مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع تن ماهی در آب نمک

خرید انواع تن ماهی در آب نمک

مزایای تن ماهی در آب نمک

  • ماهی تن منبع بسیار خوبی از پروتئین، مواد معدنی نظیر سلنیوم، منیزیم و پتاسیم و همچنین ویتامین های B1، B3 و B6 است.
  • گوشت ماهی تن هم مانند گوشت بیشتر انواع ماهی ها، سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است که مصرف آن مشکلات پوستی و التهابات را کاهش می دهد و سرعت بهبود بیماران قلبی را بالا می برد. اسیدهای چرب امگا 3 به طور کلی نقش پیشگیری کننده از بیماری های مزمنی نظیر بیماری های قلبی  عروقی، دیابت نوع دوم و برخی از انواع سرطان را دارند.
  • ماهی تن از جهت دیگری هم برای بیماران قلبی مفید است، زیرا با دارا بودن ویتامین B6، سطح هموسیستئین خون را پایین می آورد و از آسیب دیواره رگ ها پیشگیری می کند. انجمن قلب آمریکا برای بیماران مبتلا به تری گلیسرید بالا و فشار خون بالا، مصرف دو بار در هفته، ماهی های حاوی امگا 3 را توصیه می کند.
  • مصرف ماهی تن برای مبتلایان به دیابت نوع دوم هم سودمند است؛ البته بهتر است که این بیماران از انواع تازه یا کنسرو شده در آب (به جای روغن) استفاده کنند. همچنین خوردن ماهی غنی از امگا 3، حداقل هفته ای دو بار، از پیشرفت گرفتگی رگ ها در زنان دیابتی پس از یائسگی آنان جلوگیری می کند.

خرید انواع تن ماهی در آب نمک

انواع تن ماهی در آب نمک

با یک رژیم سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ به راحتی کاهش وزن را تجربه خواهید کرد زیرا به شما حس سیری می بخشد. افراد در رژیم های غذایی غنی از امگا۳ با دریافت روزانه بیش از ۱,۳۰۰ میلی گرم امگا ۳ نسبت به رژیم های غذایی کم کالری و امگا ۳ کم با میزان مصرف ۲۶۰ میلی گرم در روز، احساس گرسنگی کمتری خواهند داشت. گفتنی است مصرف ۸۵ گرم از کنسرو ماهی تن سبک در حدود ۲۳۰ میلی گرم اسیدهای چرب امگا ۳ دارد.ماهی تن نسبت به گوشت گاو و مرغ میزان کالری و چربی کمتری داشته، به طوریکه ۹۹ گرم از ماهی تن سبک کنسرو شده در آب فقط ۸۶ کالری و یک گرم چربی دارد. همین میزان از سینه مرغ کبابی بدون پوست حاوی ۱۶۵ کالری و ۳.۶ گرم چربی و همچنین همین مقدار از فیله گاو گریل شده حاوی ۱۹۸ کالری و ۸.۳ گرم چربی است. برای کاهش وزن ۴۵۳ گرم در هفته، باید ۵۰۰ کالری از میزان دریافت روزانه خود را کم کنید، همچنین می توانید روزانه ۵۰۰ کالری بیشتر از طریق ورزش بسوزانید یا تلفیقی از این دو روش را به کار گیرید.به همین دلیل امروز تن ماهی در آب نمک یکی از پرطرفدارترین تن ماهی هایی است که افراد خاص در وعده های غذایی خود استفاده می کنند.

خرید انواع تن ماهی در آب نمک

خرید انواع تن ماهی در آب نمک

برای خرید انواع تن ماهی در آب نمک می توانید اگر به صورت عمده سفارش دارید مستقیم با کارشناس ما صحبت کنید و از درب کارخانه خرید کنید که هم به صرف باشد و هم با قیمت پایین تر خرید کنید ولی اگر به صورت خرده می خواهید می توانید به فروشگاه های زنجیره ای یا مراکز پخش ما مراجعه کنید و خریداری کنید.

خرید انواع تن ماهی در آب نمک

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *