مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مشاوره فروش کنسرو لوبیا سبز

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید لوبیا سبز در درمان بیماری هاطرز تهیه لوبیا سبز
فروش کنسرو لوبیا سبز

مشاوره فروش کنسرو لوبیا امروز به ما کمک می کند که بهتر بتوانیم محصولات غذایی را شناسایی کنیم و با در دست داشتن اینترنت می توانیم به محصولات دسترسی داشته باشیم.وبا شیوه های مصرف لوبیا سبز،نحوه آماده شدن و طرز تهیه آن و همچنین قیمت آن در بازار ایران آشنا شویم.

لوبیا سبز

یک فنجان لوبیا سبز (حدود ۱۰۰ گرم) شامل ۳۱ کالری، ۷ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم فیبر، ۳ گرم قند، ۲ گرم پروتئین و بدون چربی می باشد. لوبیا سبز منبع غنی ویتامین A ، C و K می باشد همچنین شامل فولات تیامین، ریبوفلاوین، ۱۰ درصد اسیدفولیک و ۶ درصد آهن می باشد،لوبیا سبز به دلیل اینکه حاوی فیبر، پتاسیم، فولات و منیزیم است، نقش موثری در تقویت سیستم قلبی – عروقی دارد،منیزیم و پتاسیم موجود در لوبیا سبز به کاهش فشار خون کمک می کند.

فواید لوبیا سبز در درمان بیماری ها

  • لوبیا سبز منبع فوق‌العاده‌ی منگنز بوده و برای زنان یائسه بسیار مفید است.
  • لوبیا سبز به دلیل اینکه کم کالری و فاقد چربی است، در رژیم غذایی لاغری بسیار استفاده می شود.
  • مصرف مقادیر کافی اسیدفولیک منجر به کاهش ابتلا به افسردگی می شود.
  • مقدار آهن موجود در لوبیا سبز با گوشت قرمز برابری می کند. به همین علت کسانی که نمی توانند از گوشت استفاده کنند می توانند آهن مورد احتیاج بدن خود را با خوردن لوبیا سبز جبران کنند.
  • یک فنجان لوبیا سبز ۱۲ درصد نیاز روزانه‌ی ما به فیبرهای غذایی را تأمین می‌کند.
  • اگر به سلامت مفاصل‌تان علاقمند هستید حتماً لوبیا سبز را در برنامه‌ی غذایی‌تان بگنجانید.

شیوه‌های مصرف لوبیا سبز

لوبیا سبز یکی از گیاهان بسیار مقوی و مفید است که اگر در فصل خود و به صورت تازه مصرف شود خواص شگفت آوری از خود بر جای می‌گذارد. لوبیا در طیف رنگ‌های مختلفی از سبز تا زرد و قرمز موجود است که هر یک خواص و مزایای مفید خود را دارند. اما اغلب از لوبیا سبز به صورت تازه در دستورهای غذایی مختلف استفاده می شود. البته از انواع دیگر لوبیا هم می‌توانید در دستورهای غذایی مختلف به عنوان حبوبات استفاده کرده و غذاهای هوس برانگیز و خوشمزه ای درست کنید.لوبیا سبز در انواع دستورات غذایی خوشمزه استفاده می‌شود. با استفاده از لوبیا سبز در کنار غذاهای خود رنگ و بوی تازه ای به آن‌ها ببخشید. کافیست این لوبیاهای خوشمزه و هوس برانگیز را کمی تفت بدهید و به صورت سرد یا گرم در کنار پاستای خوشمزه ای که درست کرده اید استفاده کنید. و یا می‌توانید آن‌ها را به صورت تازه با کمی سیر مخلوط کنید و در کنار بشقاب غذای خود مصرف کنید. در ادامه این مطلب در مجله فیدیلیو بخش بشقاب شبز همراه ما باشید تا با شیوه‌های مصرف لوبیا سبز بیشتر آشنا شوید.

طرز تهیه لوبیا سبز

  • طبخ لوبیا سبز

برای پختن لوبیا سبز به تنها چیزی که نیاز دارید مقداری کره و نمک است. اما اگر می‌خواهید طعم آن بهتر شود، می‌توانید از انواع طعم دهنده‌ها مثل انواع سبزیجاتی از جمله گوجه فرنگی، پیاز و ذرت در کنار آن استفاده کنید. انواع بیکن سرخ شده، گردو و بادام بوداده، لیمو، روغن کنجد و دانه‌های کنجد بو داده شده به اضافه ادویه جاتی از جمله ترخون، شوید و پیاز کوهی نیز از دیگر چاشنی‌هایی هستند که در ترکیب با لوبیا سبز طعم خوبی به وجود می‌آورند.

  • لوبیا سبز بخارپز

در ابتدا مقداری آب در قابلمه ریخته و بر روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید. اکنون نیم کیلو لوبیا سبز خرد شده را در سبد مخصوص بخارپز بریزید و به مدت ۵ تا ۷ دقیقه در قابلمه قرار دهید تا بپزد. سپس آن‌ها را از قابلمه خارج کرده و با روغن زیتون یا کره آغشته کنید. کمی نمک و فلفل می‌تواند به لوبیاها طعم فوق العاده ای ببخشد. حالا می‌توانید لوبیاها را در ظرف کشیده و سرو بفرمایید. ( این غذا برای ۴ نفر کافی است.)

  • آب پز کردن لوبیا سبز

برای آب پز کردن لوبیا سبز کافی است نیم کیلو لوبیا سبز خرد شده را به مدت ۵ تا ۶ دقیقه در قابلمه حاوی آب جوش بریزید تا بپزد. سپس آن‌ها را آب کش کرده و با یک قاشق چای خوری روغن زیتون یا کره بیامیزید و با نمک و فلفل طعم دار کنید.( این غذا برای ۴ نفر کافی است.)

نکاتی برای خرید لوبیا سبز تازه

برای خرید لوبیا سبز تازه باید دقت کنید لوبیاهای تازه و خوب باید سفت باشند و در هنگام نصف کردن صدای شکستن بدهند. از خرید لوبیاهای لهیده و نرم اجتناب کنید. هم چنین لوبیاهایی که بر پوست آن‌ها لکه‌های قهوه ای دیده می‌شود نیز مناسب نخواهند بود. بهترین و خوشمزه ترین لوبیاها آن‌هایی هستند که کوچک و باریک هستند. بهترین زمان خرید لوبیا سبز در فصل رویش آن یعنی از تیرماه تا شهریورماه است. البته امروزه به لطف روش‌های نوین کشاورزی و گل خانه ها تقریبا تمامی محصولات را در تمامی فصول سال به راحتی می‌توانید پیدا کنید.

به شما پیشنهاد میکنم که برای خرید کنسرو لوبیا سبز حتما ویا هرکنسرو دیگری حتما با کارشناس و مشاور فروش شرکت ما تماس بگیرید و قیمت ها و کیفیت ها را بررسی کنید و بعد خرید کنید.

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.