مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت واردات و صادرات انواع کنسرو مرغ

شرکت واردات و صادرات انواع کنسرو مرغ

بازار کنسرو مرغ در شمال

کنسرو مرغ استاندارد یکی ازبهترین راه برای اطمینان خاطربخشیدن به شماست که از محصولی عالی و بهداشتی استفاده میکنید.خرید کنسرو مرغ استاندارد بسار آسان است که هم ازطریق فروشگاه های اینترنتی وهم به طور مستقیم میتوانید کنسرو مرغ درج و شبنم استاندارد روبا قیمتی بسیار مناسب خریداری کنیدشرکت ما به عنوان یکی از پخش کنندگان کنسرو مرغ در ایران، در راستای آسان سازی خرید و کاهش سفرهایی درون شهری و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، امکان سفارش عمده‌ی محصولات کنسروی را از طریق وب‌سایت و تلفنی در دسترس قرار داده است.گوشت مرغ یکی از انواع گوشت سفید و کم چرب بوده که با داشتن پروتئین فراوان، یکی از جایگزین‌های مهم برای گوشت قرمز به حساب می‌آید.کنسروهای مرغ تولیدشده در شرکت ما، تمامی این مشکلات را به‌خوبی برای شما مرتفع ساخته و محصولی کاربردی و خوش طعم را در دسترس مصرف کنندگان قرار داده است.و امروز انواع کنسرو ما بخ خصوص کنسرو مرغ در شمال کشور و در بازار های شمال طرفداران زیادی را دارد زیرا که ما امروز در کیفیت محصولات و قیمت مناسب حرف اول را در بازار شمال می زنیم.

شرکت واردات و صادرات انواع کنسرو مرغ

خریدار کنسرو مرغ درجه یک

کنسرو مرغ شبنم و درج امروز از کنسرو های پرفروش بازارهای داخلی و خارجی به حساب می آیند.شما امروز می توانید به روش های مختلفی کنسرو مرغ را تهیه کنید که این روش ها فوق العاده زیادند و ممکن است وقت بسیار زیادی را شما صرف خرید کردن کنید ولی ما امروز به شما خرید اینترنتی را پیشنهاد میکنیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از سفارش کنسرو مرغ درجه یک شبنم و درج به دست شما برسد.صنایع غذایی درج و شبنم همواره در جهت بالا بردن انتظار مردم در زمینه‌ی غذا و سلامتی، کوشیده است. شبنم با ارائه‌ای محصولات غذایی آماده‌ و با کیفیت‌ نسبت به همتایان خود، سعی می‌کند در جهت تغذیه‌ی سالم گام بردارد. در این روزهایی که بسیاری از مردم از فرط مشغله‌ی زیاد به غذاهای حاضری چون فست‌ فودها روی می‌آورند، هیچ چیز بهتر از پیشنهاد درج نخواهد بود. غذاهای ایرانی اصیل و با کیفیت که با به روزترین متدهای دنیا طبخ و بسته بندی می‌شوند. در کنار خورشت‌ها، آش‌ها و سوپ‌های لذیذ ایرانی، درج و شبنم تولید کنسرو خوراک مرغ، این غذای محبوب را از قلم نیانداخته و به سلیقه‌ی مخاطبان خود احترام گذاشته اند. کافی است یک بار این کنسرو را میل کنید تا یکی از لذت بخش‌ترین طعم‌های خوراک مرغ را بچشید.

شرکت واردات و صادرات انواع کنسرو مرغ

تهیه فوری کنسرو مرغ

درجه یک بودن، بهترین بودن شاید در گذشته برای جذب مشتری کار ساز بود. اما هم اکنون گوش مصرف کننده از این موضوعات پر است و دوست دارند، کیفیت های مختلف را خودشان تست کنند. برند شبنم و درج از مارک های کنسروی است که نه تنها کنسرو مرغ که کنسرو ماهی هم دارد. قیمت این محصول در تولید روز با توجه به توزیع مستقیم مناسب است.برای تهیه کنسرو مرغ امروز در فروشگاه اینترنتی ما از به روز ترین دستگاه های روز دنیا برای تولید انواع کنسرو مرغ استفاده می شود تا بهترین ها را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم.ما امروز با این دستگاه های پیشرفته روز دنیا کنسرو مرغ و بقیه کنسرو ها را در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه برای صادرات به کشورهای همسایه آماده میکنیم و به خودمان میبالیم که بهترین ها را برای شما تهیه و آماده میکنیم.

شرکت واردات و صادرات انواع کنسرو مرغ

تامین کننده برتر در حوزه کنسرو مرغ

خط تولید کنسرو یکی از خطوط بسیار مهم برای تمامی خطوط تولید صنایع غذایی به شمار می رود. غذاهای کنسروی می توانند ذخایر غذایی بسیار مهمی باشند و همچنین در مواقع نیاز نیز غذای سریع را برای افراد آماده کنند. در کشور ایران به دلیل وجود سلیقه های غذایی مختلف، کنسروها نیز بسیار مختلف هستند و از لوبیا و تن ماهی که معمولا ثابت هستند تا انواع خورشت و غذاهای ایرانی را در دسته بندی کنسرو ها مشاهده می کنیم.کارخانه های متعدد و گوناگون کنسروهای مرغ را تولید می کنند که کنسرو مرغ شبنم و درج هم از انواع کنسروهای مرغ تولید شده با طعم مناسب است.به دلیل کم چرب بودن، مرغ غذایی سالم و رژیمی می‌باشد و برای سالمندان و افرادی که می‌خواهند لاغر شوند، غذایی مناسب محسوب می‌شود همچنین مرغ را می‌توان جایگزین مناسب گوشت قرمز دانست.به دلیل استفاده گسترده از این ماده غذایی و ارزش غذایی آن، کنسرو این غذا هم به بازار عرضه شده است تا افرادی که زمانی کافی برای پخت مرغ ندارند در کمترین زمان ممکن از کنسرو مرغ به عنوان یک وعده غذایی یا یک مکمل غذایی در تهیه‌ی غذاهای دیگر استفاده کنند.برای صادرات کنسرو مرغ به دلیل تنوع در محصول،و تولید انواع کارخانجات کنسرو سازی اقدام به تولید کنسرو مرغ نموده اند.با توجه به کیفیت مواد اولیه تولید کنسرو و مرغوب تولید ایران .جهت صادرات بازار عمده عراق و افغانستان و کشور های حاشیه خلیج فارس اقدام نمود. اخیرا نیزصادرات کنسرو مرغ  برای کشور پهناور روسیه امکان شده است که می تواند فرصت مناسبی برای تولید کنندگان ، سرمایه گذاران در بخش صادرات باشد.

شرکت واردات و صادرات انواع کنسرو مرغ

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.