مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید ارزان کنسرو قورمه سبزی باکیفیت عالی

خرید کنسرو قورمه سبزی

در این سایت قصد داریم شما را با یک کنسرو خوشمزه آشنا کنیم آیا می دانید کنسرو قورمه سبزی چگونه تهیه می شود؟آیا از خواص باور نکردنی آن خبر دارید؟از قیمت واقعی آن در بازار خبر دارید؟

قورمه سبزی

محبوبیتی که قورمه سبزی در بین ایرانی ها دارد،نیازمند هیچ توضیحی نیست.محبوبیت این غذا آنقدر زیاد است که به صورت طنز معیاری برای آشپزی بلد بودن بین ما ایرانی‌ها است؛ فکر می‌کنم برای‌تان پیش آمده که کسی از شما بپرسد آشپزیتان خوب است؟ و بلافاصله سوال کند، بلدی قرمه سبزی بپزی؟قورمه سبزی سنبل غذاهای ایرانی است.چون از سبزی های تازه ایرانی مانند تره و گیشنیز و جعفری در آن استفاده شده است به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

طرز تهیه کنسرو قورمه سبزی

در بیشتر غذاها با گوشت و مرغ استفاده می شود و پیاز هم استفاده می شود تا بوی زهم مرغ و گوشت را بگیرد.در آماده کردن قورمه سبزی اول خرد کردن پیازها و سرخ کردن آن ها مد نظر است،سپس گوشت های خرد شده را به آن اضافه می کنیم بعد از اینکه رنگ گوشت تغییر کرد ادویه جات را به آن اضافه کنید و سپس آب بریزید و بگذارید تا بجوشد و خوب جا بیفتد و سپس بسته بندی کنید.قورمه‌سبزی از معدود غذاهایی است كه در همه جای ایران رواج دارد اما این غذا مانند زبان فارسی، در عین اصالت در هر منطقه لهجه خودش را دارد. در شمال ایران قورمه‌سبزی رامعمولا بدون حبوبات می‌پزند، یا این که شنبلیله را حذف می‌کنند. با لوبیاچیتی تهیه می‌كنند. در تهران لوبیای چیتی یا لوبیای قرمز استفاده می‌شود. در تبریز از لوبیای چشم بلبلی استفاده می‌شود و سبزی را سرخ نمی‌كنند و در خوزستان به قورمه‌سبزی رب گوجه‌فرنگی اضافه می‌كنند. درست مانند لهجه‌های متفاوت!

 

کنسرو قورمه سبزی در قوطی های 500 گرمی بسته بندی می شود و با قیمت فوق العاده ارزان و با کیفیت بالا به دست مصرف کننده می رسد برای سفارش می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

کارشناس و مشاور فروش خانم زهرا یلمه

 

 

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.