مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز تن ماهی150 گرمی در بازار

قیمت روز تن ماهی150 گرمی در بازار

کمک به بهبود قوه بینایی با تن ماهی

مصرف روغن ماهی امگا۳ را در رژیم غذایی تان افزایش دهید چراکه می تواند به تحریک تولید اشک کمک کرده و چشم ها را روان نماید، بدین ترتیب ریسک خشکی چشم ها کاهش می یابد.مصرف ماهی قزل آلا با توجه به طعم فوق العاده،قابل دسترسی در تمام نقاط و تمام فصول و تیغ کم بالا است. یکی از فواید ارزشمند این ماهی با توجه میزان بالای اسید های چرب امگا3  انواع ویتامین و مواد معدنی تقویت بینایی و مصرف ماهی قزل آلا به طور مدوام از بیماری های چشمی جلوگیری می کند.مصرف ماهی قزل آلا باعث افزایش خون رسانی به چشم شده و  سلول های بینایی و شبکیه را تقویت میکند.  «رتینوپاتی دیابتی» که یکی از بیماری های شایع در افراد دیابتی است به دلیل کاهش تامین خون برای شبکه چشم بوجود می آید. مصرف مداوم ماهی حدود 48 درصد این بیماری را کاهش می دهد. بسیاری از مشکلاتی که برای چشم بوجود می آید با وجود تجمع انواع توکسین ها است مصرف ماهی به شدت باعث کاهش قابل توجه این سموم می شد. خشکی چشم یکی دیگر از مشکلات چشمی شایع با توجه به افزایش تکنولوژی است.مصرف تن ماهی از خشکی چشم به شدت کم کرده ومانع آن می­شود.

قیمت روز تن ماهی150 گرمی در بازار

وجود مقادیر زیادی هیستیدین در تن ماهی

ماهی‌های تازه یا منجمد رودخانه‌ای، دریایی یا پرورشی بهتر از ماهی‌های کنسروی هستند.کنسرو تن ماهی مملو از نمک است، در نتیجه افراد با فشار خون بالا و مبتلایان به نارسایی کلیوی در مصرف آن محتاط باشند.روغن موجود در کنسروماهی‌ها از نوع سویا، آفتابگردان، پنبه‌دانه یا زیتون بوده و فاقد روغن ماهی است. در هر حال همه روغن‌ها (چه خوب و چه بد) به یک میزان کالری دارند و چاق‌کننده هستند. بنابراین از مصرف روغن کنسروها خودداری کنید.میزان هیستیدین در گوشت تن ماهی بالاست. هیستیدین تحت تاثیر یک آنزیم خاص، ماده‌ای آلرژی‌زا به نام هیستامین ترشح می‌کند که میزان آن در عضلات صورتی بیشتر از عضلات تیره‌تر است. اگر هیستامین در کنسرو تن از حد مجاز بیشتر شود غیرقابل مصرف و مسمومیت‌زا بوده و در صورت مصرف عوارض موقت جلدی، گوارشی، تنفسی و عصبی ایجاد خواهد کرد. برای پی بردن به وجود هیستامین می‌توان تا حدودی از روش‌های حسی استفاده کرد. ماهی یا کنسرو تن باید طعم و بوی مناسبی داشته، رنگ گوشت آن به صورت یکنواخت و دارای حالت ارتجاعی باشد و حالت اسفنجی در گوشت دیده نشود. در پایان فراموش نکنید کنسرو تن ماهی را ۲۰ دقیقه قبل از مصرف بجوشانید.

قیمت روز تن ماهی150 گرمی در بازار

مرکز فروش تن ماهی 150گرمی اعلا

شرکت آوین کنسرو یک برند معروف در زمینه تولید کنسروهای گوشتی و غیرگوشتی در ایران است که علاقه مندان زیادی را در دل خود جا داده است شاید امروز نیاز بازار به انواع کنسرو های با کیفیت و درجه یک باعث شده که ما انواع برندهای روز بازار با توجه به نیاز مشتری تولید کنیم و با قیمت های فوق العاده عالی روانه بازار کنیم ما در تولیدات خود از روش ها و موارد زیر بهره می بریم:

  • استفاده از بهترین نوع ماهی هوور یا گیدر
  • استفاده از قوطی های درب آسان بازشو جدید
  • استفاده از قوطی های 120،150 و180 گرمی
  • استفاده از علامت سیب سلامت وزارت بهداشت
  • برچسب قیمت گذاری
  • برچسب تاریخ تولید و انقضا

شما تمامی کنسرو های 150گرمی و بقیه کنسروهای ما را می توانید از مراکز فروش معتبر ما و یا نمایندگی های ما در سراسر ایران تهیه کنید.

قیمت روز تن ماهی150 گرمی در بازار

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.