مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید اینترنتی کنسرو ماهی 180گرمی

خرید اینترنتی کنسرو ماهی 180گرمی

قیمت جدید تن ماهی جنوب در بازار

با توجه به اینکه ماهی تن به عنوان ماده اولیه تولید این محصول، ارز دولتی آن برداشته و از گروه یک اولویت ارزش خارج شده و این محصول با ارز آزاد به کشور وارد می شود، طبیعی است که قیمت آن نیز در بازار تغییر کند.در حال حاضر هر کنسرو ۱۸۰ گرمی ماهی تن با روغن گیاهی در بازار از ۱۳ هزار تومان تا ۱۹ هزار تومان به فروش می رسد و کنسرو ۱۸۰ گرمی ماهی تن در روغن زیتون حدود ۲۲ هزار تومان به فروش می رسد. کنسرو ماهی تون یا همان تن ماهی خودمان از یکی دو هفته پیش خودش را گرفته و قیمت‌ها را بالا برده است. علت گرانی تن ماهی هر چه که باشد، باعث شده قیمت کنسرو ماهی تون از حدود هشت تا ۱۰ هزار تومان به حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان برسد.و این بالا رفتن قیمت ها توان خرید مردم را پایین آورده ولی شرکت آوین کنسرو با تولیدات عالی توانسته قیمت ها را با تغییر خیلی کم روانه بازار کند تا مانند قبل مردم به راحتی بتوانند خرید کنند.

خرید اینترنتی کنسرو ماهی 180گرمی

خرید عمده تن ماهی ارزان

وقتی کارخانه ها تولیداتشان کم می شود یا تقاضای مصرف محصولاتشان پایین می آید واردات انجام نمی دهند، حدود ۲۵درصد از ظرفیت مورد نیاز کارخانه ها از واردات تامین می شود که با کاهش تقاضا در این ایام، کارخانه ها از ظرفیت واردات ماهی استفاده نکردند و ذخیره سازی نیز صورت نگرفت. علت این موضوع هم به خاطر شرایط ویژه ای بود که با شیوع کرونا در کشور ایجاد شد. یعنی کارخانه ها قابلیت پیش بینی و ذخیره سازی نداشتند. البته این نکته را نیز باید اضافه کرد که به طور کل هزینه ها از صید تا صنایع افزایش یافته و این افزایش قیمت در محصول نهایی خودش را نشان می دهد.ولی شما نگران قیمت ها نباشید ما اینجاییم تا با تولیدات انبوه و قیمت مناسب نسبت به بازار چرخه بازار را در دست بگیریم تا قیمت ها کاهش پیدا کنند.

خرید اینترنتی کنسرو ماهی 180گرمی

خرید اینترنتی کنسرو ماهی 180گرمی

امروزه گسترش رسانه های دیجیتال و امکان تبادل اطلاعات از طریق فضای مجازی باعث به وجود آمدن تعادل اقتصادی میان کاربران اینترنت، شرکت ها و سرمایه گذاران مختلف شده است. قابلیتهایی که تجارت وخرید و فروش کالا و خدمات را از شکل سنتی خودجداکرده و دنیای تازه ای را به روی تاجران و مشتریان بازکرده است.درسال های اخیر بیشترکاسبان از طریق اینترنت برای انجام تجارتشان استفاده میکنند. این فرایندشامل خرید و فروش کالاها و خدمات است. فروش اینترنتی هم اکنون بخش عمده ای از فروش ها را به خود اختصاص داده است و بیشترخرده فروشان بزرگ عضو این دسته هستند.و شما برای خرید تن ماهی 180 گرمی با برند مد نظرتان دیگر لازم نیست که به فروشگاه ها یا سوپر مارکت ها بروید با یک تماس با ما بهترین تن ماهی بازار را به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.
خرید اینترنتی کنسرو ماهی 180گرمی
زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *