مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع محصولات دریایی صید روز

فروش انواع محصولات دریایی صید روز

خواص محصولات دریایی تازه

خرچنگ‎ها یکی از محبوب‎ترین و خوشمزه‎ترین موجودات دریایی هستند که توسط صیادان و ماهیگیران صید می‎شوند و به فروش می‎رسند.پس از ماهی، میگو مهم‎ترین غذای دریایی به حساب می‎آید.میگوی خام گوشت سفت و شفافی دارد که حاوی کالری و چربی اشباع‎شده کمی است. میگوها اندازه و رنگ‎های گوناگونی دارند؛ مانند صورتی، خاکستری و مایل به زرد. مواد مغذی آن‎ها بسیار زیاد است و حاوی ویتامین‎ها و مواد معدنی مفیدی هستند.خاویار یک ماده غذایی پرانرژی است و ارزشمند است که طعم و بویی بسیار خوشایند دارد.تقاضا برای خوردن صدف طی دو تا سه دهه گذشته، به طور قابل ملاحظه‎ای افزایش یافته است. این بی‎مهرگان خوشمزه ممکن است در ظاهر خیلی شبیه به پوست خارجی‎شان نباشند اما بسیار خوشمزه هستند.اگر به دنبال لاغری و کاهش وزن بدون گرسنگی هستید؛ باید بدانید که رژیم مدیترانه‎ای و مصرف غذاهای دریایی یک راه‎حل مناسب است. درواقع یکی از ارکان اصلی این نوع رژیم انواع غذاهای دریایی مثل ماهی سالمون، ساردین، قزل‎آلا، تن، ماکرل، صدف و خرچنگ است.

فروش انواع محصولات دریایی صید روز

خواص صدف خوراکی و اویستر

اویستر، در صورتی که به طور کامل طبخ شود و حد اعتدال در مصرف آن رعایت شود، غذای سالمی است. از غذاهای دریایی تازه طبخ شده استفاده کنید تا از بروز هر گونه خطر آلودگی باکتریایی اجتناب کنید. از مصرف صدف های کنسرو شده و بخارپز بپرهیزید، چرا که ممکن است برایتان خطرناک باشند. در صورتی که ترجیح می دهید که این صدف را از رستوران سفارش دهید، از طبخ مناسب غذاهای دریایی شان، اطمینان حاصل کنید.صدف ها را به طور کامل بپزید. صدف های نیمه پخته ممکن است، باکتری ها و انگل هایی در خود داشته باشند. با توجه به بیانات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) وFDA ، شما باید حلزون های صدف دار (که صدف های خوراکی اویستر نیز شامل آن هاست) را تا دمای 145درجه فارنهایت بپزید تا باکتری ها و انگل های مضرشان از بین بروند.غذاهای دریایی مانند صدف می توانند برای کاهش وزن شگفت انگیز باشند. صدف ها دارای کالری و چربی کم هستند، اما پروتئین بالایی دارند. افرادی که تمایل به کم کردن وزن دارند، می توانند صدف را در برنامه غذاییشان بگنجانند و از تمام مواد مغذی آن، بدون افزایش مصرف چربی استفاده کنند.در واقع، میزان کالری موجود در صدف خوراکی معادل نصف کالری موجود در یک وعده مرغ است بنابراین، مصرف صدف خوراکی در رژیم غذایی، بدون نیاز به هیچ فعالیت اضافه، به افزایش سوخت و ساز و بهبود کاهش وزن کمک می کند.

فروش انواع محصولات دریایی صید روز

خرید اینترنتی محصولات دریایی

خرید اینترنتی یکی از بهترین و آسان ترین راه های خرید غیر حضوری در ایران است چون ممکن است شما بخواهید مسافت زیادی را طی کنید تا بروید و به جنوب برسید تا بخواهید غذاهای دریایی تازه خریداری کنید فقط کافیست در منزل بنشینید و با زدن چند دکمه ساده یک خرید واقعی را تجربه کنید.خرید اینترنتی این اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت خرید کنید و از خرید واقعی خود لذت ببرید فقط کافیست با ما تماس بگیرید و انواع غذاهای دریایی صید روز را از ما خریداری کنید.

فروش انواع محصولات دریایی صید روز

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.