مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تن ماهی تاپسی درب شفاف در بازار

پیشگیری از ایجاد نقرس با مصرف تن ماهی

برخی از علائم شایع نقرس که در شناسایی این بیماری کمک می کند عبارتند از: درد بیش از حد، قرمزی و تورم مفاصل که معمولا شامل  التهاب مفصل انگشت شست پا است . یکی از بهترین روش ها برای پیشگیری از بیماری نقرس داشتن کنترل بر روی رژیم غذایی و نظارت بر افزایش سطوح اسید اوریک در بدن است.” نقرس ” يکي از بيماري هاي بسيار قديمي در تاريخچه پزشکي است. بيماري نقرس، بيماري نادري نيست و شيوع آن هم در حال افزايش است.بيماري نقرس در نهايت اختلالاتي در کار کليه ها به وجود مي آورد. از جمله مشکلات بيماري نقرس مي توان به سنگ هاي کليوي اسيد اوريکي که باعث بروز دردهاي شديد کوليکي مي شوند و اختلال در عملکرد کليه اشاره کرد. اکثر افرادي که مبتلا به نقرس هستند، از ناراحتي و مشکل کليوي رنج مي برند؛ نقش کليه در خارج کردن مواد زايد و اسيد اوريک بسيار مهم است.افزايش اسيد اوريک خون، يک عامل ايجاد کننده اين بيماري است ولي نقرس که به علت خوردن غذاهاي چرب و لذيذ ايجاد مي شود بيماري افراد مرفه ناميده شده است.نوشيدن فراوان مايعات به مقدار زياد به دفع مازاد اسيد اوريک که به بدن آسيب مي رساند، کمک مي کند. پزشکان و متخصصان تغذيه مصرف آب را توصيه مي کنند. آنان معتقدند مشکل بسياري از افراد تنها از عدم نوشيدن آب به مقدار کافي ناشي مي شود. براي دست يابي به بهترين نتيجه روزي شش تا هشت ليوان آب بنوشيد.

قیمت تن ماهی تاپسی درب شفاف در بازار

مراحل تولید تن ماهی تاپسی در کارخانه

ماهی تن و فرآورده‌های وابسته را می‌توان به عنوان یکی از غنی ترین مواد غذایی نام برد، چرا که دارای کالری بالا و نیز حاوی پروتئین با کیفیت بالا می باشد. همچنین ماهی تن میزان قابل توجهی از اسیدهای آمینه ضروری برای بدن را داراست که قابل هضم برای تمامی افراد می باشد. عامل مهم تر میزان چربی و کلسترول پایین آن است.

ابتدا ماهی باید از حالت انجماد خارج شود (چرا که ماهی‌ها در سردخانه‌های کشتی‌ها بلافاصله پس از صید منجمد شده و اگر کارخانه دور از خلیج باشد، توسط ماشین‌های یخچال‌دار حمل و نقل می‌گردد) و به حالت دیفراست برسد، سپس امعاء و احشاء آن تخلیه شده و بعد قطعه‌بندی می‌گردد. پس از قطعه بندی ماهی ها شستشو داده شده و برای مرحله پخت آماده می گردند. در این مرحله ماهی ها توسط بخار در دیگ های مخصوص تحت فشار و دمای معین و در زمان مشخص پخته شده، سپس قطعات پخته‌شده ماهی پوست‌گیری و تمیز می‌شوند. در این مرحله استخوان‌ها و گوشت‌های تیره کاملاً از گوشت روشن و فیله‌ای جدا می‌شوند و پس از آن گوشت‌های فیله درون نوار پرکن به صورت اتوماتیک قرار می‌گیرند. دستگاه پرکن فیله‌ها را به قطعات مساوی درون قوطی کنسرو برش می‌دهد.پس از پرشدن کنسروها از گوشت، در مرحله بعد، نمک افزوده می شود و به دنبال آن روغن مایع به صورت اتوماتیک با وزن های مشخص ریخته می شود.در مرحله بعد قوطی‌های حاوی گوشت، روغن و نمک، از مرحله اگزاست (ایجاد خلأ و خروج اکسیژن هوا) گذر می‌کنند. این مرحله از این جهت انجام می‌گیرد تا اکسیژن موجود در فضای باقیمانده قوطی خارج شود و میکروارگانیسم‌ها برای رشد، اکسیژن نداشته باشند. در مرحله بعد قوطی‌ها دربندی شده و پس از آن وارد مرحله استرلیزاسیون می‌شوند. در این مرحله کنسروها تحت دمای ۱۲۱ درجه سانتیگراد و مدت زمان ۲۰ دقیقه استرلیزه می شوند.با این فرآیند کلیه میکروب‌های بیماریزا از بین می‌روند و یا غیرفعال می‌شوند. ماندگاری بالای محصول مربوط به همین مرحله می باشد. در نهایت کنسروها بسته بندی می گردند.تذکر: قبل از مصرف هر کنسروی به توصیه‌های روی برچسب آن جهت گرم کردن و یا مصرف دقت نمایید.

قیمت تن ماهی تاپسی درب شفاف در بازار

عمده فروشی تن ماهی تاپسی درب شفاف

اولین تن ماهی با کیفیت ایران با بسته بندی کاملا متفاوت و فوق العاده زیبا در ایران است که محصولات کنسرو تن ماهی خود را با درب شفاف روانه بازار ایران کرده است.تن ماهی تاپسی امروز با قیمت های متفاوتی در بازار ایران به فروش می رسد و تنها دلیل آن وجود واسطه ها است ما برای راحتی شما تمام تن ماهی تاپسی را به قیمت درب کارخانه و به صورت عمده با قیمتی عالی در اختیار شما قرار می دهیم برای ثبت سفارش فقط کافیست همین حالا تماس بگیرید.

قیمت تن ماهی تاپسی درب شفاف در بازار

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.