مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کنسرو لوبیا چیتی350گرمی7000

قیمت کنسرو لوبیا چیتی350گرمی7000

جلوگیری از کم خونی با مصرف لوبیا چیتی

بیماری کم خونی زمانی اتفاق می‌افتد که سلول‌های خونساز و هموگلوبین بدن کم باشد، در این حالت بدن نمی‌تواند از خود دفاع کرده و به بیماری کم خونی مبتلا خواهد شد؛ بهترین درمان برای افزایش سلول‌های خونی، خوردن مواد غذایی است که در آن‌ها ویتامین آهن به اندازه کافی وجود داشته باشد.کم خوني يا آنميا به علت کمبود گلبول هاي قرمز در بدن رخ مي دهد. گلبول هاي قرمز، اکسيژن را به تمامي نقاط بدن مي رساند.علت کم خوني متعدد است از جمله، کمبود آهن، اسيد فوليک و ويتامين B12.با مصرف منظم لوبیا چیتی مشکل کم خونی و فقر آهن شما درمان می شود و شما می توانید در سلامتی کامل باشید.آهن و مس، مواد معدنی حیاتی بدن برای تشکیل سلول های خونی جدید ضروری هستند. تنها یک فنجان لوبیا چیتی به ترتیب 19 درصد و 20 درصد از مصرف توصیه شده از مس و آهن را تامین می کند. بنابراین، این لوبیا مانع از کم خونی می شود.حبوبات منبع طبیعی فیبرها هستند. باید بدانید که این ترکیبات مغذی نیز جزو روش های ضروری برای پیشگیری و درمان کم خونی محسوب می شوند. لوبیا چیتی،عدس و نخود در بین دیگر حبوبات در هر لیوان تا حدود 5 میلی گرم آهن به بدن می رسانند. توجه داشته باشید.

قیمت کنسرو لوبیا چیتی350گرمی7000

یک کنسرو لوبیا چیتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

شرکت آوین کنسرو با بهره گیری از نیروهای متخصص ایرانی توانسته بهترین و با کیفیت ترین محصولات کنسروی ایران را در بازار تهیه کند و این امر باعث شده که محبوبیت فوق العاده ای پیدا کند کنسرو لوبیا چیتی در سس گوجه با برندهای معروف بازار مانند اصالت،اورگانا،سیحون،قشقایی و برند فوق العاده خوشمزه و با کیفیت 7000امروز نشان داده که هر برندی را با کیفیت بالا آماده تولید و عرضه به بازار هستیم.برای یک خرید خوب حتما به لیبل روی قوطی دقت کنید که تاریخ تولید،تاریخ انقضا و نوع لوبیا و سس گوجه فرنگی را دقت کنید.

قیمت کنسرو لوبیا چیتی350گرمی7000

فروش کنسرو لوبیا چیتی 7000 در بازار ایران

بازار ایران در این روزهای کرونایی بازار خسته کننده ای برای تولید کننده و خریداران است و محصولات کمی تولید می شود و تمام کارخانه داران منتظرند ببینند که بازار کی ثبات قیمت پیدا می کند.ولی شرکت آوین کنسرو همچنان محصولات خود را با قیمت درب کارخانه و در جدیدترین قوطی ها و در اندازه 350گرمی با برند فوق العاده 7000 روانه بازار کرده تا نشان دهد که همیشه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را به بازار عرضه میکنیم و شما برای خرید و ثبت سفارش کافیست با ما تماس بگیرید.

قیمت کنسرو لوبیا چیتی350گرمی7000

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.