مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش خرچنگ خوراکی با قیمت مناسب

مرکز پخش خرچنگ خوراکی با قیمت مناسب

فروش خرچنگ خوراکی(لابستر)دربازار ایران،خرید خرچنگ خوراکی صید روز جنوب کشور،قیمت فوق العاده مناسب و ارزان خرچنگ خوراکی در ایران،خرید اینترنتی خرچنگ خوراکی در فروشگاه آوین کنسرو.

مرکز پخش خرچنگ خوراکی با قیمت مناسب

خرچنگ خوراکی 

با توجه به وجود مواد مغذی و مواد معدنی موجود در خرچنگ و تن ماهی، مصرف این ماده‌ی غذایی دارای فواید بی نظیری برای سلامتی است. اما خرچنگ در بسیاری از کشورها از جمله کشور ما جزء غذاهای مجلل به حساب می‌آید؛ زیرا این ماده‌ی غذایی بسیار گران‌قیمت است؛ طعمی بسیار دلپذیر دارد و هم‌چنین، حاوی مواد مغذی بسیاری است.طی یک پژوهش برای آگاهی از ارزش غذایی خرچنگ، بر روی ۱۰۰ گرم از این حیوان دریایی مطالعه‌ای به عمل آمد. حدود تنها ۴۵ درصد از بدن خرچنگ قابل خوردن است. با این حال که تنها قسمت اندکی از این حیوان دریایی را می‌توان مصرف کرد، ولی همین مقدار اندک نیز حاوی مواد مغذی فراوانی است.خرچنگ ها تنها به عنون یک غذای دریایی لذیذ و خوشمزه محسوب نمی شوند ، بلکه تاثیری که مصرف خرچنگ بر سلامتی انسان دارد بسیار پر اهمیت است اثراتی همچون محافظت از قلب، کاهش التهاب، تقویت استخوان ها، تقویت سیستم ایمنی بدن، تحریک گردش خون و سم زدایی بدن.خرچنگ ها یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین موجودات دریایی هستند که توسط صیادان و ماهیگیران صید شده و به فروش می رسند . با وجود آنکه هزاران گونه مختلف و متفاوت از خرچنگ ها وجود دارد تنها تعداد بسیار کمی از خرچنگ ها ،خوراکی هستند و می توان به عنوان منبع غذایی از آنها استفاده کرد و تنها 20 درصد از کل خرچنگ هایی که سالیانه صید می شود جز خرچنگ های خوراکی هستند.مدتی است که پای خرچنگ، صدف، هشت‌پا و چند نوع غذای دیگر، به رستوران‌های ایران باز شده است. این روزها بسیاری از بازارهای فروش نیز، مملو از موادی متنوع و حتی ناآشنا هستند؛ غذاهایی همچون کوسه ماهی، لابستر و شاه میگو که پیش از این، بسیار نادر بودند.

مرکز پخش خرچنگ خوراکی با قیمت مناسب

آیا می دانید لابستر چیست؟

نوعی از ماهی و خرچنگ که فروش آن سالانه مبلغی معادل ۱/۸ میلیون دلار به صنعت فروش محصولات دریای جهان پول تزریق می‌کند. زیستگاه این جانور دریایی آب‌های شور، دریاهای صخره‌دار و آب‌های کثیف است. آن‌ها اغلب در زیر صخره‌ها زندگی می‌کنند. برای پخت این نوع خرچنگ آن‌ها را به ‏صورت ناگهانی وارد آب در حال جوش کرده و باعث کشته شدن ناگهانی‌شان می‌شوند. گوشت لابستر معمولاً با کره آب شده سرو می‌شود.

مرکز پخش خرچنگ خوراکی با قیمت مناسب

خواص خرچنگ خوراکی(لابستر)

  •   کلسیم و فسفر به ترتیب بیشترین عانصر از مواد معدنی هستند که در استخوان ها یافت می شوند . یک خبر خوب برای دوستداران خرچنگ این که گوشت خرچنگ منبع سرشار از فسفر است و همین امر موجب بهبود و تقویت استخوان های انسان می شود.
  • میزان کلسترول موجود در خرچنگ بسیار بالا است – ۷۶ میلی گرم در هر ۱۰۰ گرم؛ با این حال، حداکثر میزان مصرف توصیه شده برای کلسترول، روزانه ۳۰۰ میلی گرم است. از این رو، اگر می‌خواهید فقط از فواید مصرف خرچنگ بهره‌مند شوید، باید آن را به اندازه‌ي کافی مصرف کنید و از مصرف بیش از حد آن پرهیز کنید، زیرا با مصرف بیش از اندازه‌ي گوشت خرچنگ، نه تنها از فواید آن بی‌نصیب خواهید ماند بلکه ممکن است دچار بیماری نیز بشوید.
  • همان‌طور که می‌دانیم، مقدار زیادی اسیدهای چرب امگا-۳  در شیر وجود دارد؛ ولی میزان اسیدهای چرب امگا-۳ موجود در خرچنگ بیش‌تر از شیر است. کارکرد اصلی امگا-۳ عبارت است از تقویت دستگاه ایمنی بدن و افزایش سطح هوش.
  • با مصرف گوشت فیله ماهی می‌توانید از ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی پیشگیری کنید، زیرا مواد مغذی موجود در این ماده‌ی غذایی می‌توانند سطح کلسترول بدن را در خون کاهش دهند. به علاوه، سلنیوم موجود در خرچنگ نیز از آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد بر سلول‌های بدن که متعاقبا باعث بروز بیماری قلبی می‌شوند، پیشگیری می‌کند.

مرکز پخش خرچنگ خوراکی با قیمت مناسب

آیا روش خوردن خرچنگ خوراکی یا همان لابستر را می دانید؟

قبل از شروع، باید مبانی خوردن لابستر را فراهم کنید. برای خوردن لابستر به فندق شکن، کاسه بزرگی برای قرار دادن پوست ها، کاسه کوچکی برای دیپ کره و دستمال های زیادی برای پاک کردن دست هایتان نیاز دارید! خوردن لابستر کثیف کاری دارد، بنابراین دستمال را فراموش نکنید. به همین دلیل است که در رستوران هایی که لابستر سرو می شود، پیش بند پلاستیکی در اختیار مهمانان می گذارند. برای خوردن لابستر به قیچی آشپزخانه و هسته کش نیز نیاز پیدا می کنید.از فندق شکن برای شکستن پوسته چنگال استفاده کنید. بسته به فصل و اندازه لابستر شما، ممکن است شکستن پوسته با فندق شکن سخت یا راحت باشد. اگر لازم شد می توانید از چکش استفاده کنید، ولی این کار را آرام انجام دهید تا گوشت داخل آن له نشود. قسمت های شکسته پوسته را دور بریزید و گوشت آن را بیرون بیاورید. همه قسمت های سفید چسبیده به گوشت چربی هستند که می توانید آنها را بخورید یا نخورید. می توانید آنها را داخل دیپ بزنید و بخورید.برای بیرون آوردن گوشت داخل چنگال از قیچی آشپزخانه استفاده کنید تا پوست آن را از طول ببرید. اگر قیچی نداشتید می توانید با همان فندق شکن چنگال را بشکنید و گوشت آن را بیرون بیاورید.

مرکز پخش خرچنگ خوراکی با قیمت مناسب

مرکز پخش خرچنگ خوراکی با قیمت مناسب

فروشگاه ما امروز انواع کنسرو ماهی و انواع محصولات دریایی از جمله لابستر،صدف،هشت پاومیگو را با صید روز و به قیمت پایین تر از قیمت دریا با تخفیفات فوق العاده به دست مصرف کنندگان می رساند.ما براین باوریم که فروشگاه ما بزرگترین پخش کننده لابستر به کشورهای خارجی و بازارهای داخل ایران است شما می توانید یکبار محصولات دریایی ما را تست کنید تا متوجه کیفیت و قیمت محصولات ما بشوید فقط کافیست همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.