مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تن ماهی تاپسی با نازل ترین قیمت

فروش تن ماهی تاپسی با نازل ترین قیمت

ارزش غذایی تن ماهی تاپسی

تن ماهی از دسته محصولات دریایی است که به علت سلامت طبیعی و خواص فراوان آن، مورد توجه بسیاری از خانوادهها و مصرف کنندگان در سراسر جهان امروز قرار گرفته است. متداولترین روش مصرف آن به صورت کنسرو شده میباشد. بر اساس آمار به دست آمده نیمی از ماهی تن صیدشده در جهان از قسمت جنوبی اقیانوس آرام است که 95 درصد مصرف سالیانه آن در کشورهای آمریکا، تایوان، ژاپن و کره میباشد.مصرف انواع ماهی حداقل 2 تا 3 بار در هفته توصیه میشود که یکی از انتخابهای مناسب، در دسترس و خوش طعم، کنسرو ماهی تون میباشد. مصرف ماهی در کاهش بیماری قلبی، فشار خون و درد مفاصل و همچنین تنگی نفس بسیار مؤثر است و نیز باعث رشد در نوجوانان میشود. بنا به توصیه متخصصان مصرف تن ماهی به دلیل نمک آن برای افراد مبتلا به فشارخون و کودکان زیر 18 ماه مناسب نمیباشد. همچنین توصیه میشود برای پیشگیری از اضافه وزن از روغن محتوای کنسرو استفاده نشود.خوردن تن ماهی و دیگر ماهی‌ها به دلیل وجود اسیدهای چرب، ریسک سکته مغزی، بیماری‌های قلبی، سرطان، ناراحتی‌های چشمی و افسردگی و سلامت مغز را بهبود می‌بخشد و به دلیل وجود فسفر در آن حافظه را تقویت می‌کند و در کودکان رشد جسمانی آنها را افزایش می‌دهد.‌ طی آزمایشات انجام شده ثابت شد که خوردن ماهی مخصوصاً در زنانی که ۵ بار در هفته ماهی بخورند، ریسک نارسایی قلبی کاهش می‌یابد. همچنین روغن موجود در تن ماهی برای پوست و مو مفید است.به همین دلیل امروز تن ماهی تاپسی در بین مردم بسیار طرفدار دارد.

فروش تن ماهی تاپسی با نازل ترین قیمت

مواد نگهدارنده موجود در تن ماهی

مواد نگهدارنده به روش ها یا موادی گفته می شود که کمک می کنند یک ماده غذایی طول عمر بیشتری داشته و توسط عوامل مخربی همچون کپک، باکتری و… فاسد نشود. برای نگهداری طولانی مدت یک غذا روش های سنتی و صنعتی متعددی وجود دارد. به عنوان مثال در شکل های سنتی ماده خوراکی موردنظر را خشک می کنند. در آب نمک نگهداری می کنند یا اینکه به آن حرارت بالایی می دهند.در غذاهای کارخانه ای نیز روش هایی همچون حرارت دهی بالا وجود دارد. اما در بعضی از مواد غذایی برخی نگهدارنده های شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد تا ماندگاری بالایی داشته باشد. به عنوان مثال بیشتر آبمیوه های صنعتی دارای درصدی مواد نگهدارنده هستند. درباره اینکه این مواد نگهدارنده می توانند برای انسان مضر باشند بحث های بسیاری وجود دارد. اما بسیاری از آنها هنوز به صورت قطعی ثابت نشده اند. اما سوال ما این است که مواد نگهدارنده تن ماهی چیست؟ آیا این غذای کنسروی هم مواد نگهدارنده شیمیایی دارد. اگر اینطور نیست پس چطور تا مدت ها خراب نمی شود؟ راز ماندگاری طولانی مدت تن ماهی مواد نگهدارنده بسیار آن است. اما در واقع این چنین نیست و مواد نگهدارنده تن ماهی تنها یک مورد است و آن هم نمک می باشد. بله این عین واقعیت است و در تن ماهی از هیچ ماده افزودنی دیگری استفاده نمی شود. خاصیت گندزدایی و نگهدارندگی نمک از دیرباز شناخته شده است. قطعا همه این ضرب المثل معروف که “چیزی که بگندد نمکش می زنند” را شنیده اند.

فروش تن ماهی تاپسی با نازل ترین قیمت

آخرین قیمت تن ماهی تاپسی در نمایندگی

تن ماهی تاپسی یک تن ماهی با کیفیت و فوق العاده عالی است که امروز در بازار ایران طرفداران زیادی دارد.شرکت آوین کنسرو یک شرکت تولیدی فوق العاده بزرگ با مجموعه ای از متخصصین حوزه غذا است که انواع کنسروجات به خصوص تن ماهی تاپسی را به قیمت درب کارخانه در مراکز پخش معتبر ما در سراسر ایران و همچنین فروشگاه های زنجیره ای بزرگ به فروش می رساند.فقط کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید تا به روز ترین کنسرو ایران را با قیمت عالی خریداری کنید و از خریدتان لذت ببرید.

فروش تن ماهی تاپسی با نازل ترین قیمت

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.