tuna Fish كه گاهي به غلط تن ماهي ناميده مي شوند،زير مجموعه اي از خانواده بزرگ ماهي هاي اقيانوسي به نام Scombridae هستند و در زير شاخه Thunnus دسته بندي مي شوند.بعضي از انواع تن خون گرم هستند.

بر خلاف انواع ديگر ماهي كه گوشت سفيد دارند ،ماهي تن گوشت صورتي يا قرمز تيره دارند. علت قرمزي گوشت اين نوع از ماهي،ميزان زياد ميوگلوبين پروتئين محتوي آهن در عضله است از اين رو گوشت سفيد ماهي تن داراي پروتئين و ويتامين هاي بسياري است.ماهي تن منبع بسيار خوبي براي پروتئين مواد معدني نظير سلنيوم ،منيزيم و پتاسيم و همچنين ويتامين هاي ب 1 ، ب6 ، ب3 است. مهمتر از همه اين كه گوشت ماهي تن هم مانند گوشت بيشتر انواع ماهي ها،سر شار از اسيد هاي چرب ضروري مانند امگا 3 است كه مصرف آن ضايعات پوستي و التهابات را كاهش داده و سرعت بهبود در بيماران قلبي را بالا ميبرد.اسيد هاي چرب امگا 3 به طور كلي از مواد مغذي به شمار مي آيند كه حكم پيشگيري كننده از بيماري هاي مزمني نظير بيماري هاي قلبي عروقي ،ديابت نوع دوم و برخي از انواع سرطان را دارند.

خرید تن ماهی عمده

فروشگاه تن ماهی عمده

شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو یک مجموعه فروش زنجیره ای عالی در کشور است که امروز بهترین و با کیفیت ترین تن ماهی های بازار را عرضه می کند امروز ماهی هوور درجه یک و تازه صید روز در تولیدات کارخانه ما در بوشهر برای قیمت کنسرو ماهی استفاده می شود از مزایای فروشگاه اینترنتی ما می توان به ارزان بودن،در دسترس بودن،ارسال به موقع بار به سراسر کشور اشاره کرد برای اینکه بتوانید یک تن ماهی با کیفیت با بهترین برند بازار را تهیه کنید فقط کافیست با ما در ارتباط باشید.

خرید تن ماهی عمده

خرید تن ماهی عمده

شاید در فکرتان باشد که برای خرید تن ماهی به صورت تناژ بالا و عمده به کجا مراجعه کنیم؟آیا می توان از فروشگاه ها به صورت عمده و به قیمت کارخانه خرید کرد؟شرکت آوین کنسرو با تماسی که شما با کارشناس ما می گیرید و سفارش می دهید تمام سفارشات شما چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری از فروشگاه ها را به قیمت درب کارخانه و با کیفیت عالی عرضه می کند.

خرید تن ماهی عمده

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *