مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی پخش و فروش کنسرو صدف خوراکی

رتبه ایران در تولید کنسرو صدف خوراکی

تقاضا برای خرید و مصرف کنسرو صدف و تن ماهی خاویار خوراکی در دو یا سه دهه‌ی گذشته به اندازه‌ی قابل توجهی افزایش یافته است. شاید از ظاهر خارجی این بی‌مهرگان خوشمزه این‌گونه به نظر نرسد، ولی اگر آن‌ها را به شیوه‌ی درست در آشپزی استفاده کنید، فوق‌العاده خوش طعم و لذیذ خواهند بود.امروزه انواع مختلفی از گونه‌های صدف خوراکی در بازار در دسترس قرار دارند. استفاده‌ی غذایی از صدف خوراکی فواید بسیاری برای سلامتی انسان به همراه دارد؛ ولی بیش‌تر آدم‌ها از آن غافل هستند.به همین خاطر امروز کشورهای زیادی به دنبال کنسرو صدف خوراکی هستند و این باعث شده که ما با تولید کنسرو صدف خوراکی کمک بزرگی به اقتصاد و پیشرفت ایران در تولید کنسرو صدف خوراکی بکنیم و این تقاضای زیاد کشور های خارجی باعث شده ایران در تولید کنسرو صدف خوراکی حرف اول را در جهان بزند.

نمایندگی پخش و فروش کنسرو صدف خوراکی

نمایندگی پخش و فروش کنسرو صدف خوراکی

صادرات کنسرو خوراکی به قیمت مناسب

در صدف های خوراکی هیچ اسید چرب ترانسی وجود ندارد و دارای میزان زیادی امگا 3 و امگا 6 هستند ، که در درمان بیماریهای قلبی ، عروقی ، سرطان و ورم مفاصل کاربرد دارند. منبع بسیار غنی از ویتامین های ضروری بدن نظیر ویتامین B12 ، B6، B3، B2 ،B1، A، C ،D می باشند. با مصرف صدفهای خوراکی میزان کالری کمی وارد بدن می شود و سرشار از مواد معدنی کلسیم ، فسفر ، منگنز ، آهن و … هستند . در بعضی از افراد حساسیت به صدف وجود دارد که این یک حساسیت مادام العمر است و می بایست از قرار گرفتن در محلی که صدف بخار پز می شود یا صدف را آماده می کنند.به همین دلیل امروز یکی از کنسروهای پرفروش صادراتی در ایران است که به کشورهای مختلف صادر می شود و این صادر شدن کنسرو صدف خوراکی فواید زیر را به همراه دارد:

  • به این که ایران به رتبه اول تولید کنسرو صدف خوراکی تبدیل شود کمک می کند.
  • به ارزآوری و تبادل پولی ایران کمک می کند.
  • به صنعت بزرگ و رو به رشد ایران این صادرات کمک می کند.

نمایندگی پخش و فروش کنسرو صدف خوراکی

جدیدترین برند تولید کنسرو صدف خوراکی

آبزیان به دو گروه ماهی باله دار (Finfish) و آبزیان صدف دار (Shellfish) تقسیم می‌شوند که خود «شل فیش‌ها» شامل سخت پوستان و نرم تنان می‌باشند. نرم تنان از اولین آبزیانی هستند که انسان با آنها آشنا شده است. قدمت شناخت نرم تنان به وسیله انسان حتی از شناخت و اهلی کردن سگ و گربه هم بیشتر است به طوری که ژاپنی‌ها و رومی‌ها سال‌ها قبل از میلاد بر روی پرورش و پرواربندی صدف‌ها کار می‌کردند و صدف‌ها را از مناطق کم تولید به مناطق پرتولید می‌بردند و از آنها استفاده می‌کردند. در حال حاضر بالاترین میزان تولید از نظر تقسیم بندی گروهی مربوط به نرم تنان می‌باشد زیرا ۳۰ تا ۳۵ درصد آبزیان پرورشی را تشکیل می‌دهد.و امروز صدف ها اهمیت زیادی را در بین ماهیان پیدا کرده اند تنها کنسرو صدف خوراکی و یا صدف خوراکی را از ما و از فروشگاه اینترنتی ما بخواهید زیرا صدف های ما صید روز دریا می باشند و امروز به قیمت درب کارخانه کنسرو صدف خوراکی را به دست شما می رسانیم.

نمایندگی پخش و فروش کنسرو صدف خوراکی

بازار کنسرو صدف خوراکی درجه یک

صدف ها انواع مختلفی دارند و امروز به دلیل تنوع صدف های خوراکی کنسرو صدف خوراکی تولید و روانه بازار می شود.

  • صدف دوکفه ای
  • صدف چروک
  • گوش ماهی

غذاهای دریایی مانند فیله ماهی امروزه فقط به ماهیان محدود نمی‌شود و طیف وسیعی از سخت پوستان و دیگر موجودات را در بر می‌گیرد که یکی از مهم‌ترین آنها گونه‌های مختلف صدف‌های خوراکی می‌باشد. صدف‌های خوراکی در حال حاضر یکی از پر سودترین بخش‌های تجارت بزرگ آبزیان در جهان می‌باشد.صنعت پرورش و تکثیر صدف‌های خوراکی جزو صنایعی است که با حداقل هزینه اولیه سود بالایی در بر دارد. این صنعت نه تنها بسیار کم هزینه است بلکه بسیار تکنیک‌های راحتی نیز دارد و احتیاج به نیروی کار آن بسیار کمتر از سایر فعالیت‌های آبزی پروری است.شما عزیزان برای سرمایه گذاری در این صنعت و یا خرید کنسرو صدف خوراکی و یا انواع صدف خوراکی می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند و هم از قیمت ها مطلع شوید و هم از تخفیفات فوق العاده فروشگاه ما،ما منتظریم تا با تماس شما بهترین کنسرو ماهی از جمله کنسرو صدف خوراکی راتولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی کنیم.

نمایندگی پخش و فروش کنسرو صدف خوراکی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.