مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش عمده تن ماهی زیر قیمت بازار

مرکز پخش عمده تن ماهی زیر قیمت بازار

آیا فواید تن ماهی در بارداری را می دانید؟

اغلب غذا های دریایی سرشار از پروتئین، آهن، روی و مواد مغذی مهم بوده و در نتیجه مصرف آن برای رشد و نمو کودک بسیار مهم می باشد، ضمن اینکه امگا ۳ موجود در بسیاری از ماهی ها در رشد مغز کودک تاثیر زیادی دارد. ماهی های تن یکی از این نوع غذا های رشار از اُمگا ۳ می باشد که بسیاری از خانم های باردار در طی دوران حاملگی خود، هوس خوردن آن را دارند، از این رو در ادامه در مورد مصرف تن ماهی در دوران حاملگی و اینکه آیا خوردن آن در این دوران مجاز است یا نه؟ مطالعات نشان داده است خوردن مقدار زیادی ماهی (هفته‌ای 3 تا 4 وعده در دوران بارداری و شیردهی) فواید بهداشتی زیادی دارد. ماهی تون راحت‌ترین ماهی برای وارد کردن به سبک زندگی پر کار است. یک کنسرو تون را در ظرف نهار خود گذاشته و روی سالاد خود ریخته تا مقدار زیادی پروتئین (42 گرم پروت با کیفیت بالا با کالری کمتر از 200)، چربی‌های خوب و دیگر مواد مغذی را به شما بدهد یا این که گوشت ماهی تون را به عنوان یک غذای بسیار خوب برای شام خود انتخاب کنید. مصرف ماهی تن به میزان محدود در دوران بارداری امن و بی خطر است. ماهی تن میزان کمی جیوه دارد و مصرف آن در دوران بارداری مجاز است. مصرف بیش از حد ماهی تن می تواند منجر به مسمومیت شود.

مرکز پخش عمده تن ماهی زیر قیمت بازار

بهترین برندهای تن ماهی بازار 

همانطور که می دانید دنیای ماهی ها بزرگ است و اکثر کارخانه در حال تولید انواع تن ماهی با طعم های ساده،شویدی،فلفلی،دودی،قلیه ماهی و قلیه میگو در جنوب کشور هستند شهرهایی مانند چابهار و بوشهر امروز قطب عمده تولیدات انواع تن ماهی در کشور هستند آیا به دنبال یک تن ماهی با کیفیت هستید یا به دنبال یک برند معروف یا به دنبال یک تن ماهی ارزان هستید؟شرکت آوین کنسرو تمام شرایط خرید شما را فراهم می کند چون انواع طعم های تن ماهی را در برندهای معروف تاپسی،گلکسی،اورگانا،گراتیس،هیلاج،به پذیر،دلپذیر و….را با کیفیت بالا تولید و روانه بازار کرده است وشما می توانید با خیال راحت بهترین های بازار را تهیه کنید.

مرکز پخش عمده تن ماهی زیر قیمت بازار

فروش تن ماهی به قیمت کارخانه

قیمت تن ماهی در ایران و جهان را می شود از گروه های بازرگانی جویا شد. این گروه ها در کار واردات و صادرات می باشند و بهتر از این موضوع اطلاع می باشند. اما نرخ این نوع از کنسرو در ماه های اخیر به یکبارگی بالا رفت که یکی از دلایل آن نرخ ارزو در پی آن گران شدن قیمت ماهی و قوطی های آسان بازشو را در پی داشت.و امروز قیمت تن ماهی در بازار یک قیمت نجومی پیدا کرده است ولی شرکت آوین کنسرو همچنان محصولات با کیفیت خود را با قیمت درب کارخانه و با تخفیفات ویژه به فروش می رساند.برای خرید و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

مرکز پخش عمده تن ماهی زیر قیمت بازار

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *