مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قطب تولید کنسرو تن ماهی صادراتی

بزرگترین مرکز توزیع تن ماهی در کشور

کلمه کنسروسازی از لغت یونانی Conservar به معنی حفظ کردن مشتق شده است. به طور کلی کنسرو کردن در صنایع غذایی عبارت است از ایجاد شرایطی که بتوان تحت آن شرایط محصول موردنظر را برای مدت‌های طولانی حفظ کرد.بنابراین تعریف، میتوان از کلمه کنسرو برای کلیه روش‌هایی که به هر نحو موجب افزایش زمان و قابلیت نگهداری محصول می‌شوند، استفاده کرد.ماهی تن از دسته محصولات دریایی است كه به علت سلامت طبیعی و خواص فراوان آن، مورد توجه بسیاری از خانواده‌ها و مصرف‌كنندگان در سراسر جهان امروز قرار گرفته است. متداول ترین روش مصرف آن به صورت كنسروشده می‌باشد.ماهی از آن گروه غذاهایی است که مصرف حداقل ۲ وعده آن در هفته توصیه می‌شود اما برخی خانواده‌ها به دلیل دردسرهایی که پاک کردن ماهی دارد یا طعم و بویی که می‌دهد چندان تمایل به مصرف آن ندارند. برخی افراد هم می‌خواهند از تفاوت ارزش غذایی ماهی تازه و کنسروی بدانند و اینکه آیا می‌توان کنسرو ماهی را جایگزین ماهی تازه کرد یا خیر؟ در ادامه‌ی این مطلب پاسخ برخی از سۆال‌های‌تان را خواهید دید.ماهي هوور به دلیل داشتن خار(تیغ)های کم در جهان مشتريان فراوني دارد. ماهی تن از غذاهای محبوب دریایی است و می توان از این ماهی به صورت استیک ،کوکو ماهی ، قلیه ماهی و … استفاده کرد .ماهی تن (ماهی هوور) منبع بسیار خوبی از پروتئین ، مواد معدنی نظیر سلنیوم، منیزیم و پتاسیم و همچنین ویتامین گروه ب است.از این رو امروز بزرگترین کارخانجات تولید تن ماهی را ایران به خودش اختصاص داده است و جنوب کشور یعنی بوشهر و بندرعباس امروز تامین کنندگان صادراتی تولیدات تن ماهی و بزرگترین توزیع کنندگان کشور و جهان هستند.

قطب تولید کنسرو تن ماهی صادراتی

فروشنده کنسرو تن ماهی صادراتی ارزان قیمت

اما در کشور ما از ابتدای کار صنایع قوطی کردن مواد غذایی، از کلمه کنسرو برای این فرآیند استفاده شده و هنوز هم این غلط مصطلح متداول است و از آن به جای معادل Canning یا Tinning استفاده می‌شود.کنسروهای ماهی در موارد متعددی می‌توانند تفاوت داشته باشند. نوع آبزیانی که کنسرو می‌شوند مانند ماهی، میگو، خرچنگ، میوه‌های دریایی و … است.در کنسرو ماهی می‌توان از ماهی کامل یا ماهیان ریز و یا کنسرو سایر اجزای ماهی استفاده کرد. افزودنی‌های داخل قوطی می‌تواند شامل روغن زیتون، انواع سسها یا کنسرو ماهی با مواد دیگر باشد.خانواده تن ماهیان دارای انواع مختلفی با درجه مرغوبیت متفاوت می‌باشند، اما همه آنها جزء دسته گوشت‌های روشن محسوب می‌شوند. این گروه ماهیان عبارتند از هوور، هوور مسقطی، زرده ، گیدر، قباد ژاپنی و شیرماهی كه در اقیانوس آرام و هند و همچنین در سراسر آب‌های خلیج فارس و دریای عمان یافت می شوند.یکسانی ارزش غذایی کنسرو ماهی در مقایسه با ماهی تازه به شرایطی که ماهی در آن منجمد و بعد فراوری شده است، بستگی دارد. اگر ماهی تازه به سرعت منجمد و در فراوری نکته‌های بهداشتی رعایت شود و شرایط و زمان پخت ماهی تازه طبق اصول پروتکل موجود باشد، تفاوت چندانی بین ارزش غذایی ماهی تازه و ماهی کنسروی وجود ندارد.امروز کارخانه ما بزرگترین کارخانه تولید تن ماهی درج،گراتیس،اورگانا،پنجره،آبروشن،آفرینها وهرچیزی که شما بخواهید ما برایتان تولید میکنیم.

قطب تولید کنسرو تن ماهی صادراتی

مرکز فروش انواع تن ماهی صادراتی

کنسروها همان‌قدر که می‌توانند سالم و مقوی باشند، می‌توانند مسموم و خطرناک نیز باشند. نه تنها ماهی که همه غذاهای کنسرو شده، به دلیل شرایط تهیه و نبود هوا در داخل قوطی مستعد تولید نوعی باکتری هستند که سمی مهلک و بسیار خطرناک وارد غذا می‌کند.با جوشاندن تن ماهی باکتری خطرناک داخل کنسرو در این مدت به طور کامل از بین رفته و غذای شما سالم خواهد بود .ممکن است در فرایند تولید، حمل و جابجایی یا نگهداری در فروشگاه ماده غذایی داخل قوطی کنسرو فاسد شده باشد. اگر بعد از 20 دقیقه جوشاندن تن ماهی متوجه شدید که غذا طعم و رنگ طبیعی ندارد، حتماً آن را دور بریزید.امروز افتخار این را داریم که بهترین و با کیفیت ترین و البته ارزان ترین تن ماهی های ایران را برای صادرات استفاده می کنیم و به ارز آوری کشورمان کمک میکنیم مرکز فروش ما امروز یکی از بزرگترین مراکز فروش اینترنتی ایران است که با کادری مجرب انواع برند های تن ماهی به خصوص درج و اورگانا را با ارزان ترین قیمت و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد.

قطب تولید کنسرو تن ماهی صادراتی

قیمت کنسرو تن ماهی درب کارخانه

پس از افزایش نرخ ارز و با افزایش تقاضا از کشورهای همسایه و افزایش قیمت قوطی کنسرو، به یک باره قیمت تن ماهی افزایش سه‌برابری را تجربه کرد و پس از گذشت دو سال تاکنون روند نزولی پیدا نکرده است. با این حال برخی کنسروهای ماهی از برندهای گمنام که قیمت ۱۴ تا ۱۶ هزار تومان روی آن‌ها درج شده با تخفیف ۵۰ درصدی به فروش می‌رسند.البته برخی عمده‌ فروشی‌ ها، کنسرو ماهی‌ هایی را که عمدتاً برندهای ناشناس هستند به صورت عمده به قیمت ۴۵۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان به فروش می‌ رسانند تا میزان فروش خود را افزایش دهند. تخفیف بالای این کنسروها باعث شده مشتریان با این سوال روبه‌رو شوند که آیا کنسرو ماهی ها سالم هستند و علت این تخفیف بالا چیست؟ماهی تن مورد نیاز کشور از دو راه تامین می‌شود. اولی صید داخلی و دومی واردات. صیادان داخلی یک ماه دیگر بساط‌شان قایق و تورشان را جمع می‌کنند به همین مناسبت قیمت هر کیلو ماهی تن از ۱۰ هزار تومان به ۲۰ هزار تومان رسیده است.ولی امروز فروشگاه ما به دلیل صید روزانه تن ماهی داخل و کارخانه عظیمی که داریم برآن شدیم تا بهترین تن ماهی ها علاوه بر موارد بالا کیمبال را نیز با قیمت مناسب و درب کارخانه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم فقط کافیست با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

قطب تولید کنسرو تن ماهی صادراتی

فروش کنسرو تن ماهی صادراتی با ضمانت کیفیت

ما خودمان به دلیل اینکه تولید کننده داخلی تن ماهی هستیم و بهداشت هر چند وقت یکبار از کارخانه ما بازدید میکند و محصولات ما به خصوص تن ماهی را بررسی میکند و سلامت ما محصولات ما مورد تایید وزارت بهداشت است دیگر نگران نباشید و با تضمین کیفیت ما انواع تن ماهی هایصادراتی ما را برای کشورهای همسایه ببرید تا لذت واقعی تن ماهی را بچشند و به ارزآوری کشور عزیزمان ایران کمک شود اگر در کار تن ماهی هستید توصیه من به شما استفاده از انواع تن ماهی های صادراتی ما با ضمانت کیفیت و قیمت ارزان و به صرفه برای شماست فقط کافیست همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

قطب تولید کنسرو تن ماهی صادراتی

 

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.