مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده تن ماهی به قیمت روز

پخش عمده تن ماهی از کارخانه

قیمت عمده فروش کنسرو تن ماهی در بازار تهران و مدیریت فروش کارخانه کنسرو تن ماهی و نماینده انحصاری پخش کنسرو تن ماهی در تهران شرکتی است که فروش کنسرو ماهی را به صورت عمده و تناژ از درب کارخانه محصولات با کیفیت را  با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.تمام پخش های کنسرو تن ماهی ما به سراسر کشور از درب کارخانه صورت می گیرد شما فقط کافیست برند مورد نظرتان را با کیفیت مد نظرتان و قیمتی که می خواهید به ما بگویید و ما در کوتاه ترین زمان ممکن هر آنچه که شما بخواهید تولید میکنیم و با قیمت مناسب به صورت عمده همراه با پکیج تخفیفات برایتان ارسال می کنیم.

فروش عمده تن ماهی به قیمت روز

فروش عمده تن ماهی با نازل ترین قیمت

یکی از شرکت هایی که امروز به حقوق مشتری احترام ویژه ای می گذارد صنایع غذایی آوین کنسرو است که بهترین و با کیفیت ترین محصولات کنسروی را با قیمتی فوق العاده عالی به فروش می رساند.بازار این روزهای ایران یک بازار فوق العاده نوسان دار است زیرا که قیمت ها در بازار ایران دقیقه ای شده و با رفتن قیمت دلار به مرز 23هزار تومان قیمت اجناس وارداتی مثل قوطی های کنسرو ماهی گران شده و تمام نوسانات امروز روی ما تاثیر نگذاشته و ما با قدرت تولیدات خود را ادامه می دهیم و انواع تن ماهی را با کمترین قیمت نسبت به قیمت بازار برای پخش و فروش شما ارسال می کنیم.

فروش عمده تن ماهی به قیمت روز

تولید با کیفیت ترین کنسرو تن ماهی

در تولید یک کنسرو تن ماهی یک سری اصول و قواعد باید رعایت شود و یک سری مراحل طی می شود یعنی در ابتدا ماهی باید از حالت انجماد خارج شود (چرا كه ماهی‌ها در سردخانه‌های كشتی‌ها بلافاصله پس از صید منجمد شده و اگر كارخانه دور از خلیج باشد، توسط ماشین‌های یخچال‌دار حمل و نقل می‌گردد) و به حالت دیفراست برسد، سپس امعاء و احشاء آن تخلیه شده و بعد قطعه‌بندی می‌گردد. پس از قطعه بندی ماهی ها شستشو داده شده و برای مرحله پخت آماده می گردند. در این مرحله ماهی ها توسط بخار در دیگ های مخصوص تحت فشار و دمای معین و در زمان مشخص پخته شده، سپس قطعات پخته‌شده ماهی پوست‌گیری و تمیز می‌شوند. در این مرحله استخوان‌ها و گوشت‌های تیره كاملاً از گوشت روشن و فیله‌ای جدا می‌شوند و پس از آن گوشت‌های فیله درون نوار پركن به صورت اتوماتیك قرار می‌گیرند. دستگاه پركن فیله‌ها را به قطعات مساوی درون قوطی كنسرو برش می‌دهد.و در داخل قوطی گذاشته می شود و درب آسان باز شو روی قوطی پرس می شود.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *