مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پرورش صدف خوراکی در بندر عباس

پرورش صدف خوراکی در بندر عباس

طرز تهیه غذا با صدف خوراکی

برخلاف برخی تصورات مردم در مورد پخت صدف، باید بدانید که جز یک ماهیتابه داغ و مهارت بالا چیز دیگری لازم نیست. بقیه کارهای مربوط به این غذا موادی است که از پیش قابل تهیه است بیشتر کار مربوط به قطعه کردن مقداری نان که تازه هم باشد، است. برای شروع یک ماهیتابه بزرگ یا قابلمه کم عمق تهیه کنید. سوسیس خرد شده به قطعات ریز را آماده داشته باشید سپس در ماهیتابه روغن ریخته و این سوسیس ها به روغن را اضافه کنید 5 دقیقه هنگام سرخ کردن زمان بگیرید تا سوسیس ها طلایی شوند، در این زمان میتوانید پیاز و سیر را آماده کنید، پیاز باید کاملاً خرد شود و سیر به حالت نازک ببرید. بعد از اینکه سوسیس ها آماده شدند آنها را درون ظرفی دیگر بریزید و روغن اضافه را از ماهیتابه به ظرف دیگری منتقل کنید فقط به اندازه 2 قاشق سوپخوری از روغن برای تفت دادن پیاز و سیر درون ماهیتابه نگهدارید.حال مخلوط را تا 10 دقیقه بگذارید حرارت بگیرد که نرم شود، در این مدت زمان شما میتوانید گوجه های گیلاسی را نصف کنید تا آماده داشته باشید. در اینجا پیاز و سیر را درون نخود و سوسیس سرخ شده بیندازید و اجازه دهید چند دقیقه ای با هم بپزند تا وقتی که گوجه ها نرم شوند، مزه آن را تست کنید بعد همه مواد را در کاسه منتقل کنید. اگر مایل بودید می توانید این مواد را از ساعتها قبل آماده کنید و دریخچال نگهدارید البته ظرف مواد باید در دار باشد. برای پاک کردن ماهیتابه از حوله کاغذی استفاده کنید.دقت کنید آب اضافی موجود در صدف ها مانعی برای کاراملی شدن به حساب می آید پس قبل از استفاده با حوله کاغذی آب اضافی آن را بگیرید. قسمت سفید ماهیچه ای و سفت صدف ها را جدا کنید و از نمک، فلفل و مقداری پاپریکای دودی برای مزه دار شدن آن استفاده کنید.حال اجاق را روشن کرده، شعله ملایم باشد و ماهیتابه را روی آن بگذارید، مقداری روغن زیتون بریزید بعد صدف ها را اضافه کنید البته آنها را با فاصله قرار دهید. همین اینکه اولین صدف به ماهیتابه برخورد کرد صدای جلز ولز بوجود می آید. بعد از گذشت 2 دقیقه مشاهده خواهید کرد که حرارت به کناره های آنها وارد میشود و رنگ لبه ها به شکل قهوه ای طلایی میشوند. یکی از صدف ها را از ماهیتابه بردارید اگر جدا شدن صدف از کف ماهیتابه راحت بود و به رنگ طلایی و کاراملی درآمده بود آن را برگردانید، بقیه را هم نیز به همین شکل چک کنید. بعد از طی 1 دقیقه بقیه هم پخته بعد همه آنها را از ماهیتابه جمع کنید.

پرورش صدف خوراکی در بندر عباس

قیمت خرید عمده صدف خوراکی بندرعباس

با بیان اینکه دریا یکی از نعمات الهی در اختیار انسان است،هزاران سال است که بشر از دریا استفاده کرده و با پیشرفت تکنولوژی و ساخت ابزارهای جدید و دقیق، موفق به برداشت حداکثری از منابع دریا شده که متاسفانه این برداشت بی رویه سبب آسیب به موجودات دریایی و نابودی محیط زیست آنها شده است. این وظیفه دانشمندان و محققان است که ضمن تعیین حداکثر میزان برداشت و نحوه برداشت به دنبال راه‌هایی برای بازسازی ذخایر دریایی و یا تولید آنها در خارج از محیط دریا باشند. با این اوصاف،پرورش صدف خوراکی در بندرعباس باعث شده یک روتق و رشد اقتصادی در این زمینه ایران داشته باشد.برای اطلاع از لیست قیمت محصولات دریایی با ما به روز و در ارتباط باشید تا یک خرید ایده آل را تجربه کنید.

پرورش صدف خوراکی در بندر عباس

پرورش صدف خوراکی در بندرعباس

شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو که امروز عمده فعالیتش در حوزه کنسروجات می باشد از فرصت استفاده کرد و با پرورش صدف خوراکی در بندرعباس زمینه تولید کنسرو صدف را فراهم کرده تا با پرورش به موقع و رسیدگی به صدف های خوراکی تازه اقدام به تولید کنسرو صدف خوراکی کند تا همه بتوانند لذت خوردن صدف خوراکی پرورشی را بچشند.

پرورش صدف خوراکی در بندر عباس

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *