مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات کنسرو ماهی تن در روغن شونتون اعلا

کاهش افسردگی با مصرف کنسرو ماهی تن

اسیدهای چرب امگا 3 موجود در ماهی، ساختار غشای مغز و میزان دوپامین و سروتونین را تغییر می دهند. دوپامین و سروتونین از مهمترین انتقال دهنده های عصبی محسوب می شوند که نقش مهمی در کنترل افسردگی ایفا می کنند.علاوه بر این، پروتئین، ویتامین و مواد معدنی موجود در ماهی نیز در برابر افسردگی اثر محافظتی دارند. اسیدهای چرب امگا 3 از زوال شناختی جلوگیری می کند و برای سلامت مغز مفید است.پروتئین، ویتامین و مواد معدنی موجود در ماهی نیز در برابر افسردگی اثر محافظتی دارند. اسیدهای چرب امگا 3 از زوال شناختی جلوگیری می کند و برای سلامت مغز مفید است. این مطالعه نشان می دهد که میزان مصرف ماهی، نوع ماهی و نحوه پخت آن در کنترل افسردگی موثر است و احتمال مهار افسردگی در صورت استفاده از ماهی های حاوی امگا 3 که به صورت آب پز یا کبابی طبخ شوند، بیشتر است. به علاوه توصیه شده است که در وعده های غذایی از مقدار ماهی زیادی استفاده شود.مصرف زیاد و مکرر کنسرو ماهی تن بخشی از برنامه غذایی سالم و مغذی است. محققان نشان داده اند که مصرف متناسب ماهی می تواند در پیشگیری از افسردگی در مراحل اولیه بسیار موثر باشد. حدود 350 میلیون نفر در سرتاسر دنیا از بیماریافسردگی رنج می برند و افسردگی در جهان به یکی از عوامل مهم ناتوانی و ازکارافتادگی تبدیل شده است. تخمین زده شده است که تا سال 2020 ممکن است افسردگی به دومین بیماری شایع در جهان تبدیل شود.که با مصرف مداوم کنسرو ماهی تن می توان این میزان را بسیار کاهش داد.

صادرات کنسرو ماهی تن در روغن شونتون اعلا

 

مقدار مصرف استاندارد کنسرو ماهی تن

ماهی تن اگر از دریا صید شود سدیم بالایی داشته و در مقایسه با انواع ماهی های پرورشی سالم تر و غنی از ید است. ماهی های پرورشی به دلیل آن که در تراکم بالا در استخرهای کوچک رشد می کنند پرورش دهندگان مجبور به استفاده از برخی داروها و مواد ضد عفونی کننده، البته در حد مجاز و استاندارد هستند. متاسفانه برخی افراد غیرمتعهد این مساله را رعایت نکرده و با به کارگیری داروهای غیرمجاز در دوزهای بالا موجب ایجاد مسمومیت شیمیایی در گوشت این ماهی ها می شوند.تاریخ مصرف سرانه ماهی ایران تنها ۴ تا ۵ کیلوگرم و سرانه تن ماهی هر ۴۵ روز یک کنسرو است.بعضی از انواع ماهی های تن، خون گرم هستند. بر خلاف انواع دیگر ماهی ها که گوشت سفید رنگی دارند، ماهی تن گوشت صورتی یا قرمز تیره دارد. علت قرمزی گوشت این نوع ماهی، میزان زیاد میوگلوبین(پروتئین محتوی آهن در عضله ) است.ماهی تن منبع بسیار خوبی از پروتئین، مواد معدنی نظیر سلنیوم، منیزیم و پتاسیم و همچنین ویتامین های B3 ، B1 و B6  است . مهم تر از همه این که، گوشت ماهی تن هم مانند گوشت بیشتر انواع ماهی ها، سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ است که مصرف آن مشکلات پوستی و التهابات را کاهش می دهد و سرعت بهبود بیماران قلبی را بالا می برد. اسیدهای چرب امگا۳ به طور کلی نقش پیشگیری کننده از بیماری های مزمنی نظیر بیماری های قلبی عروقی، دیابت نوع دوم و برخی از سرطان ها را دارند.

صادرات کنسرو ماهی تن در روغن شونتون اعلا

 

شرکت فروش کنسرو ماهی تن در روغن شونتون

یکی دیگر از کنسرو هایی که امروز در بازار ایران طرفداران زیادی دارد کنسرو ماهی تن در روغن شونتون است که امروز با جدیدترین فناوری های روز دنیا آماده می شود وجود نیروهای متخصص و کارآمد امروز به رشد این محصول کمک شایانی کرده است شرکت آوین کنسرو یک مجموعه تولیدی فوق العاده بزرگ است که امروز انواع برندهای روز بازار ایران از جمله کنسرو ماهی تن در روغن شونتون را از طریق نمایندگی های معتبر و مراکز عمده فروشی های ما در سراسر ایران به قیمت درب کارخانه به فروش می رساند.فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

 

صادرات کنسرو ماهی تن در روغن شونتون اعلا

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.