مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تن ماهی فلفلی اعلا

خرید تن ماهی فلفلی اعلا

تن ماهی فلفلی چیست؟

ماهی تون به خودی خود طبعی سرد دارد و ممکن است با ذائقه ی افراد زیادی سازگاری نداشته باشد، شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو با ترکیب فیله ی ماهی و فلفل قرمز توانسه برای افرادی که به غذاهای تند علاقه دارند یا طبع سرد ماهی برایشان آزاردهنده است طعمی تازه و طبیعی به ارمغان بیاورد و توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.کنسرو ماهی تن فلفلی رو بعد از بیست دقیقه جوشاندن در آب باز کرده و داخل یک تابه بدون روغن تفت بدین تا کمی برشته بشود و متبل رو از یخچال خارج کنید داخل ظرف ریخته و مرکزش تن ماهی فلفلی رو بریزید و در صورت تمایل کمی نعنا و کنجد روی اون بپاشید.ماهی مخصوص تن ماهی چیست ؟ همه شما به‌خوبی می‌دانید طعم و مزه کنسروهای ماهی با یکدیگر بسیار تفاوت دارد. این امر ارتباط مستقیم با نوع ماهی مصرفی برای آماده‌سازی تن ماهی دارد. ماهی‌های که طبع گرم دارند مثل تن ماهی فلفلی و ماهی‌های که طبع سرد دارند تماماً بر اساس قدرت ماندگاری و تحمل در برابر درجه حرارت بالا برای آماده‌سازی کنسرو ماهی مورداستفاده قرار می‌گیرند.تن ماهی فلفلی منبع بسیار خوبی از پروتئین، مواد معدنی نظیر سلنیوم، منیزیم، پتاسیم و ویتامین‌های گروه ب به شمار می‌آید. سالمندان و کسانی که رژیم منع مصرف گوشت مرغ و قرمز رادارند به‌راحتی می‌توانند این نوع ماهی را به‌صورت کنسروی آماده و نوش جان کنند و چون طبع گرم دارند برای افراد سالمند مفید است.

خرید تن ماهی فلفلی اعلا

فروشنده تن ماهی فلفلی

ماهی استفاده شده در تولید تن ماهی فلفلی ماهی هوور است که سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است که مصرف آن مشکلات پوستی و التهابات را کاهش می دهد.یا نوع دیگر ماهی استفاده شده در تولید تن ماهی فلفلی ماهی زرده است که  نسبت به بقیه ماهی ها قیمت مناسب تری دارد و صرفه اقتصادی بهتری در صید دارد.امروز عمده فروشنده های تن ماهی فلفلی ما در بازار های بزرگ شهرها هستند که به عنوان نماینده ما موظف اند تن ماهی فلفلی را به قیمت درب کارخانه در شهرهای خودشان به فروش برسانند.

خرید تن ماهی فلفلی اعلا

خرید تن ماهی فلفلی اعلا

بحث داغ این روزهای بازارهای ایران مثل بازار تهران این است که آیا ریسک کنیم و تن ماهی بخریم یا نه؟وکارخانه ها هم به این فکر می کنند که با این وضعیت اقتصادی تولید به صرفه است یا نه؟باید بگویم که شرکت آوین کنسرو را به عنوان بهترین شرکت در تضمین و عرضه مستقیم محصولات خود انتخاب کنید و ما حتی حاظریم برندهای کارخانه ها را با قیمتی عالی برایشان تولید کنیم تا چرخه بازار با وجود کرونا و تعطیلی ها همیشه در رونق و فروش باشد.

خرید تن ماهی فلفلی اعلا

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *