مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش اینترنتی تن ماهی

سفارش اینترنتی تن ماهی
آنچه در این مقاله می خوانید…

انواع تن ماهی سفارش

تن ماهی درجه یک

سفارش اینترنتی تن ماهی

امروزه، مردم کنسرو ماهی را به اسم تن ماهی می شناسند. مصرف ماهی به مدت دو روز در هفته، امری لازم و ضروری است. به دلیل اینکه، نقشی مهم و اساسی را در سلامتی افراد، بخصوص برای کودکان ایفای می کند. اما، نوع ماهی که در ساخت و تولید تن ماهی به کار می رود، بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه شود. یکی از انواع تن ماهی، هوور و گیدر طعم دار است، که به دلیل خواص و مزایای زیادی که دارد، بسیار محبوب است و مورد استقبال زیادی افراد زیادی قرار گرفته است. برای طعم دار کردن تن ساخته شده با ماهی هوور، باید از افزودنی ها و ترکیبات مجاز استفاده گردد. این مواد، حتما باید تحت نظر کارشناسان کیفی و بهداشتی به تن ماهی اضافه شود. به دلیل اینکه، بسیاری از تولید کنندگان برای رسیدن به سود بیشتر و کاهش هزینه ها، از مواد افزودنی غیر مجاز استفاده می کنند، که خطر و عوارض زیادی برای سلامتی انسان دارد. بنابراین، در هنگام تهیه تن ماهی، حتما به نشان های حک شده از سازمان های بهداشت و استاندارد توجه کنید. تن ماهی هوور طعم دار، از ماهی تازه تولید شده است. در واقع، کیفیت این محصول، به شرایطی که ماهی در آن منجمد شده و نوع فرآوری آن بستگی دارد. اگر ماهی هوور و گیدر به سرعت منجمد گردد و در مراحل فرآوری آن، تمام نکته های بهداشتی مدنظر قرار گیرد، از نظر ارزش غذایی، تفاوت چندانی بین ماهی تازه ساردین و تن ماهی آن وجود ندارد. در تولید این محصول، از افزودنی های شیمیایی استفاده نشده و فقط مقدار کمی نمک جهت ماندگاری بیشتر بهره گرفته شده اشت. با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با انواع تن ماهی و سفارش تن ماهی درجه یک در بازار بیشتر آشنا کنیم.

سفارش اینترنتی تن ماهی

این روزها اینترنت رشد و قابل توجهی را داشته و تمامی دنیا روبه سمت اینترنت و خرید اینترنتی برده اند و بازار خرید و فروش اینترنتی بسیار داغ است و عمده سفارشات تن ماهی هم در بازار از طریق اینترنت و به صورت تعدادی می باشد و به دست مصرف کننده می رسد.

انواع تن ماهی

سفارش اینترنتی تن ماهی

تمامی تن ماهی های موجود در بازار و تولید شده در مجموعه آوین کنسرو در جنوب کشور تمامی استاندارد های لازم از جمله سیب سلامت و گواهی بهداشت را دارا می باشند و در خط تولید کارخانه نظارت های شبکه بهداشت باعث شده تا تولیدات این مجموعه جزو بهترین ها٬مرغوب ترین ها و با کیفیت ترین تن ماهی های بازار داخل باشند.

سفارش تن ماهی درجه یک

سفارش اینترنتی تن ماهی

تمامی خریداران عمده تن ماهی به دنبال سفارش بهترین و درجه یک ترین تولیدات بازار هستند که در تولید آنها از مرغوب ترین و اعلاترین مواد اولیه اعم از ماهی تازه و روغن گیاهی با قوطی درب کلیددار مرغوب استفاده شده باشد.برای خرید عمده بهترین تن ماهی های ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی درجه یک همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و انواع تن ماهی را با بهترین قیمت ها خریداری کنید.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *