مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت صدف خوراکی صید روز ایران

قیمت صدف خوراکی صید روز ایران

خواص فوق العاده صدف خوراکی

امروزه انواع مختلفی از صدف وجود دارد که در دسترس هستند. مصرف صدف مزایای بهداشتی زیادی را به دنبال دارد که اکثر افراد تمایل به نادیده گرفتن آن دارند اما ما می توانیم از آن بهره مند شویم.چه آن را دوست بدارید چه از آن متنفر باشید، صدف یک راه عالی برای اضافه کردن بسیاری از مزایای سلامتی به رژیم غذایی شماست. صدف خوراکی، حداقل 700 سال است که بخشی از رژیم غذایی انسان به شمار می رود و در فرم های خام و پخته شده برای مدت هاست که خورده می شود.

  • صدف دارای سطوح بالای اسیدهای چرب امگا 3 است که فرم خوبی از کلسترول هستند. صدف و اسیدهای چرب آنها می توانند محتوای کلسترول بد را در جریان خون کاهش دهند و آن را از اتصال به رگ های خونی و دیواره های شريانی مهار کنند. شانس انباشت پلاک به حداقل می رسد و انواع مختلف عوارض بهداشتی کاهش می یابد.
  • مصرف صدف خوراکی با تقویت سیستم ایمنی بدن از بروز بیماری های مختلف پیشگیری کرده و روی موجود در این غذای دریایی خطر بروز عفونت های میکروبی را کاهش داده و التیانم زخم ها را سرعت می بخشد.
  • کم خونی یک بیماری ناشی از کمبود گلبول های قرمز سالم در بدن است که منجر به نشانه های کم خونی مانند خستگی، پوست پریده و سرگیجه می شود.کم خونی می تواند ناشی از بیماری مزمن، خونریزی، اختلالات خاص گوارشی و اغلب کمبود ویتامین ها و مواد معدنی مهم در تولید گلبول قرمز باشد.بسیاری از انواع صدف ها دارای هر دو ویتامین B12 و آهن هستند و دو ماده غذایی هستند که می توانند از کم خونی جلوگیری کنند.
  • مردان برای افزایش قوای جنسی خود به مصرف برخی مکمل ها روی می آورند.افزایش تولید و ترشح تستوسترون عملکرد جنسی در مردان را بهبود بخشیده و ترکیبات صدف خوراکی تولید این هورمون جنسی مردانه را تحریک می کند.

قیمت صدف خوراکی صید روز ایران

انواع صدف های خوراکی

البته گاهی به پوسته ی حلزون نیز صدف گفته می‌شود. جنس پوستهٔ صدف از سیلیکات تشکیل شده است.این جانوران یک یا دو صدف (کفه) سفت آهکی دارند که تن نرم آن ها را کاملا پوشانده است. همانطور که می دانید برخی از انواع صدف، خوراکی هستند.در ایران بیشتر افراد این موجود را به عنوان مروارید ساز می‌شناسند که در اصل همان صدف های دو کفه‌ای‌ هستند. رنگ صدفی که مشهور نیز می باشد همان رنگ براق درون صدف های مروارید ساز و خود مروارید است.هر چه نرم‌تن بزرگتر باشد جسم خارجی آن نیز بزرگتر و سخت‌تر می‌ باشد. جنس صدف‌ها از کربنات کلسیم (آهک) است. این نرم‌تنان آهک مورد نیاز برای ساختن صدف را از آب  دریا به دست می‌آورد. صدف این موجودات پس از مرگ آن ها در آب شناور شده و به سطح آب می‌آیند.

  • خانواده اوستریده (Ostreidea)
  • خانواده پکتنیده (Pectenidae)
  • خانواده هالیوتیده (Haliotidae)
  • خانواده مرسراریده (Merceraridae)
  • خانواده آرسیده (Arcidae)

قیمت صدف خوراکی صید روز ایران

فروش صدف خوراکی تازه

صدف خوراکی امروز در بازار به دلیل خواص وق العاده ای ک دارد طرفداران زیادی دارد.غذاهای دریایی همگی خوشمزه و خوش طعم هستند و همه با صید روز به فروش می رسند در بین تمام غذاهای دریایی صدف خوراکی فوق العاده خاصیت دارد به همین در شرکت آوین کنسرو تصمیم گرفتیم غذاهای دریایی صید روز را نیز با قیمت فوق العاده عالی به فروش برسانیم تا همه بتوانند از خواص فوق العاده آن استفاده کنند و از آن لذت ببرند.

قیمت صدف خوراکی صید روز ایران

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.