مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه کمپوت آناناس به قیمت کارخانه

فروش ویژه کمپوت آناناس به قیمت کارخانه

خواص کمپوت آناناس برای بدن

آناناس، میوه‌ای است مختص سرزمین‌های استوایی و گرمسیری، سرشار از خواص دارویی و درمانی بی‌نظیری که با مصرف آن، می‌توان در سلامتی و بهبود بسیاری از بیماری‌های سخت، گام مفیدی برداشت. علاوه بر مصرف دارویی و درمانی، در صنعت غذایی نیز از این میوه‌ی خوشمزه و شیرین استفاده‌های فراوانی می‌شود که می‌توان به تهیه‌ی کمپوت‌های لذیذ، دسرهای خوشمزه و نوشیدنی‌های طبیعی اشاره کرد.و از دیگر خواص فوق العاده آناناس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  آناناس حاوی مقدار مناسبی از بروملین است که ماده‌ای مفید و تاثیرگذار در از بین بردن یا دفع ترشحات بینی، برونشیت یا سینوزیت خواهد بود. افرادی که به مدت زمان حدود یک هفته بروملین را مصرف کرده‌اند، تقریبا ۸۰ درصد بیش از سایرین، قادر به مقابله با التهابات مجاری تنفسی بوده و این بیماری زودتر از بدن آن‌ها خارج شده است.
  • امروزه یکی از دلایل اصلی جدایی و طلاق زوج‌های جوان و از هم پاشیدن کانون گرم خانواده، عدم باروری یکی از زوجین شناخته می‌شود، مسئله‌ای کاملا حیاتی و مهم که یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسئولان بهداشت و سلامتی کشور به شمار می‌رود.
  • از دیگر فواید مصرف آناناس، حضور آنزیم‌های طبیعی در این میوه‌ی مطبوع و لذیذ است که باعث بسته یا کوچک‌ شدن منافذ پوست بدن می‌شوند. در واقع این آنزیم‌ها تاثیرات مثبتی بر استحکام و روشن شدن رنگ پوست داشته و از آسیب دیدن و فرسوده شدن پوست جلوگیری می‌کند. همانگونه که می‌دانید با گذر عمر و کاهش رشد سلول‌های چربی‌ساز در بدن انسان، پوست به تدریج خشک شده و باعث بروز چین و چروک‌های متعددی روی آن می‌شود.
  • افزایش مصرف پتاسیم با افزایش مصرف میوه ها و سبزیجاتی که حاوی پتاسیم هستند می تواند فشار خون را پایین بیاورد. فوائد آناناس برای سرماخوردگی ب ر اساس مطالعات انجام شده، بزرگسالان کمتر از ۲ درصد جمعیت آمریکا نیاز روزانه بدن به پتاسیم را برطرف می کنند.فوائد آناناس برای سرماخوردگی البته باید این موضوع را هم مدنظر داشته باشید که مصرف زیاد پتاسیم می تواند ۲۰ درصد خطر مرگ ناشی از تمامی عوامل را کاهش دهد.

فروش ویژه کمپوت آناناس به قیمت کارخانه

پخش ارزان ترین کنسرو آناناس 3 کیلیویی

تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهمترین تصمیماتی است که فرا روی مدیران قرار دارد. تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیمات بازاریابی تاثیر مستقیم می گذارد. نبض یک شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما با همه این شرایط اغلب شرکتها به کانال‌های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیانباری برای آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسیاری از شرکتها با استفاده از سیستم های توزیع خلاق، به مزیت رقابتی دست یافته اند.شرکت آوین کنسرو امروز با تولید کمپوت آناناس درجه یک 3 کیلیویی در بسته بندی جدید و 120 حلقه ای را در سراسر ایران پخش می کند و یکی از شرکت های فعال حوزه غذا است.

فروش ویژه کمپوت آناناس به قیمت کارخانه

خرید کمپوت آناناس به قیمت عمده

شما برای استفاده از محصولات آوین کنسرو و خرید کمپوت آناناس درجه یک و با کیفیت می توانید از طریق مراحل زیر اقدام به خرید کنید و از خوردن کمپوت آناناس خوشمزه لذت ببرید.

  • مراجعه به نمایندگی های آوین کنسرو
  • مراجعه به سوپر مارکت ها
  • مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای
  • خرید آنلاین از سایت آوین کنسرو
  • با یک تماس کمپوت آناناس الصبا را خریداری کنید.

در هر کارتن کمپوت آناناس 4 عدد قوطی 3کیلویی وجود دارد که شما اگر بالای 50 کارتن خریداری کنید از تخفیفات فوق العاده ما بهره مند می شوید.

فروش ویژه کمپوت آناناس به قیمت کارخانه

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.