مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید انواع تن ماهی در آب نمک

کارخانه تولید انواع تن ماهی در آب نمک

بهترین راه نگهداری تن ماهی چیست؟

کنسرو ماهی به عنوان یک غذای آماده توانسته است جای خود را در بین بیشتر خانواده های ایرانی باز کند؛ تقریباً خانه ای نیست که در کابینت آشپزخانه آن کنسرو ماهی نباشد.اگر شما بخواهید یک خرید مناسب و بهینه در زمینه کنسرو ماهی داشته باشید، باید از یک طرف، نسبت به انواع کنسرو، برندها و قیمت های آن آشنایی کامل داشته باشید. در مقابل، یک پایه دیگر خرید کنسرو ماهی، روش مصرف آن است که بسیار حائز اهمیت می باشد. علاوه براین، باید نسبت به ویژگی های برخی ماهی ها هم، اطلاع داشته باشیم.به عنوان نمونه، برای این که در خرید کنسرو تن ماهی آنچوی یک خرید موفق و مناسبی داشته باشیم، باید یک حداقل هایی درباره ویژگی های این ماهی بدانیم و سپس، اقدام به خرید آن کنیم.براساس سفارش کارشناسان حوزه مواد غذایی باید قبل از مصرف کنسرو ماهی، آن را به مدت ۲۰ دقیقه در آب بجوشانید تا درصد مسمومیت آن بسیار کاهش یابد. بنابراین، احتمال زیاد ابتلا به این مسمومیت، با تفت دادن مواد داخل قوطی کنسرو تن ماهی از بین نمی رود. در حقیقت، این مطلب، حکایت از حساسیت کنسرو ماهی و توجه به هشدارهای جدی آن دارد.به این نکته توجه داشته باشید که هرگز کنسرو ماهی را با مایکروویو گرم نکنید؛ چون اولاً: همانند جوشیدن، نمی توانید میکروب عامل مسمومیت آن را از بین ببرید. ثانیاً: احتمال آسیب دیدگی بدنه قوطی آن بسیار زیاد است.هم چنین، از نگهداری کنسرو ماهی بعد از جوشاندن پرهیز کنید؛ چون احتمال تولید دوباره سم در آن ها وجود دارد پس، بهترین کار، مصرف به موقع آن است.

کارخانه تولید انواع تن ماهی در آب نمک

قیمت انواع تن ماهی در آب نمک

برای این که بهترین مارک کنسرو ماهی را خریداری کنید، باید به قیمت انواع کنسروها در برندهای گوناگون مسلط باشید؛ به عنوان نمونه در تولید انواع تن ماهی با طعم های دودی،شویدی،فلفلی،ساده،قلیه ماهی،قلیه میگو و تن ماهی فوق العاده خوشمزه و پر طرفدار رژیمی یا در آب نمک که در برندهای اورگانا،تاپسی،گراتیس،کیمبال،چینود،گلکسی،پولک،شیلانه،هیلاج و…به قیمت درب کارخانه و به صورت عمده با تخفیفات ویژه به فروش می رسند.

کارخانه تولید انواع تن ماهی در آب نمک

کارخانه تولید انواع تن ماهی در آب نمک

البته، برای تهیه ارازان ترین تن ماهی در آب نمک می توانید به نمایندگی یا درب کارخانه و یا به صورت عمده خریداری کنید. پس، اگر قصد خریدن تن ماهی ارزان را دارید می توانید ابتدا قیمت تن ماهی امروز را به دست آورده سپس، با مراجعه به نمایندگی تن ماهی در آب نمک مثلاً یا با توجه به قیمت عمده تن ماهی در آب نمک یا با بررسی قیمت تن ماهی درب کارخانه و یا با خرید کنسرو ماهی عمده اقدام به خرید کنسرو ماهی با قیمت مناسب کنید.(راهنمای خرید کنسرو ماهی و روش های مصرف) ، در هنگام خرید کنسرو به نوع روغن آن هم، توجه کنید؛ چون روغن کنسرو ماهی بسته به برند و شرکت های تولیدی کنسرو ماهی متفاوت است؛ به عنوان نمونه، برخی از روغن زیتون در تهیه کنسرو تون ماهی بهره می گیرند و محصولات خود را با نام کنسرو ماهی تن در روغن زیتون به مشتریان عرضه می کنند. مثلاً برای خرید کنسرو ماهی سالمون و یا برای خرید اینترنتی کنسرو ماهی ساردین می توانید کنسروی را انتخاب کنید که با روغن خاصی مثلاً روغن زیتون تهیه شده است.

کارخانه تولید انواع تن ماهی در آب نمک

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *