مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کنسرو سدیس ممتاز به صورت عمده

خرید کنسرو سدیس ممتاز به صورت عمده

ارزش غذایی بالا کنسرو سدیس

لوبیا گیاهی است گرمادوست که روزهای گرم وشبهای خنک مناسب رشد آن می باشد.دمای مورد نیاز برای رشد آن درروز20 تا28 درجه ودرشب15 تا20 درجه سانتیگراداست. دمای بیش از 30 درجه مناسب رشد آن نبوده ودمای بیش از 35 درجه منجربه عدم تشکیل دانه در آن میشود و همچنین دمای کمتراز15 درجه برای رشدآن نامناسب می باشد. نسبت به طول روز خنثی می باشد. معمولا 30 تا40 روزبعدازکاشت شروع به گلدهی میکند. دوره گلدهی معمولا یک ماه است. این رقم رشد نامحدود بوده و زمان رسیدن غلافها متفاوت است.پروتئین های موجود در کنسرو لوبیا سدیس تقریبا با گوشت برابری می کند. برای کودکانی که میلی به خوردن گوشت قرمز ندارند، یا به سختی می خورند. از این کنسرو لوبیا سدیس در برنامه غذایی آنها استفاده کنید. به این صورت هیچ نگرانی بابت رشد آنها نخواهید داشت، همیشه سالم و سلامت خواهند بود، و رشد ذهنی خوب خواهند داشت، و در یادگیری مشکلی بوجود نمی آید.کنسرو لوبیا سدیس دارای مواد مغذی بسیار زیادی می باشد. این حبوبات غنی از ویتامین های مختلف، فیبر، آهن، مواد معدنی و پروتئین ها هستند. بنابراین خواص کنسرو لوبیا سدیس برای سلامت پوست، مو بسیار عالی هستند.این ماده غذایی فاقد کلسترول بوده و قند موجود در آن در مقایسه با انواع کنسرو لوبیاها کمتر است. لوبیا به دلیل داشتن پروتئین فراوان، منبع غذایی مفیدی برای تأمین پروتئین روزانه و پیشگیری از ابتلا به اختلالات کلیوی و پوکی استخوان به شمار می‌رود.

خرید کنسرو سدیس ممتاز به صورت عمده

تضمین سلامت بالای مواد کنسرو شده سدیس

مواد اصلی تشکیل دهنده کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی سدیس شامل لوبیا ،رب گوجه فرنگی ، پیاز و و روغن مایع گیاهی و ادویه جات مختلف است.رب گوجه فرنگی موجود در کنسرو لوبیا سدیس از بهترین واریته گوجه فرنگی باغات ایران تولید شده و سرشار از لیکوپن بوده و علاوه بر ایجاد طعمی خوشایند آن را تبدیل به منبع مهمی از آنتی اکسیدان کرده است.درصد بالای پیاز موجود در این محصول کاهش دهنده قند خون،و تنظیم کننده کلسترول و فشار خون است، پیاز سرشار از فلاونوئیدها بوده و از رشد تومورها جلوگیری می کند و از ابتلا به سرطان روده پیشگیری می کند.روغن مورد استفاده در این محصول از روغن های مایع گیاهی (آفتابگردان ، سویا و کلزا) که سرشار از اسیدهای چرب اشباع هستند تشکیل شده است.تمام محصولات سدیس دارای بسته بندی 24عددی و کنسرو لوبیا 380گرمی و دارای نشان استاندارد از وزارت بهداشت و آرم حلال می باشد.و سلامت کنسرو سدیس را تضمین می کنند.

خرید کنسرو سدیس ممتاز به صورت عمده

بازار کنسرو سدیس درجه 1 در کشور

منظور از کنسرو کردن، پختن حبوبات یا سبزیجات و قرار دادن آنها در محیط استریل شده است کنسرو به روشی برای نگهداری از غذا و هم‌چنین به خوردنی‌های نگهداری شده به این روش گفته می‌شود. در روش کنسرو، ماده خوردنی در یک قوطی یا ظرف قرار می‌گیرد و پس از بستن سر قوطی یا ظرف، هوا دیگر به ماده غذایی راه نمی‌یابد و این باعث طولانی‌تر شدن مدت نگهداری مواد درون قوطی می‌شود. قوطی‌های کنسور می‌توانند بزرگ، کوچک، دایره‌ای، بیضوی، مکعبی، پلاستیکی، شیشه‌ای، گالوانیزه یا آلومینیومی باشند و به بازار عرضه شوند.اگر به دنبال کنسرو لوبیا با کیفیت بالا هستید محصولات سدیس امروز با کیفیت ترین محصولات بازار هستند.و ما داشتن نمایندگی های معتبر در سراسر ایران سعی کرده ایم بازار کنسرو لوبیا سدیس را رونق دهیم.برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها همین حالا تماس بگیرید.

خرید کنسرو سدیس ممتاز به صورت عمده

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.