مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان صدف خوراکی بندرعباس

فروشندگان صدف خوراکی بندرعباس

مزایای صدف خوراکی برای بدن

صدف جانوری است که در آب های شور و در زیستگاه های دریایی مانند خلیج و یا اقیانوس زندگی می کند. صدف بخش مهمی از اکوسیستم آبی است. صدف آلاینده ها را از آب خارج می کند و زیستگاه ها را برای گونه های دیگر مانند برناکل و دیگر صدف ها دوکپه ای مساعد می کنند.به عنوان یک تقویت کننده قوای جنسی، صدف می‌تواند عملکرد و میل جنسی را به خصوص در مردان تقویت کند. میزان روی موجود در صدف خوراکی باورنکردنی است، به طوری‌که در یک وعده مصرف، تقریبا بیش از ۱۵۰۰ درصد از نیاز روزانه ما به این ماده معدنی را تامین می‌کنند! روی ارتباط بسیار نزدیکی با ناتوانی جنسی و اختلال نعوظ در مردان دارد. بنابراین قرار دادن آن در رژیم غذایی می‌تواند احساسات جنسی مردانه را افزایش دهد.علاوه بر این، احتمال می‌رود که صدف‌ها قادر به افزایش سطح تستوسترون در مردان هستند. به عنوان مثال، آزمایشات نشان می‌دهند که کمبود روی در رژیم غذایی باعث کاهشقابل ملاحظه در غلظت تستوسترون شود. علاوه بر این، در تحقیقی که روی ۸۸ مرد انجام شد، مردانی که سطح تستوسترون طبیعی داشتند نیز افزایش قابل توجهی را در این هورمون تجربه کردند.این خوراکی سرشار از ویتامین C، کلسیم، و مملو از اسید های چرب امگا 3 می باشد که خوردن 8 عدد صدف در روز حدود 1000 گرم امگا3 مورد نیاز بدن را تامین می کند.روی موجود در صدف برای ساخته شدن اسپرم مردان و بخاطر ماده دوپامین موجب افزایش تمایلات جنسی شده و زینک آن برای سلامت چشم، مو و ناخن ها مفید است.غذاهای دریایی مانند صدف می توانند برای کاهش وزن شگفت انگیز باشند. صدف ها دارای کالری و چربی کم هستند، اما پروتئین بالایی دارند. افرادی که تمایل به کم کردن وزن دارند، می توانند صدف را در برنامه غذاییشان بگنجانند و از تمام مواد مغذی آن، بدون افزایش مصرف چربی استفاده کنند.

فروشندگان صدف خوراکی بندرعباس

تولیدکنندگان صدف خوراکی در ایران

صید صدف خوراکی در دریاهای جنوب صورت می گیرد و عمدتا افراد یا شرکت های پخش که صیاد برای صید ماهی دارند صدف خوراکی را نیز تازه و به روز صید می کنند و به سراسر کشور ارسال می کنند.که عمده صید شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو که امروز بهترین کنسروجات را تولید می کند از شهرهای قشم،بندرعباس و چابهار است و شما برای سفارش صدف خوراکی دوکفه ای و اویستر هم می توانید با ما تماس بگیرید.

فروشندگان صدف خوراکی بندرعباس

فروشندگان صدف خوراکی در بندر عباس

برای خرید صدف خوراکی از بازار بزرگ صیادان بندرعباس می توانید به آنجا مراجعه کنید ولی اگر فرصت مراجعه حضوری ندارید و یا در شهر های بزرگ ایران مثل تهران،اصفهان،شیراز،تبریز و مشهد هستید و به دنبال صدف خوراکی تازه و صید روز هستید می توانید از طریق فروشگاه ما سفارش خود را ثبت کنید و صدف صید همان روز را سفارش دهید و از خواص فوق العاده آن بهره مند شوید.

فروشندگان صدف خوراکی بندرعباس

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *