مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کنسرو لوبیا چیتی

قیمت کنسرو لوبیا چیتی

طرز تهیه کنسرو لوبیا چیتی

خوراک ها از جمله غداهایی هستند که مواد متنوع و مفیدی را شامل می شوند. خوراک هایی چون: خوراک لوبیا چیتی،خوراک قارچ، خوراک عدس،خوراک بادمجان، خوراک لوبیا سبز، و همچنین انواع خوراک های گوشتی از شناخته شده ترین خوراک ها هستند. این دسته از غذاها، بسیار کامل و مغذی هستند و انواع مواد غذایی را بدون محدودیت می توان در این دسته جای داد.علاوه بر خوراک های گوشتی، استفاده از خوراک های گیاهی برای بدن بسیار سودمند است چرا که مقدار زیادی از ویتامین و پروتیین مورد نیاز بدن را فراهم می آورند و همچنین می توان آن ها را در هر یک از وعده های غذایی روزانه استفاده کرد؛ اما باید دقت کرد که در خوراک هایی چون خوراک لوبیا چیتی که در آن ها از حبوبات یا غلات زیاد استفاده شده است مدت زمانی را برای خیساندن غلات و حبوبات در نظر بگیریم چرا که این کار نفخ موجود در این مواد را از بین می برد.از سوی دیگر به دلیل شرایط نگهداری آسان کنسروها، کنسرو لوبیا می تواند در فضاهای خشک و خنک و بدون نیاز به یخچال تا ۱۸ ماه نگهداری شود و همین عامل کنسرو لوبیا را به یکی از گزینه های مناسب در سفرهای طولانی در مناطق بدون امکانات دسترسی مبدل نموده است.روش های متعددی برای پردازش و تولید کنسرو لوبیا وجود دارد. مراحل کنسرو نمودن و پیش حرارت محصولات مانند لوبیای دیهیدراته، منجمد و اکسترود شده، آرد و پروتئین کنسانتره وجود دارد. کنسرو لوبیا جایگزینی مناسب برای انواع دیگر غذاهایی است که با لوبیا درست می شود چون برای آماده سازی لوبیا در خانه زمان زیادی نیاز است در حالی که کنسرو لوبیا به سرعت آماده می شوند.

قیمت کنسرو لوبیا چیتی

فروشنده کنسرو لوبیا چیتی

بازار ایران یک بازار با ثبات نیست و تمام فروشنده ها امروز در بازار ایران دغدغه فروختن یا نفروختن دارند.شاید بپرسید چرا؟ خوراک لوبیا چیتی امروز به عنوان یک غذای کامل با داشتن تمام خواص فوق العاده برای بدن تولیدات آن در بازار کم شده و این نشان می دهد بالارفتن قیمت لوبیا چیتی و قوطی کنسرو لوبیا چیتی باعث شده تا نوسانات زیاد باشد ولی شرکت آوین کنسرو امروز یک برند معمولی نیست و تولیدات خود را ائامه داده و انواع کنسروجات اعم از خوراک لوبیا با قارچ را با قیمت مناسب روانه بازار کرده تا همه بتوانند از خواص آن بهره مند شوند.

قیمت کنسرو لوبیا چیتی

قیمت کنسرو لوبیا چیتی

کنسرو لوبیا چیتی در شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو با برندهای عالی مانند:اصالت،اورگانا،قشقایی،بریس،سیحون،دلپذیر،قدس و7000 امروز نشان داده که علاوه بر برند بودن کیفیت بالای محصولات ما باعث شده که حتی کشورهای همسایه هم با قیمت خوبی محصولات ما را خریداری کنند.برای اطلاع از قیمت برندها و ثبت سفارش عمده و بهره مند شدن از تخفیفات ما می توانید همین حالا تماس بگیرید.

قیمت کنسرو لوبیا چیتی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *