مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع تن ماهی موجود در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید…

بهترین تن ماهی ایران

تن ماهی ارزان قیمت

در حال حاضر ما با انواع متنوعی از تن ماهی جنوب مواجه هستیم که هر یک از آنها از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند و استقبال از خرید آنها بسیار زیاد می باشد با ما همراه باشید تا با نمونه از آنها آشنا شوید.

  • تن ماهی در روغن سویا

در تولید مواد غذایی، تن ماهی های جنوب ابران از برند های مشهور می باشد مصرف کنندگان از طعم تن ‌ماهی های جنوب خوششان می آید و معتقدند که طعم خوبی داشته و بوی نامطبوعی ندارد، روغن به کار رفته در این تن ماهی از نوع سویا بوده که این روغن گیاهی برای سلامتی بسیار مفید می باشد.

  • ماهی تن در روغن گیاهی تاپسی

تاپسی از برندهای تازه وارد در دنیای تن ماهی است، جعبه و بسته بندی آن هم با موارد همیشگی فرق دارد در واقع بسته‌های کنسرو تن ماهی تاپسی به شکل رایج گرد در بازار ارائه نمی‌ شود و جعبه های آن مستطیلی شکل می باشد، درب آن شفاف و راحت باز می‌ شود و با روغن گیاهی تهیه شده است.

  • کنسرو ماهی تون در روغن آفتابگردان

کنسرو ماهی در روغن آفتابگردان دارای طعمی خوش بوده و بسیار پر طرفدار می باشد این تن ماهی همراه با روغن گیاهی تهیه شده و وزن آن به حدود ۱۸۰ گرم می رسد.

با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را بیشتر با بهترین تن ماهی ایران و تن ماهی ارزان قیمت بازار بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید پر فروش ترین ها و بهترین ها را با قیمت های نرمال خریداری کنید و لذت ببرید.

بازار ایران پر است از تولیدات تن ماهی که در شهرهای مختلف و در کارخانه های مختلف تولید می شوند و هر کدام دارای کیفیت های متفاوتی هستند.انواع تن ماهی با ماهی هوور و گیدر در بازار بیشترین فروش و مشتری را در بازار دارند.

انواع کنسرو تن ماهی

بهترین تن ماهی ایران

انواع کنسرو تن ماهی

ایران قطب تولید عمده انواع تن ماهی درجه یک و اعلا می باشد و این روزها ما شاهد صادرات بهترین تن ماهی ها با بسته بندی های فوق العاده عالی و کیفیت های اعلا هستیم.اگر به دنبال خرید بهترین تن ماهی های بازار ایران هستید انواع تن ماهی های مجموعه آوین کنسرو با نام هایی که در زیر به شما معرفی می کنیم بهترین های بازار ایران هستند.

  • تاپسی
  • گلکسی
  • اورگانا
  • گلدن لوکس
  • تحفه
  • مکنزی
  • ایلیکا
  • گلدن مال

تن ماهی ارزان قیمت

انواع کنسرو تن ماهی

بازار ایران پر است از انواع تن ماهی با مواد اولیه مختلف که این روزها عمده مشتریان داخلی و صادراتی به دنبال خرید تن ماهی های ارزان قیمت درجه یک و اعلا هستند.عمده تولیدات ارزان قیمت بازار ایران عمدتا با ماهی های زرده و مارلین تهیه و تولید می شوند و فروش بسیار خوبی را دارند.برای خرید ارزان ترین و قیمت مناسب ترین تن ماهی ها فقط با ما تماس بگیرید.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *