مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع تن ماهی شویدی درج به صورت عمده

توزیع تن ماهی شویدی درج به صورت عمده

جلوگیری از خشکی زیر چشم با تن ماهی

چشم‌ها نقاط کانونی چهره هر فرد هستند و معمولا اگر کسی به چهره شما نگاه کند یکی از نخستین جاهایی که توجه‌اش را به خود جلب می‌کند چشم های شما خواهد بود. خشکی دور چشم، چروک و حتی پف زیر چشم مشکلات رایجی هستند که بسیاری از افراد با آنها سر و کار دارند. پوست زیر چشم بسیار نازک و فوق‌العاده حساس بوده و به همین دلیل باید از آن به طور ویژه‌ای مراقبت کنید.برای پیشگیری از خشکی پوست زیر چشم بهره‌گیری از یک رژیم غذایی سرشار از مواد غذایی پروبیوتیک و آنتی‌ اکسیدان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. مواد غذایی ماست، کلم، کیوی، آجیل، تخم مرغ، تن ماهی و زردچوبه از جمله منابع عالی برای کمک به بهبود خشکی پوست چشم هستند.ماهی ها به خصوص ماهی های هوور و گیدر غنی از ویتامین های D و E و کلسیم، روغن های امگا3، سلنیوم و پروتئین هستند. اسیدهای چرب موجود در ماهی نه تنها مواد مضر را از بدن دور می کنند، بلکه مواد مغذی را به درون بدن راه می دهند، منافذ روی پوست را کم می کنند و به این وسیله به بهبود پوست کمک می کنند، از عوامل به وجود آورنده التهاب و تورم پوست می کاهند، جلوی خشکی پوست را می گیرند، به نگهداری آب در سلول کمک می کنند و قابلیت ارتجاع پووست افزایش می دهند.

توزیع تن ماهی شویدی درج به صورت عمده

کاهش ال دی ای با خوردن تن ماهی

هدف خوردن حداقل دو وعده ۳.۵ اونسی در هفته ماهی چرب مثل ماهی قزل آلا، ماهی خال مخالی، ماهی تن، یا شاه ماهی توصیه انجمن قلب آمریکا است.اسیدهای چرب امگا ۳ که در این ماهی‌های چرب یافت می‌شوند می‌توانند به بهبود تری گلیسیرید شما (نوعی از چربی‌های کلسترول موجود در خون که می‌تواند موجب سخت یا ضخیم شدن شریان‌ها شود) کمک کنند.سطح کلسترول بدن شما می تواند در مورد سلامت قلب و سلامت عمومی بدن اطلاعاتی بدهد. از آنجا که داشتن کلسترول بالا خطر ابتلا به بیماری های قلبی را دو برابر می کند، این مهم است که برای پیشگیری و درمان آن گام های موثر بردارید.در بین ماهی های حاوی امگا 3، ماهی آبهای آزاد بیشترین میزان را دارد. یک وعده از آن حاوی 1.8گرم از اسید ایکوزاپنتائنوئیک و اسید دکازا هگزانوئیک و از همه مهمتر امگا 3 است و مصرف آن می تواند ریسک امراض قلبی و میزان کلسترول بد خون را کاهش دهد و از تصلب شریان ها جلوگیری کند.

توزیع تن ماهی شویدی درج به صورت عمده

قیمت روز تن ماهی شویدی با برند درج

شاید برایتان سوال باشد که امروز قیمت انواع تن ماهی با طعم های مختلف مخصوصا شویدی چرا در حال تغییر است و چرا بازار ایران در سال 99 ثبات قیمت ندارد.امروز افزایش بیرویه قیمت ماهی و قوطی باعث شده که  اکثر کارخانجات با احتیاط تولید کنند تا بتوانند محصولات خود را بفروشند شرکت آوین کنسرو یک مجموعه بزرگ تولید انواع کنسرو تن ماهی با برند فوق العاده با کیفیت درج است که امروز محصولات را به قیمت درب کارخانه بدون دخالت واسطه در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.شما عزیزان می توانید انواع کنسرو تن ماهی با طعم شویدی،دودی،فلفلی و ساده را با قیمت درب کارخانه و با کیفیت عالی تهیه کنید فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند تا یک خرید واقعی را تجربه کنید.

توزیع تن ماهی شویدی درج به صورت عمده

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.