مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش مستقیم قلیه میگو ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ارزش غذایی قلیه میگوفروش استثنایی قلیه میگو درجه یک

پخش و توزیع مناسب قلیه میگو ساده با راهکار های زیادی در سطح کشور و بسیاری از مناطق خارجی دنبال شده اما شیوه مستقیم آن، بیشتر شرایط تقابل و رقابت را مهیا می سازد. این که محصولات با کیفیت به طور یکنواخت از تولید کننده به دست مشتری برسد و در این زمینه اثری از فعالیت دلالان نباشد، رضایت مندی کاملی را برای بسیاری از خریداران تامین می سازد.

پخش مستقیم قلیه میگو ساده

بررسی ارزش غذایی قلیه میگو

بررسی ارزش غذایی قلیه میگو

قلیه میگو خوراک لذیذی است که پخت آن به ناحیه جنوب کشور اختصاص دارد. در این ناحیه چون دسترسی به آب های آزاد کاملا مهیا می باشد پس اصلی ترین ترکیبات این غذا ها، یعنی انواع میگو های تازه همیشه با حجم بالا به دست می آید. این خوراک های خوشمزه و خوش طعم اثرات غذایی مثبتی را بر روی بدن می گذارند زیرا میگو خواص بی شماری دارد. از سویی در تقابل با دیگرخوارک های دریایی، گوشت حیوانات و نیز پرندگان کمترین کالری را نصیب خود کرده اند. با همین دلیل علاقه به مصرف آن خیلی بالا تر است چون حاوی مقدار مشخصی میگو می باشد.

در بررسی ارزش غذایی این محصولات درصد وجود هریک از عناصر مورد نیاز بدن به طور دقیق تخمین زده شده است به این صورت که :

  1. پروتئین : میزان ۱۶ گرم پروتئین در آن ها می تواند نیاز اصلی بدن را برطرف نماید.
  2. چربی : در مقایسه با دیگر خوراک های گوشتی  ۱۰ گرم چربی خیلی متعارف و طبیعی است.
  3. انرژی : به این دلیل می توان به عنوان یک غذای سالم و مفید روی آن ها حساب کرد که میزان انرژی شان، به اندازه ۲۰۰ کالری است.
  4. امگا ۳ : امگا ۳ در این غذا ها خیلی ناچیز بوده و مقدار تقریی آن ۳/۱۰ گرم می باشد.
  5. ویتامین ب ۱۲ : با توجه با فراوانی ویتامین ها در این وعده غذایی، گروه ب ۱۲ در حدود ۷۰ درصد برآورد شده است.
  6. ویتامین ب ۶ : چنین اقلامی بسیار محدود هستند به طوری که در یک وعده از قلیه میگو، به طور نسبی  ۱۱ درصد ب ۶ از آن ها به دست می آید.
  7. کلسترول : به طور طبیعی در حدود ۲۰۰ میلی گرم می باشد. در واقع با توجه به مطالعاتی که انجام شده این نتیجه به دست آمده که میزان کلسترول در ۱۰۰ میلی از این خوراک ها نصف یک تخم مرغ معمولی می باشد.

این جدول فهرست غذایی نشان می دهد که تمام اسید آمینه های ضروری بدن در آن ها قابل یافت است و نیز پروتئین های موجود، خیلی با کیفیت تر از مواد غذایی دیگر هستند.

فروش استثنایی قلیه میگو درجه یک

فروش استثنایی قلیه میگو درجه یک این که قلیه میگو ممتاز با قیمت و و نیز به شکل کلی خریداری شود نیاز به ایجاد و برپایی، فروش استثنایی این نمونه ها دارد.

فروشنده قلیه میگو با ایجاد تخفیفات استثنایی و به جا موقعیتی را مهیا می سازد که هر دسته از این تولیدات درجه یک، با هزینه های ارزان تری به دست مشتری برسند.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *