مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع تن ماهی طعم دار

خرید انواع تن ماهی طعم دار

منظور از تن ماهی طعم دار چیست؟

بعضی‌ها هر کاری می‌کنند ذائقه شان با ماهی هماهنگ نمی‌شود که نمی‌شود. برای همین اصولا غذا‌های با ماهی را می‌بوسند می‌گذارند کنار. به این افراد پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده تن ماهی را در لیست غذاهای خود قرار دهند. مطمئن باشید پشیمان که نمی‌شوید هیچ، شاید به طعم ماهی هم علاقمند شدید.ماهی یکی از غذاهای لذیذ و خوشمزه است که فواید فراوانی دارد و با روش های متفاوتی پخته می شود. اما به دلیل بوی زهم و بدی که ماهی دارد بسیاری از افراد از طبخ آن خودداری می کنند.روش های بسیاری برای مزه دار کردن ماهی وجود دارد،در این مقاله با بهترین و موثرترین روش های مزه دار کردن ماهی آشنا خواهید شد به گونه ای که  طعم خوب ماهی شما حرف اول را در تمام خانواده و فامیل بزند.در ابتدا قبل از مزه دار کردن ماهی باید بدانیم که ماهی اگر تازه باشد بوی زُهم شدیدی ندارد، پس مهم است ماهی که تهیه میکنیم تازه باشد. انتخاب ماهی تازه کار سختی نیست اگر بدانیم چه چیزهایی را باید چک کنیم. محکم بودن پولک های ماهی، داشتن خاصیت ارتجاعی، صورتی یا قرمز روشن بودن آبشش ها و بوی ملایم نشانه های تازه بودن ماهی می باشد.بهترین روش برای زدودن بوی زهم ماهی مزه دار کردن آن است. یکی از رایجترین راهها آغشته کردن ماهی به مخلوطی پودری شامل زعفران زرچوبه پودر سیر نمک و فلفل سیاه به تنهایی یا به همراه آرد سفید است.

خرید انواع تن ماهی طعم دار

قیمت تن ماهی طعم دار 

ماهی که برای تولید تن ماهی استفاده می شود سطح بدن ماهی باید براق و درخشان باشد. اگر بخشی از فلس ماهی کنده شده است یا فلس ماهی را با دست کشیدن روی آن مییتوانید جدا کنید، از خرید آن خودداری کنید. آبشش‌های ماهی را نگاه کنید رنگ آن باید قرمز روشن باشد. آبشش قهوه ای نشانه ماهی مانده است. چشم‌های ماهی نباید مات و فرورفته باشد، این نشانه ماندگی ماهی است.شما میتوانید به جای طعم دار کردن ماهی روغن آن را مزه دار کنید. به این صورت که پس از داغ شدن روغن درون ماهیتابه ورقه هایی از زنجبیل تازه و یا نصف قاشق چای خوری از پودر آن را درون روغن ریخته و سپس ماهی را درون آن سرخ کنید. اگر از زنجبیل تازه استفاده می کنید سه چهار دقیقه صبر کنید تا ورقه ها درون روغن سرخ شوند.

خرید انواع تن ماهی طعم دار

خرید انواع تن ماهی طعم دار

امروز کشور ما یک کشور غنی در تولید انواع کنسرو تن ماهی طعمدار و بدون طعم است که در شرکت آوین کنسرو به صورت عمده ای و با قیمت ویژه تولید می شود و به بازار عرضه می شود.برای خرید از نمایندگی ها و یا خرید مستقیم از درب کارخانه همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

خرید انواع تن ماهی طعم دار

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *