مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز کنسرو لوبیا چیتی اعلا

قیمت روز کنسرو لوبیا چیتی اعلا

حفظ سلامت با مصرف روزانه کنسرو لوبیا 

خواص لوبیا چیتی آن قدر هست که اگر از آن‌ها باخبر شوید، حتماً در وعده روزانه خود این خوراک خوشمزه را جای می‌دهید. فواید لوبیا چیتی به دلیل وجود پروتئین زیاد گیاهی که دارد از ارزش بالایی برخوردار است.خاصیت لوبیا چیتی تنها به غنی بودن از ویتامین‌ها و مواد معدنی آن نیست، بلکه چندین مزیت چشمگیر دیگر نیز برای سلامتی دارد.لوبیا چیتی را تنها به خاطر خاصیتش نمی‌خورند بلکه خوراک لوبیا یکی از محبوب‌ترین خوراک‌های جهانی است. در آمریکای شمالی و جنوبی، اروپا، آسیا و حتی آفریقا این خوراکی محبوب را به آسانی می‌توانید پیدا کنید.یک فنجان لوبیای چیتی یا 193 گرم از آن 670 کالری دارد که از این میزان، 21 کالری آن به چربی، 483 کالری از آن به کربوهیدرات موجود در لوبیا و 165 کالری به پروتئین موجود در آن اختصاص دارد.این ماده غذایی فاقد کلسترول بوده و قند موجود در آن در مقایسه با انواع لوبیا کمتر است. لوبیا چیتی به دلیل داشتن پروتئین فراوان، منبع غذایی مفیدی برای تأمین پروتئین روزانه و پیشگیری از ابتلا به اختلالات کلیوی و پوکی استخوان به شمار می‌رود.به همین دلیل امروز در سبد غذایی خانوارهای ایرانی کنسرو لوبیا چیتی جای گرفته است چون کنسرو لوبیا تمام ویتامین ها و املاحی که بدن برای رشد نیاز دارد را تامین می کند.

بسیاری معتقدند که طعم این نوع لوبیا به نسبت سایر انواع لوبیا بهتر است و با خوردن آن کمتر دچار نفخ می‌شوند اما هنوز شواهدی که نشان بدهند کدام یک از انواع لوبیاها نفاخ تر هستند به دست نیامده است. آمینواسید فراوان موجود در لوبیاچیتی آن را به یک منبع خوب برای دریافت پروتئین و جایگزین مناسبی برای انواع گوشت‌ها تبدیل کرده است. لوبیای چیتی از نظر مقدار فیبر بر سایر لوبیاها برتری دارد.

طرز تهیه کنسرو لوبیا چیتی خانگی

  • لوبیا چیتی را بهتر است از شب قبل خیس کنید و پس از خیس خوردن آب آن را عوض کنید تا نفخ آن به خوبی گرفته شود. در صورتی که فراموش کردید شب لوبیا چیتی را خیس کنید دو ساعت قبل از پخت با مقداری آب گرم یا جوشیده آن را خیس کنید.
  • لوبیا چیتی را در ظرف مناسب و با گنجایش نسبتا زیاد، با توجه به حجم لوبیا  چیتی خیس خورده بریزید. روی آن به مقدار کافی آب بریزید. کمی بالا تر از سطح لوبیا چیتی را بپوشاند، سپس روی شعله متوسط با حرارت بالا بگذارید و به محض به جوش آمدن شعله را کم کنید و فرصت دهید لوبیا چیتی خوب بپزد.
  • در فاصله ای که لوبیاها در حال پخته شدن هستند، سیب زمینی و پیاز ها را به صورت نگینی خرد کنید. سیب زمینی را کمی تفت دهید. پیاز را هم در حد طلایی شدن سرخ کنید. در ادامه رب و ادویه را به پیاز اضافه کنید و کمی تفت دهید.
  • پس از اینکه از پخته شدن لوبیا چیتی مطمئن شدید موادی را که تفت داده اید به لوبیا بیافزایید و اجازه بدهید به خوبی لعاب بدهد و کنسرو لوبیا چیتی به اصطلاح جا بیافتد.

در صورتی که میخواهید خوراک شما غلظت بیشتری داشته باشد میتوانید 1 قاشق غذاخوری آرد را در مقداری آب حل کنید و در مرحله دوم پخت اضافه نمائید ، بسته به نوع لوبیا مدت زمان پخت میتوانید کمتر یا بیشتر شود.بسیاری معتقدند که طعم این نوع لوبیا به نسبت سایر انواع لوبیا بهتر است و با خوردن آن کمتر دچار نفخ می‌شوند اما هنوز شواهدی که نشان بدهند کدام یک از انواع لوبیاها نفاخ تر هستند به دست نیامده است. آمینواسید فراوان موجود در لوبیاچیتی آن را به یک منبع خوب برای دریافت پروتئین و جایگزین مناسبی برای انواع گوشت‌ها تبدیل کرده است. لوبیای چیتی از نظر مقدار فیبر بر سایر لوبیاها برتری دارد.

قیمت روز کنسرو لوبیا چیتی اعلا

فروشندگان معتبر کنسرو لوبیا چیتی درجه یک

کنسرو لوبیا چیتی امروز در بازار ایران طرفداران زیادی دارد چون این کنسرو به عنوان یک غذای کامل در سبدغذایی خانوارها جا دارد.شرکت آوین کنسرو یک مجموعه بزرگ رو به رشد است که با تکیه به دانش ایرانی جدیدترین و به روز ترین کنسرو های بازار را با بالاترین کیفیت تولید می کند و در مراکز پخش خود در سراسر کشور و یا در نمایندگی های معتبر شرکت در سراسر ایران کنسرو لوبیا چیتی را به قیمت درب کارخانه و به صورت عمده عرضه می کند.

قیمت روز کنسرو لوبیا چیتی اعلا

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.