مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کنندگان کنسرو ماهی تن بندرعباس

تولید کنندگان کنسرو ماهی تن بندرعباس

کنسرو ماهی تن چیست؟

کنسرو ماهی تن غذایی است که در سراسر دنیا مصرف می‌شود. این کنسروها مغذی و منبع عالی پروتئین، اسیدهای چرب امگا ۳ و ویتامین‌های گروه ب هستند. یک قوطی حدوداً ۱۵۰ گرمی ماهی تن، ۵۶ درصد از نیاز روزانهٔ فرد به پروتئین را تأمین می‌کند. با این‌حال در ماهی تن مقادیری جیوه وجود دارد و به همین دلیل پژوهشگران توصیه می‌کنند زنانی که در سنین بارداری هستند باید مصرف تن ماهی را به ۱۱۳ میلی‌گرم در هفته (کمی کمتر از یک قوطی کنسرو) کاهش دهند. میزان جیوهٔ موجود در ماهی‌های تن، از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۸ هر سال تقریباً ۴ درصد افزایش یافته‌است. برخی محققان معتقدند فواید مصرف ماهی تن کنسرو شده همچنان بر خطرات احتمالی ناشی از آلاینده‌های موجود در آن می‌چربد. اینان بر این باورند که این واقعیت سیاره‌ای است که ما با آن خوب رفتار نکرده‌ایم و دیگر هیچ غذای ۱۰۰٪ سالمی در دنیا وجود ندارد. با این‌حال عده‌ای دیگر معتقدند گروه‌هایی مانند زنان باردار نباید ماهی تن کنسرو شده مصرف کنند و می‌توانند غذاهای دریایی دیگر مثل ماهی خال‌خالی، سالمون، میگو یا کنسرو سبزیجات را جایگزین آن کنند.کنسروهای ماهی تن به دلیل، طعم، مزه، رنگ، بو، کیفیت و ارزش تغذیه متفاوت، قیمت‌های متفاوتی دارند، با این حال تشخیص نوع ماهی تن با نگاه کردن به آن، برای افراد غیرمتخصص ممکن نیست. هوور، هوور مسقطی، گیدر (زردباله)، زرده و بادبان‌ماهی (اسبک) مهمترین گونه‌های ماهی تن آب‌های جنوب ایران هستند که در تهیهٔ کنسرو استفاده می‌شوند. مرغوب‌ترین گونهٔ تن گیدر است اما بیشتر کنسرو تن در بازار ایران از گونه هوور است و حتی آن را محبوب‌ترین نوع ماهی تن می‌دانند. زرده و اسبک از لحاظ مرغوبیت و قیمت پس از این‌ها قرار می‌گیرند و برخی منابع، زرده را در زمرهٔ ماهی‌های تن قرار نمی‌دهند.

تولید کنندگان کنسرو ماهی تن بندرعباس

فروشنده کنسرو ماهی تن بندرعباس

کنسرو ماهی تران طرفداران خاص خود را دارد جنوب کشور ما امروز قطب صید ماهی ایران است و تمامی کارخانجات ما امروز در جنوب کشور به خصوص بندرعباس و بوشهر است.کیفیت محصولات تولیدی ما امروز بسیار بالاست چون در تولیدات خود از ماهی هوور درجه یک و بسته بندی فوق العاده زیبا استفاده شده است و تمام فروشگاه های زنجیره ای و مراکز پخش ما در استان ها کنسرو ماهی تن بندرعباس را با قیمتی فوق العاده عالی به فروش می رسانند.

تولید کنندگان کنسرو ماهی تن بندرعباس

تولید کنندگان کنسرو ماهی تن بندرعباس

شرکت فرآورده‌های شیلاتی آوین کنسرو  اولین تولیدکننده کنسرو ماهی در ایران، یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولید‌کننده کنسرو ماهی تن است که با سابقه ای بسیار عالی، در بندر عباس و بوشهر مشغول فعالیت می‌باشد. این شرکت که یک شرکت تولیدی انواع کنسروهای گوشتی و غیرگوشتی است. با برخورداری از ظرفیت‌هایی همچون نیروی انسانی کارآمد، خط تولید مجهز، ایزوهای مدیریت کیفیت، تاسیسات زیربنایی و سابقه دیرینه و درخشان خود، در حوزه تولید انواع محصولات کنسروی و همچنین فرآوری آبزیان فعالیت می‌نماید.

تولید کنندگان کنسرو ماهی تن بندرعباس

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *