مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ اورگانا با قیمت مناسب

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ اورگانا با قیمت مناسب

تثبیت سطح خون با خوردن کنسرو لوبیا

فشار خون بالا یا همان پرفشاری خون باعث می‌شود قلب برای پمپاژ خون به سراسر بدن سخت‌تر کار کند پس برای حفظ سلامت قلب باید مراقب باشیم تا فشار خونمان همیشه در محدوده‌ی سلامتی قرار داشته باشد.تاثیر انجام فعالیت بدنی و ورزش منظم برای تثبیت فشار خون ثابت شده است؛ اما اگر نمی‌توانید هر روز زمانی را برای ورزش کردن اختصاص دهید باید رژیم غذایی‌تان را تغییر دهید و از خوردن انواع مواد غذایی حاوی مقادیر زیاد قند یا نمک خودداری کنیدکارشناسان تغذیه بزرگسالان را به مصرف روزانه 25 تا 38 گرم فیبر در رژیم غذایی توصیه می‌کنند. گنجاندن فیبر در رژیم غذایی موجب ایجاد احساس سیری می‌شود و کمک می‌کند که دستگاه گوارش کارکرد مناسبی داشته باشد. لوبیاها منبع غنی  فیبرهای حلال و غیر حلال هستند. بطور متوسط، لوبیا 7 گرم از فیبر رژیم غذایی را در هر نیم پیمانه تامین می‌کند. مصرف فیبر همچنین با کاهش چربی بد خون (LDL)، کاهش بیماری‌های قلبی عروقی و سندروم‌های متابولیک، سکته قلبی، فشار خون بالا،‌ دیابت،‌ چاقی مفرط و برخی بیماری‌‌های روده‌ای مرتبط دانسته شده است.با اپیدمی شدن چاقی  در سر تا سر دنیا دیابت هم هر روز شیوع پیدا می‌کند. مصرف انواع حبوبات از جمله لوبیاها نه تنها برای پیشگیری از دیابت بلکه برای کنترل میزان قند خون نیز مناسب است. لوبیاها سرشار از هیدرات های کربن پیچیده هستند (نظیر فیبر خوراکی) که دیرتر از دیگر انواع آن هضم می‌گردد. در نتیجه مصرف لوبیا باعث افزایش احساس سیری و همچنین تنظیم گلوکز پلاسما و میزان انسولین پس از وعده غذایی می‌شود. فیبر موجود در حبوبات از آن دسته فیبرهایی هستند که بنحوی با کاهش بیماری‌های گوارشی و متابولیک مرتبط هستند که شامل دیابت می شود.
متأسفانه تمام مفاصل در خطر ابتلا هستند اما در اغلب موارد مفصل انتهای انگشت بزرگ پا درگیر می شود. در این صورت مفصل قرمز و متورم و دردناک می شود. این بیماری از افزایش غیرعادی میزان اسید اوریک خون بروز می کند. اسید اوریک یکی از ضایعاتی است که در جریان متابولیسم بدن به طور طبیعی تولید می شود و میزان زیاد آن به مرور به شکل کریستال هایی در بین مفاصل تجمع پیدا می کنند و واکنش های التهابی نشان می دهند. افراد مبتلا به این بیماری باید بیش از پیش مراقب تغذیه ی خود باشد. لازم است در وهله ی اول به فکر کاهش مواد غذایی سرشار از پورین بوده و حساسیت سلول ها به انسولین را بهبود دهند. باید گفت که داشتن رژیم غذایی فاقد پورین نمی تواند درمان نقرس باشد اما در کنترل حملات آن نقش مهمی دارد.

مقدار نسبتا بالایی پورین در کنسرو لوبیا با قارچ

لوبیاچیتی مقدار نسبتا زیادی پورین دارد ، بنابراین اگر نسبت به این ترکیب حساسیت دارید، بهتر است از خوردن لوبیاچیتی اجتناب کنید.متأسفانه تمام مفاصل در خطر ابتلا هستند اما در اغلب موارد مفصل انتهای انگشت بزرگ پا درگیر می شود. در این صورت مفصل قرمز و متورم و دردناک می شود. این بیماری از افزایش غیرعادی میزان اسید اوریک خون بروز می کند. اسید اوریک یکی از ضایعاتی است که در جریان متابولیسم بدن به طور طبیعی تولید می شود و میزان زیاد آن به مرور به شکل کریستال هایی در بین مفاصل تجمع پیدا می کنند و واکنش های التهابی نشان می دهند. افراد مبتلا به این بیماری باید بیش از پیش مراقب تغذیه ی خود باشد. لازم است در وهله ی اول به فکر کاهش مواد غذایی سرشار از پورین بوده و حساسیت سلول ها به انسولین را بهبود دهند. باید گفت که داشتن رژیم غذایی فاقد پورین نمی تواند درمان نقرس باشد اما در کنترل حملات آن نقش مهمی دارد.به همین دلیل توصیه می شود که کنسرو لوبیا با قارچ را به اندازه مصرف کنید.

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ اورگانا با قیمت مناسب

قیمت کنسرو لوبیا با قارچ اورگانا در عمده فروشی ها

شرکت آوین کنسرو بزرگترین شرکت تولید انواع کنسروهای گوشتی و غیر گوشتی در ایران است که امروز کنسرو لوبیا و کنسرو لوبیا با قارچ را با بالاترین کیفیت و با جدیدترین و به روز ترین دستگاه ها پر می کند و در بسته بندی های جدید و با نام و برند کنسرو لوبیا با قارچ اورگانا روانه بازار ایران کرده است. عمده محصولات ما مانند کنسرو لوبیا با قارچ اورگانا را می توانید از مراکز زیر خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید.

  • از مراکز پخش ما در سراسر ایران
  • از عمده فروشی های بازار های بزرگ
  • از نمایندگی های معتبر ما
  • از فروشگاه اینترنتی ما
  • و تماس با کارشناسان فروش ما و اطلاع از قیمت های جدید سال 1399 و خرید از محصولات اورگانا

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ اورگانا با قیمت مناسب

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.