مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کنسرو قیمه در فروشگاه های معتبر

قیمت کنسرو قیمه در فروشگاه های معتبر

برندهای برتر در حوزه کنسرو قیمه

خورشت به دسته‌ای از غذاها می‌گوییم که ترکیبی آب‌دار از سبزیجات سرخ شده و حبوبات آب‌پز هستند و معمولا همراه با گوشت در آشپزخانه‌ها و رستوران‌های ایرانی طبخ می‌شوند. این روزها بازار استفاده از انواع کنسرو خورشت نیز به خاطر کمبود وقت برای آشپزی، داغ شده است.البته در اصل این واژه خورش می‌باشد که از مصدر خوردن گرفته شده است. ولی استفاده از واژه‌ی خورشت، در بین مردم بسیار رایج است. در ایران قدیم، غذای اصلی مردم ایران خورشت بوده است و برای قابل خوردن کردن این غذا از انواع نان استفاده می‌کردند. به تدریج با طبخ برنج به صورت پلو، استفاده از نان کاهش یافت و امروزه اغلب این وعده‌ی غذایی لذیذ همراه با پلو سرو می‌شود.خورشت قیمه امروز برای راحتی و سهولت شما عزیزان به صورت کنسرو قیمه در کارخانجات ما با به روزترین دستگاه ها و ارزان ترین قیمت آماده می شود تا شما از خوردن آن لذت ببرید برندهای زیادی در ایران کنسرو قیمه را تولید می کنند که معروف ترین آن ها کنسرو قیمه چینود و سیحون است که فوق العاده خوشمزه و با کیفیت است و توصیه ما به شما استفاده از برند سیحون و چینوددر فروگاه اینترنتی ماست.

قیمت کنسرو قیمه در فروشگاه های معتبر

شرکت وارداتی کنسرو قیمه در سراسر کشور

صنایع غذایی آوین کنسرو همواره در جهت بالا بردن انتظار مردم در زمینه‌ی غذا و سلامتی، کوشیده است. و امروز سیحون و چینود با ارائه‌ای محصولات غذایی آماده‌ و با کیفیت‌ نسبت به همتایان خود، سعی می‌کند در جهت تغذیه‌ی سالم گام بردارد. در این روزهایی که بسیاری از مردم از فرط مشغله‌ی زیاد به غذاهای حاضری چون فست‌ فودها روی می‌آورند، هیچ چیز بهتر از پیشنهاد سیحون و چینود و انواع کنسرو خورشت نخواهد بود. غذاهای ایرانی اصیل و با کیفیت که با به روزترین متدهای دنیا طبخ و بسته بندی می‌شوند.و امروز در سراسر ایران شرکت های بازرگانی و دفاتر فروش ما آماده خدمت رسانی و عرضه محصولات خورشتی و غیر خورشتی است امروز کنسرو قیمه با قیمت های متفاوتی در بازار به فروش می رسد ولی ما امروز کنسرو قیمه را به صورت عمده و به قیمت درب کارخانه در تمام مراکز فروش خود در سراسر ایران به فروش می رسانیم.

قیمت کنسرو قیمه در فروشگاه های معتبر

صادرات کنسرو قیمه به کشورهای اروپایی

برای صادرات مواد غذایی مانند کنسرو قیمه باید محصول شما شرایط را داشته باشید از جمله داشتن گواهی های صادراتی، محصولات گواهی های بهداشتی و گواهی کیفیت در ایران میتوان با مراجعه به وزارت صنعت معدن و واحدهای تابعه آن در استان‌ها اطلاعات تکمیلی بیشتری را به دست آورد. و یکی از مهمترین مزیت های صادرات به اروپا مسلمان بودن آن کشور است که با توجه به تولید محصولات حلال در ایران بازار بسیار مناسبی برای محصولات ایرانی به ویژه  کنسرو های تولید ایران ایجاد نموده است.اما در عرصه صادرات و فروش کنسرو قیمه، شرکت های تولید این محصول، بسیار فعال هستند و سهم نسبتا خوبی در بازار های جهانی دارند. البته باید در نظر داشت که این میزان از تولید و صادرات تمام قوای صادراتی صنایع غذایی ایران نیست و می توان با مدیریت کیفی مناسب، سهم ایران در عرصه صادرات و فروش کنسرو قیمه در بازار های جهانی را افزایش داد.قیمت گذاری انواع کنسرو قیمه مانند قیمه سیب زمینی،قیمه بادمجان،قیمه فسنجان و… بر اساس چارچوب تعیین شده ای  از جمله کیفیت صورت می گیرد. البته کارخانه های تولید کننده کنسرو قیمت های تعریف شده ای برای محصولات خود دارند. این قیمت ها بر اساس وزن، کیفیت ، بسته بندی، برند و طعم آن متفاوت است.که شما عزیزان برای ثبت سفارش و همکاری با شرکت آوین کنسرو برای فروش و محصولات سیحون و چینود می توانید همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و از شرایط همکاری فوق العاده شرکت ما مطلع شوید.

قیمت کنسرو قیمه در فروشگاه های معتبر

خریدار کنسرو قیمه با قیمت ارزان

شاید انواع برند های تولید شده در مورد کنسرو خورشت قیمه را در قوطی های فلزی در بازار دیده باشید. اما مشخصه کنسرو های 150،180و420 گرمی سیبون و 180گرمی چینود این است که وکیوم شده می باشد. قیمت روز با کیفیت متنوع از کنسرو در دسترس است. اما خریدار های که خودشان عمده توزیع و پخش دارند. یا برای صادرات، می توانند از این مراکز فروش ما در سراسر ایران استعلام بگیرند.قیمت قیمه، قیمت کنسرو قیمه سیب زمینی، و قیمت قیمه بادمجان پخته را می توان بر روی بسته بندی های آن مشاهده نمود. همچنین از طریق جستجو در سایت های اینترنتی نیز می توان این کالا و مشخصات آن را مشاهده و در صورت لزوم اقدام به خرید کرد. بنابراین فروشگاه های اینترنتی می توانند به عنوان نوعی مرکز خرید انواع کنسرو قیمه به قیمت ارزان محسوب شوند. هایپر مارکت ها و سوپر مارکت ها نیز از جمله مراکز عرضه کننده محصول می باشند که به تعداد مورد نیاز این کالا را در اختیار خریداران قرار می دهند.خرید عمده باعث می شود تا قیمت کنسرو قیمه به حداقل برسد چرا که در این نوع از خرید، امکان این هست که خریدار مشمول بیشترین تخفیف شود. در کشور ما کارخانه های فراوانی در برندهای معتبر در زمینه کنسروسازی فعال می باشند که هر کدام از آن ها کنسرو قیمه را جهت خرید عمده با قیمت ویژه ای عرضه می کنند.و ما نیز این کنسرو قیمه سیحون و چینود را به قیمت درب کارخانه به فروش می رسانیم و حتی اگر کسی شرکت دارد و بخواهد با برند آنها تولید انجام شود و لیبل آنها روی قوطی ها بخورد این کار را هم میتوانیم انجام دهیم فقط کافیست با تماس بگیرید.

قیمت کنسرو قیمه در فروشگاه های معتبر

 

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.